Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

Onkos muilla alkanut maha olemaan tiellä..mulla on todella ahdistava olo istuessa ja kävellessä tuntuu että painaa tosi paljon alaspäin. Hengittämisestäkin on tullut vaikeampaa. Vaavi istuu mahassa eli kauhulla odotan kuinka ahdistavaa on jos/kun kääntyy raivotarjontaan.

Kummeista ollut puhetta. Näin esikoiselle on kummit päätetty jo..heitä tulee olemaan 3. Olen itseasiassa kahta heistä jo pyytänyt. Miehen kaveria ei vielä pyydetty.
 
edelleen kotona ja yhtenä kappaleena =)

oon käyny lueskelee teidän hyviä ja huonoja kuulumisia vaan en oo jaksanu kirjottaa ku siitä ois tullu vaan pitkä valitus :kieh:

tasan 32 tänään ja kaks viikkoa ois pakkomakaamista jäljellä, toukka myllää ku mahoton, joten ei tarvi epäillä etteikö ois virkiänä ja hyvinvoivana siellä.

hermosäryt on taas aika kovana, ja aamuyöstä hainki sitte panacódia et kyllä se auttaa ku en oo koko raskausaikana käyttäny... katinkontit, yhtä paljo oisin hyötyny kalkkitabletista, eli ei mtn vaikutusta. jää sit viimeseksi näin mahakkaana..

nyt täällä pohdiskelen sitte viime sairaalareissun antia, kun lekurit tuli sellaiseen kehäpäätelmään et tää ennenaikasuuden uhka johtuu tod.näk. rakenneviasta/poikkeamasta kohdussa yms. synnytyksen jälk voi vasta tutkia kunnolla ja mahd tulevissa raskauksissa tämä luultavasti pahenee..

jos sielläki nyt on jotain rakenteellista niin eipähän ole tämän muorin sisuksissa sitte montaa normia /normisti toimivaa elintä

:(

Maito ja kummitukset näkyy olevan pinnalla :) tääl ei onneksi oo viel valuteltu , eiköhän tuota ehdi vielä :)

yhdet kummit on selvänä mutta"virallisesti" ei oo pyydetty viel, mutta aihetta sivuttu..

jotenki hankala aatella niin pitkälle ku tilanne vähä tällaine epänormaali, ehkä sitte jos ja kun vauva on sylissä uskaltaa miettiä kummeja ja ristiäisiä ja muutenki elämistä eteenpäin..

Vointeja teille kaikille ja erityisesti makoilijat, zemppiä loppumetreille :flower:
 
Tellervo ja Zamppa: Kiitos vinkeistä, täytyy käydä rattaita katsomassa!

Pikaiset kommentit vielä muihin aiheisiin: Maitoa ei ole vielä tullut, mansikoita olen syönyt melko lailla. Kummit mulla oli mielessä jo ennen plussaa ja heti testin jälkeen soitin kaikille neljälle. Kovin ovat innoissaan itsekin tehtävästään, mikä tuntuu musta kivalta. Vaikka kolmella neljästä on ennestään kummilapsia, jaksavat vielä olla kiinnostuneita.

Tänään vika työpäivä!!! Jesh!
Mies vie mut illalla ulos syömään, toivottavasti en nukahda pöydän ääreen, kun Jytkytin valvotti taas eilisyön.

Aurinkoa viikonlopulle!

Pellava
 
Kiitoksia laskeutumista ja kiinnittymistä koskeviin kysymyksiin vastanneille! Minä tässä pähkäillyt, kun on tullut sellaisia ihme pistäviä tuntemuksia tuohon häpyliitoksen kohtaan aika lähelle klittaa.. :( Mistähän muusta kuin mahdollisesta laskeutumisesta voisi johtua..?

