K
kiitos
Vieras
Minkä ikäisenä olette laittaneet vauvanne ratasosaan?
Poikamme 4,5kk haluaisi jo kovasti istua ja katsella maailmaa, mutta en ole varma voinko ottaa ratasosan jo käyttöön...
Poikamme 4,5kk haluaisi jo kovasti istua ja katsella maailmaa, mutta en ole varma voinko ottaa ratasosan jo käyttöön...