em jaksais enää, miksei kaikki voisi olla hyvin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kate

Vieras
Olen 11kk vauvan äiti, olen ollut parisuhteessa yli 7 vuotta.. Talo on ja kaikki perusjutut ok.. Mutta mieheni kanssa nyt vaan ei mene hyvin..

Haluaisin vaan itkeä, tuntuu etten jaksa muuta, en halua erota, tiedän että asiat saisi kuntoon ku yrittäis, ei osata puhua, en jaksa enää olla "vihainen" mutta ku yritän olla iloinen niin aina menee riitelyksi, joku on aina pahalla päällä, miksei kaikki voisi olla hyvin..

Mäkään en enää jaksa... mulla ei mitään perusasioita kunnossa. Liikaa tuskaa, useita sairauksia. elämä tyhjä.

en osaa lohduttaa koska tiedän tunteen, enkä jaksa. toivon, että asiat sinulla selkenee =)

:hug: Meillä samanikäinen vauva/taapero, ja omakohtainen kokemus on, että tällä hetkellä parisuhteelle ja sen hoitamiselle ja HYVIN VÄHÄN aikaa ja energiaa. Ei sillä, jokainen päivä taaperon kanssa on ihana, upea ja täynnä yllätyksiä ja nautin tästä ihan suunnattomasti, pikemminkin tuntuu että jos parisuhde olisi mennäkseen, niin menkööt, minä tahdon olla taaperoni kanssa :D

Mutta kuitenkin, sitä parisuhdettakin pitäisi hoitaa. Olisiko keskustelutuokion paikka? Tai pidemmänkin tuokion... saisitteko lasta hoitoon?

Yhteistyössä