Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpe:Emmaljungia en ottaisi sen takia, kun niissä on paljon vikoja. Tai ainakin niissä, mitä olen työnnellyt. Toki onhan niissä niitä hyvälaatusiakin seassa. Lisäksi emmaljunga ei mielytä minun silmää.
Alkuperäinen kirjoittaja Krokodiili:Sanle. Joo mä meinaan tällä tiedolla ostaa Oran Jovi Airit. Painavat paljon, mutta toisaalta saan siedettävällä hinnalla ne ominaisuudet, joita arvostan. Ja uskon, että olet oikeassa siinä että kovin kevyet vaunut ovat usein myös heppoisia.
Alkuperäinen kirjoittaja kivikko300:ONKO EMMALJUNGAN DUO EDGET PAREMMMMMMAT KUIN CITY CROSSIT?
Alkuperäinen kirjoittaja Sanle:Alkuperäinen kirjoittaja kivikko300:ONKO EMMALJUNGAN DUO EDGET PAREMMMMMMAT KUIN CITY CROSSIT?
Niinku Kiharapää sanoikin niin molemmat varmasti hyviä, riippuu mitä ominaisuuksia haluat. Duo edgethän on " valmiit yhdistelmät joissa kaikki tulee mukana. City Crossit on rattaat joihin sitten valitset lisätarvikkeina pehmeän kantokassin tai kovan citykopan. Isommat erot taitaa olla noissa renkaissa, heittoaisassa ja kopan koossa/materiaalissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kivikko300:no oliskohan ihan perus musta paras väri?! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Sanle:Alkuperäinen kirjoittaja kivikko300:no oliskohan ihan perus musta paras väri?! =)
Ite kyllä tykkään vaikka kyllähän sitä välillä jotain piristävämpää noihin kaipaisi. Mutta toisaalta eipähän kyllästy niinku varmasti tekisin johonkin muuhun väriin. Ja musta ei poistu valikoimasta, joten jälkeenpäinkin saa ostettua jalkapeitettä, lämpöpussia ym. samassa värissä.