Maitoa ei ole ainakaan minun huomatakseni vuotanut. Hikeä senkin edestä :D

anu27: Koita jaksaa! :hug:

TinniPinni: Hitto, miten hyvin selvensit taas pietulle asiaa :heart: Kiitos!! Ja hyvää reissua jo etukäteen =)

tuleva mami: Minulla on tämä maha ollut pitemmän aikaa jo "tiellä". Ikävin tunne on ollut, kun istuminen aiheuttaa painetta rakkoon ja sitten keuhkot tuntuu menevän kasaan.. Siihen, jos sattuu olemaan vauvalla jumppa päällä niin oivoi! :heart:

pietu- rv 33+0

P.S. Pulttikselle tärppionnea ;)
 
PIIIIIIIITKÄSTÄ aikaa ehdin vastailla palstalla pyörineisiin kyssäreihin.Remontti verottaa:(

kummit:koska meillä on jo 3 lasta,on hankala keksiä kummeja enää.....ja jos totta puhutaan,en ole edes yhtään miettinyt asiaa.Kaipa se kypsyy tässä ja kun vauva on syntynyt niin tietää ketä haluaa pyytää..

valkovuoto:paljon tulee ja on aika paksua ja tehmeaa :ashamed:

laskeutuminen:minulla on kaikki laskeutuneet hyvin lähellä synnytystä vasta.

esimaito:ei ole KOSKAAN tihkunut ennenkuin vauva on syntynyt ja kaikkia kolmea olen kuitenkin imettänyt

[/b]kuvaamisestaKahdelta ensimmäiseltä otettiin kuvia heti kun vauva oli rinnalla ja sitten kylvystä sun muusta ja toisen kanssa taidettiin ottaa pari kuvaa kun avautumisvaiheessa kellin ammeessa:)Mutta kolmas oli niin syöksysynnytys ja Isähän ei ehtinyt mukaan,että kätilöt ottivat sitten pyynnöstäni muutamia kuvai kun pahin shokki oli ohi.

Muuten elämä hidastuu täällä ja "loppuväsymys" alkaa hiipiä.Synnytys on paljon mielessä ja hurjalta tuntuu,että viikkoja on jo 33 ja vauva voisi ihan hyvin parin kolmen viikon päästä jo tulla!!!!!!!

Onko kukaan pakannut sitä kuuluisaa sairaalakassia????Ajattelin,että laitan sen tuossa parin viikon kuluessa valmiiksi jos tulee yhtä kiire kuin viimeksi.Ei kai se nyt mitään hätäilyä enää tässä vaiheessa ole :snotty:


Siskot:voimia kaikille,makaaville ja liikkeellä oleville.Kyllä me kaikki hienot vauvat saamme syliimme ennemmin tai myöhemmin.


Kassu ja Alma-vauva
 
Pietu,muistaakseni nuo häppärikivut johtuu siitä että kohdunkaula alkaa pikkuhiljaa lyhentymään ja valmistautumaan synnytykseen. Siis PIKKUHILJAA.. Mullakin niitä on ollut itseasiassa jo monta viikkoa nyt tässä odotuksessa. Välillä tosi kova kipu,niinkuin puukolla tai sukkapuikolla sinne pistettäis :whistle:

Maitoo mulla tulee yleensä silloin kun annan tissien roikkua :D Tai jos niitä joku puristelee ;) :p

Kummit on päätetty jo,niitä tulee kolme,tosin kaksi niistä on vielä sen verran nuoria ettei ole riparia käyty,mutta toivotaan että on kiltti pappi joka ei siitä niin piittaa. Alkaa nuo vaihtoehdot olemaan vähissä joten päädyttiin tähän nuorempaan sukupolveen.

Mahan koosta.. Juu,tiellä on. Kun istuu on vaikea hengittää,nuorinta on hankala hoitaa,esim.vauvan peppua pestä. Ja jos tiskaan jotain käsin niin huomaan taas kerran uittaneeni masun siinä samalla. Ruokaa laittaessa on masu meinannut palaa kun seison liian lähellä. Siinä esimerkkejä..

Saan todennäköisesti ensi viikoksi jo synnytystapa-arvio ajan nyt sitten. Mulla olisi ollut se vasta kk päästä,mutta haluavat aikaisemmin nähdä tilanteen ja mitata rr. Noita suppareita tulee siis kokoajan. Sanoivat että on viime synnytyksestä niin vähän aikaa että paikat kypsyy niin nopeesti nyt. Sanoivat että pitää varautua siihen että jään loppuajaksi sitten sisälle,joten taidan vähän ottaa varmuudenvuoksi jotain kamppeita mukaan. Mies saa tuoda sitten loput jos tarvii.

Rica 32+5
 
Pauzi

Olenks mie nyt sitten ainoa omituinen otus tuon valkkarin suhteen, kun tuntuu että toosa on kuiva kuin autiomaa... :ashamed: Ukkokullan kanssa testattiin tänään jo ekaa kertaa äitiyspakkauksessa tullut liukaste :saint:

Ei kait tää kuivuus ole nyt merkki jostain... tulehduksesta... tai jostain? Kääks!
 
