Emmaljunga Duo Edge-ratasosa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
Minkä ikäisenä olette laittaneet vauvanne ratasosaan?
Poikamme 4,5kk haluaisi jo kovasti istua ja katsella maailmaa, mutta en ole varma voinko ottaa ratasosan jo käyttöön...
 

Yhteistyössä