Emmaljunga sooter rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tietämätön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tietämätön"

Vieras
Heippa!
Te jotka omistatte kyseiset rattaat, voisitteko kertoa voiko niihin laittaa teidän mielestänne vastasyntyneen kantokopan kanssa? Mahtuuko niihin kantokoppa, meillä on Emma merkkinen jo olemassa?
Tiedän, ettei selkänoja mene täysin makuuasentoon mutta kuinka pystyyn se oikein jää?
Haluaisin kyseiset rattaat helmikuussa syntyvälle lapselleni ja olen sellaisia käytettynä katsellut mutta onko siis tuhoon tuomittu idea?

no mun mielestä noihin uusiin mitkä käytiin just ostamassa (siis 2.0) ei kyllä kandee kantokoppaa ehkä laittaa koska selkänoja ei mee tarpeeks alas, meillä oli noita ennen 08 vuoden scooterit ja niissä meni selkänoja alemmas kun uudemmassa mallissa (tai sit en osaa vaan laittaa sitä ihan alas? :D) kandee käydä liikkeessä kattelemassa ja kysymässä.

Mulla on vanhemmat scooterit kuin tokalla kirjoittajalla, mutta erityistilanteissa olen käyttänyt ihan pienellä vauvallakin näitä rattaita. Mulla on ollut pieni lasten tyyny siinä syvimmässä osassa ja lapsi siinä päällä lämpöpussissa. Mutta näin tosiaan vain silloin tällöin. Varsinaisesti vauva on nukkunut ja oleillut normivaunuissa.

Yhteistyössä