Pauzi: Mulla on ollut nyt puolen välin jälkeen peti hommat ihan perseestä! Aina kun innostutaan niin sit lopahtaa siihen et mua sattuu niin saata...sti edes takaisin vatkaus ja sit jos erehtyy laittaa liukastetta niin huuto ja kiljunta herättää koko keski-suomen sillä kirvelee ihan kympillä.
Meillä kunnon yhdyntä on siis jääny tollaseen kerran kuussa...et siis on menny nautinnon kanssa loppuun asti. Toivoa siis saa että joskus loppu vuodesta asiat olis toisin. Kaikkia liukasteita ollaan kokeiltu ja suurin osa kirvelee tai sitten ei hyödytä mitään...
Heh, jää siis kohta ainoaksi vaihtoehdoksi tuo kakkospesä :LOL: :LOL:

Joo, no nyt meni perjantai puheille...huh... taitaa olla täällä väsynyt odottaja...
 
Pauzi
TinniPinni: Juu, kyllä mekin on tuota mietitty että mikäs nyt on, mies jo säikähti että enkö enää halua häntä kun ennen on ollu suorastaan trooppiset olot tuolla alapäässä. Mistähän tämä moinen kuivuus? Mulla kyllä kans tänään hieman kirveli, mut ei onneksi paljon. Voihan helskutti jos tuo on odotettavissa niin sitten täytyy koittaa mies tyydyttää muilla keinoin. Meillä onneksi nuo petipuuhat sujuu ihan suihinotollakin, mut on tää 8 viikkoa + lapsivuodeaika melkosen pitkäaika siihen touhuun :x

Ollaanks myö ainoita joilla ei oikein luista? :LOL:

Oliskos ihan joku hormoonimuutos kyseessä, jos ne muuttuu taas tässä loppuraskaudessa tai jotain? Oletko neuvolasta kysynyt että mitä tämä on? Mulla on onneks niin mukava se terkka että voisin kysyäkin kun seuraavan kerran siellä käyn.

Nyt vasta huomasin että meillähän on paljon yhteistä, Jyväskylässä asustan minäkin, just täytin 24 ja avomies täyttää 31. Meillä tosin on toinen lapsonen jo tulossa.
 
Pauzi: Ai kun hauskaa et olet täältä kans! Kait se tää on joku jyväskyläläisten vaiva.... ei vaineskaa... ihan varmasti normaalia raskaudessa! Verisuonet turpoo ja alapää tiukka heh...
Tänään mennään tarkistamaan tuo old corner pub tuosta keskussairaalantieltä... on katsos lähellä sairaala jos aletaan riehua liikaa...heh... ei kun tekivät siellä remontin niin aateltiin käydä katsomassa että onko millainen ja nyt muutenkin kun ei saa tupakoida ravintoloissa niin ei senkään takia tarvii pelätä...
Laita y-viestii jos haluat puhella tarkemmin "jyväskyläläisinä"...voidaan vaihtaa vaikka meili osoitteita...

Muuttuis nyt nää kelit vähän edes lämpimämmäksi...satais sit yöllä ku ihmiset nukkuu... tai ne jotka unesta saa kiinni...
 
Neiti-84: Mulla ei tullut esikoista odottaessa tippaakaan maitoa odotusaikana. Nousi sitten kerralla kunnolla sairaalassa... tissit turpos B:stä johonkin DD:hen, joka ei niin mielittyvä kokemus ollut. Tuntui että tissit räjähtää! |O Imetys onnistui kuitenkin mainiosti. Yli vuosi tissiteltiin. Nytkään ei ole yhtään maitoa herunut, onneksi sentään kuppikoko on kasvanut, niin toivottavasti ei niin mahdottomasti turpoa synnytyksen jälkeen.

Kummeista: Meillä näyillänäkymin tulee KUUSI kummia. Jos kaikki suostuu... Tosin osan kanssa ollaan jo ajat sitten "sovittu" että tulevat mahdollisen kakkosen kummeiksi. Ovat meidän kummilasten vanhempia ja sisarukset.

Mitäs muuta sitä oli... vaivaa tämä raskaudenajan dementia. :kieh: Oikeesti pätkii ja pahasti.

