Emmaljunga scooterit puoltaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mona21
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mona21

Uusi jäsen
01.01.2008
13
0
1
Oltimme uudet scooter rattaat ja ne puoltavat oikealle,niitä saa olla muutaman metrin välein suoristamassa suorallakin tiellä.
Kävimme valittamassa asiasta niin myyjä sanoi että se on normaalia?!?!

Ei minusta,pitkä lenkki tulee aika raskaaksi niiden kanssa,kokeiltu on.

Ei kyllä varmasti pitäis ole normaalia!Ihme myyjä :o
Kyllä vaunut on tarkoitettu suoraan menemään, jos ne puoltaa niin niissä on joku vika ja ne tulee korjata. Käy uudestaan liikkeessä ja vaadi että rattaat otetaan korjattavaksi. Jos siihen ei jostain syystä suostuta, niin vaadi kaupan purkua ja osta uudet tilalle.
Meillä ei itsellä ole kokemusta noista emmaljungan rattaista, mut oon kuullu et noissa välillä on tuota puoltamisongelmaa ( kuten muissaki merkeissä ), mut kyllä se on vika, joka tulisi korjata. Rattaillahan on 2 vuoden takuu ja kyllä tuollaisen pitäis mennä ehdottomasti takuun piikkiin

Meillä ei renkaiden kanssa ole ollut ongelmaa, mutta melkein heti ostamisen jälkeen hajosi selkänoja. Ei pysynyt enää siinä yläasennossa. Vietiin sitten liikkeeseen ja ajateltiin, että takuu korvaa. No, eipä korvannut. Olivat sitä mieltä, että se paksu metalliosa on itse väännetty. Tarvis kyllä olla mielettömät voimat...Itse me sitten se korjattiin, mutta taitaa olla tuo Scoottereiden takuu vähän omituinen...

Kuluttaja-asiamiehelle voi ja kannattaakin ottaa yhteyttä jos liike ei suostu takuuajan voimassaoloaikana korjaamaan ilmiselviä vikoja. Vaunut/rattaat on kuiteski kallis ostos. Kyllä myyjän pitäisi tietää että voiko se olla itse aiheutettu, on kyllä pöhkö myyjä jos väittää että se metalliosa on käsin väännetty rikki :o mutta tuollaisia pöhköjä ikävä kyllä on. Kannattaa pitää oikeuksistaan kynsin hampain kiinni
Silloin liikkeen ei enää tarvitse korjata vikaa, jos huomaavat että sitä on yritetty itse korjata

Ostettiin Vantaan lastentarvikkeesta ja puolsivat aivan mahdottomasti. Vantaalla ottivat kyllä mukisematta takaisin ja korjasivat vian. Huollossa olivat pari päivää. Sen jälkeen kulkivat moitteetta suoraan.

Meilläkin puolsi, mutta soitto lastentarvikkeeseen ja asia korjatiin. Johtuu kuulemma etupyörien akselin vääntymisestä, joka vääntyy helposti jos törmäilee katukivetyksiin... tms. Itse ei kannata alkaa niitä vääntelemään vaan antaa myyjän tehdä. Jos rikkoo, niin saa takuusta uudet. Todella törkeä myyjä jos väittää että on normaalia :kieh:

Meidän rattaat pn vauvatalo johannasta,lastentarvikkeessa kävin ja he sanoivat että ei ole normaalia.Se on vaan toinen juttu korjaavatko he ne koska niitä ei ole ostettu sieltä.
Meidän rattaat oli ensimmäisellä käyttökerralla jo puoltavat,joten meidän käytössä ne eivät ole voineet mennä rikki.

Meilläkin puolsi heti eka kerrasta. Emme koonneet rattaita itse, joten kokoamis vaiheessakin voi etupyörät mennä hieman vinoasentoon. Toivottavasti saatte rattaat korjatuksi. Meillä korjaus ei kestänyt kun muutaman minuutin eli isosta hommasta ei liene kyse ;)

Yhteistyössä