Omasta navasta sen verran, että viimeyönnä tiitiäinen mylläsi niin mahdottomasti ettei nukkumisesta tullut mitään. Lisäksi mullakin alkaa olla aika tukala olo tän massukan kanssa. Mitenkään päin ei oikein ole hyvä. Istuessa tuntuu että happi loppuu ja välillä jos jonkinmoista kipua mahassa. Lisäksi kivuliaat supistukset ei helpota oloa yhtään, tosin niihin on jo aikas tottunut, kun niin pitkään niitä on ollut. No mutta loppusuoraa kohden, eihän tämä loputtomiin kestä.

Viikonloppuja!!

-Capri ja Tiitiäinen 30+2-
 
moi!

nopsaan kommenttia pariin kyssäriin.

maidontulosta: mun käsittääkseni maidon tihkumisella tai tihkumattomuudella ei ole vaikutusta varsinaiseen maidon tuloon/imetyksen onnistumiseen. niinkuin olen jo maininnut, niin esikolta maito valui noronaan jo raskaus aikana ja tokasta nousi vasta pari päivää synnytyksen jälkeen. molempien imetykset kuitenkin onnistui ihan mukavasti ja maitoa riitti niin kauan kuin tarvitsi.

liukasteista: kokeilkaa ihan tavallista perusvoidetta liukasteena, jotain hajusteetonta ja keskirasvaista. ei maksa apteekissa paljon (myös kaupan lv ja erisan ovat ok) eivätkä kirvele.

isäukko ei sitten huomenna pääsekkään töistä irti sen vertaa, että olisin päässyt kynsieni kanssa kuukausihuoltoon... turhamaista, tiedän, mutta v´´tuttaa, kun on vain yksi asia kuukaudessa, mihin tarvisin oikeasti hänen lastenhoitoapua, niin sekään ei onnistu. kaikenlisäksi saan tehdä kenkun asiakkaan teon ja joudun perumaan aamuajan ihan viimetingassa.

no en valita enmpiä tällä erää. appivanhemmat tulee huomenillalla muutamaksi päiväksi, jos sais sitten edes hetken rauhan tästä arjesta, en tiiä miksi se vaan nyt niin tökkii.

mukavaa viikonloppua kaikille!

jari-maija 32+5
 
Kommenttia tosta limakalvojen kuivumisesta. Kokeilkaapas ceridal-öljyä, sitä löytyy normin lisäksi intiimialueille omaa mutta farmaseutti sanoi, että sama tavara eri paketissa. Samaisella aineella voi rasvailla alapään lisäksi myös ihoa (niinkuin varmaan monet tietääkin) ja se pumppupullo on aika kätevä.
Vielä ei oo tarvinu testata äippäpakkauksen liukkaria =)
 
Hiljaista näkyy täällä olevan. Ihmiset taitavat olla nauttimassa ihan mukiin menevästä ilmasta. Mekin ollaan tänään ulkoiltu useampaan otteeseen. Nytkin muut ovat ulkosalla. Minä, yllätys yllätys, silitin jälleen vauvan vaatteita.

Viime yönä taisin säikäyttää mieheni oikein kunnolla. Tyttö alkoi itkemään joskus aamuyöllä. Pomppasin ylös, jotta alan lohduttelemaan. Hel..tillinen kramppi iski jalkaan. En saanut koukistettua jalkaa nilkasta. Valitin ääneen että koskee, koskee ja aijai, aijai! Jonkun ajan päästä mies uskalsi kysyä että vetääkö suonta jalasta. Tänään sanoi, että hän oli luullut synnytyksen alkaneen!

Petihommista on ollut puhetta. Meillä on ollut kuopuksen syntymästä saakka käytössä hänen äitiyspakkauksesta peräisin oleva liukkari. En muista minkä merkkinen. Ihan hyvä mutta ehkä liian geelimäinen. Se loppui nyt tässä pari kuukautta sitten. Nyt kun en ottanut äippäpakkausta niin ei tullut liukkariakaan. Ostin sitten miehen isyyspakkausta varten liukkarin joka ollaan jo todettu oikein hyväksi! Kama sutra-merkkinen. Ei niin geelimäinen mutta toimii hyvin. Siitä on iloa ollut! ;)

Kummeista: Meillä alkaa olla myös hankaluuksia keksiä sopivia kummiehdokkaita. Kaksi lasta kun on ennestään ja ekalle pyydettiin kuusi kummia. Nyt alkaa olla vaihtoehdot vähissä. Täytyy ehkä kysellä nuoremmasta polvesta. Sitten mun serkkua ja sen miestä ollaan aateltu kummeiksi. Kysytään sitten vasta kun vauva on syntynyt. Tosin mun serkkua ja sen miestä voisi varoittaa etukäteen että osaavat varata kalenterista tilaa. Kiireisiä kun ovat.

Kohta me lähdemme lauantai saunaan. Ihanaa! Jospa toi mun krampin jäljiltä kipeä jalka vähän vertyisi siellä.

:wave:
 
Heips taas elomasut :)

Pauzi & Tinnipinni
täälähä riittää jyväskyläläisiä, mie nimittäin kans asustelen Jkyläs! Ois tosiaa kiva vaihtaa yksärillä vaikka sähköpostiosotteet ku eihä sitä tiijjä, vaika satuttas sairaalaa yhtä aikaa tms :LOL:

Kummeista:
Me ollaa pyyetty nyt 3 kaveria kummeiksi ja tarkotus ois kai vielä yks kummi pyytää. Kaikki on "yksittäishenkilöitä" ei siis pariskuntia, harmi vaa et avokilla ja mulla on aikalailla omat kaveripiirinsä nii ei oo ku yks "yhteinen" kaveri, josta tuleeki sit nyt kummi :)

Seksistä:
mulla hormonit hyrrää sen verran, et on haluttanu koko raskauden ajan ihan tavallistaki enemmän :LOL: hahah Pakko saaha mielellää päivittäin,joskus monestikki päivässä ja sen lisäks näen vielä eroottisia unia monesti yöllä,apua miusta on tulossa nymfomaani,hahaha :LOL: :LOL:
Paikat tuntuu olevan tavallistaki kostiampina ja muutenki nautinnollista.

Onko teillä kaikilla muute alakanu jo synnytysvalmennus? Ootteko kokenu sen hyövylliseksi? Meilä ei oo vielä ollu, muistaakseni heinäkuun alus oli tutustumiskäynti synnytysairaalaan...

Laitampa tähä lopuks pari masukuvaa, vaikka ne tonne masukuva-keskusteluunki jo törkkäsin. Laatu ei tosijaa oo kuvis kummonen,ku webkameralla otettu :)

RV 31+6


 
Odotus jatkuu hyvällä mielin.. On tämä kyllä ihanaa ja se elokuussa tuleva "palkinto" tekee tästä vielä ihanampaa!!
Kummeja ei meillä vielä ole mietitty.. Ehkä me ehdimme vielä.
Joku kyseli maidon tulosta raskauden aikana--- imetyksen onnistumisesta.. Eiköhän se maito ehdi nousta rintoihin sitten synnytyksen jälkeenkin, joten ei huolta!
Ilonan vatsa näyttää kyllä somalta, joko on veikkauksia sadellut kumpi (masun muodon mukaan) tulossa on? Tyttö vai poika?
No nyt täytyy lähteä ulkoilemaan joten palailen taas lukemaan kuulumisianne myöhemmin. ;)
 
Hautajaiset takana :'( Eilen oltiin siellä ja oli kaunis tilaisuus!!
Oli kyllä niin sanotusti kauheaa olla hautajaisissa :( Ei voi jotenkin ymmärtää että ihminen lähtee sitten ikuisesti pois! :ashamed:
Itselläni oli vaikeaa hillitä itkuani ja sitä että en kiihtyisi liikaa!! Onneksi ei supistellut paljon :/

No mutta... Elämä jatkuu!! Ei voi pysähtyä kun on kaksi huliviliä kotona ja kolmas tulossa!! :heart:

Seksistäsen verran että minullakin tekee mieli ja paljon tekeekin!! Mies on vain mielissään :) Ja seksin takia uskonkin että on tyttö! Tyttö raskaudessa teki tosi paljon mieli ja poika raskaudessa olin aivan haluton!! :whistle:

Valkovuotoa täälläkin on ja paljon!!! :kieh: Pikkuhousun suojista sen verran!! Että kun joku sanoi että ne saattavat aihettaa tulehduksen niin uskon että näin kävi täällä!! :ashamed: Nyt kun en ole niitä pitänyt niin kaikki on ok!! Joten kannattaa tosiaan pitää niitä niin vähän kuin pystyy...

Maha kasvaa ja on todellakin jo tiellä! En jaksa kantaa enään kumpaakaan lapsista! Hengästyn helposti!! Ja maha on siis mielestäni noussut jo todella ylös!!!

Bebes & Tytsy 30+4 :heart:
 
Terkkuja sairaalasta! Vauvan liikkeet tuntuivat kadonneen ja eilen sitten aattelin että soitanpa sairaalaan ja kysyn että tarviiko käydä näytillä. Pyysivät sinne näytille ja niinhän siinä kävi etteivät kotiin päästäneet vaan jouduin viime yön siellä olemaan. Kaiken pitäisi onneksi olla kunnossa. Pääsin tänään pois. Nyt sitten supistelee / koskee mahaan. Pitäis vaan alkaa lepäilemään.

NuuNuu 33+1
 
Ilonasilla on aivan ihana masu!! :LOL: Sievästi pyöristynyt...poikaa veikkaan!! =) Täällä on ihan kiva olo taas, käytiin vähän kävelyllä ja en tiiä mitä tuo poika oikeen nahkassa puuhaa,mut mukavasti vihloo tuota alakertaa!! Pari kertaa piti oikein pysähtyä ku aivan säikäytti tuntemukset!! Mitähän ihmettä nämä nyt sitten on... Keskiviikkona olisi taas neuvola jne..

Joku puhu siitä kuivuudesta, nii itse en ole huomannut juurikaan eroa.. Liukaste on kylläkin ollu käytössä välillä ja se on jotenki lisännyt mukavuutta ja tunneherkkyyttä!! Että ei muuta ku rasvaa koneeseen siskot!!! :whistle:

Tea ja PoikaniTarmo 32+0
 
Oliko vähän sellainen tunne,kuin joku olisi sukkapuikolla käännäyttänyt tuolla pimpsassa?Minulla on ollut jo nyt kolmessa raskaudessa sellaista näiltä viikoilta alkaen.Paikat siellä vaan valmistautuu.Ei syytä huoleen vaikka TRUST ME:tiedän,että ne tekee ilkeää;)

Viimeinenkin jumppatunti vedetty.Ja kyllä riittääkin tämän mahan kanssa!


Öitä sisaret ja voimia alkavaan viikkoon!


Kassu ja Alma
 
Nytkö alkoi nämä mun aamuyön heräilyt.. Heräsin tuossa neljän aikaan eikä uni enää tule. Itseasiassa kolottaa paikkoja niin saamaristi ettei pysty oikeen mitenkään olemaan. Otin panacodin,josko auttaisi.
Lauantaina sitten oli lähtö lähellä. Melkein kolme tuntia tuli kipeitä supistuksia 10-15min välein ja ne kesti n.minuutin kerrallaan. Roikuin jumppapallossa koko ajan,kunnes lapsoset meni nukkumaan ja päätin mennä lähes kuumaan suihkuun. Se onneksi rauhoitti tilanteen. Eilen meinasi alkaa sama juttu,mutta onneksi sitä kesti vaan tunnin verran.
Mulla nyt just suppareita tulee vähän väliä,en ole kellosta kuitenkaan katellu,sen verran kuitenkin harvakseltaan. Ja sitten nuo nivuskivut,reisikivut ja häppärikivut. Nyt just tuntuu kun joku niitä yrittäisi repiä irti :kieh: :/

Täytyy Kassulle hattua nostaa että vielä jaksoi jumppatunnin vetää =) :whistle:

Ilonasi :heart:

Rica
 
täällä kans yks yökukkuja :kieh: :kieh: ....siis niin suututtaa jun ei saa nukuttua, juu ei mul mitään supistuksia oo mut jotenki sitä vaan heräilee vähän väliä ja aamulla on niin väsy....vielä muutama viikko siten mulla autto kun olin illalla 9 jälkeen reilun tunnin lenkin sauvakävelemässä koirien kanssa , mut nyt ei mitään tehoo.. |O mä haluuuuun nukkuuuu...päivät meillä sen verta hektisiä näitten 6muksun kanssa ettei hirveesti jouda lepäilemään...mut elämä on...nautitaan ny näistö hienoista öistä sitten ;) ...
tänään neuvolaan, palailen myöhemmin oikeen omanapa asialla...hiphei nyt alkaa meillä elokuun lopunki kärvistelijöillä rv 30 paukkua....
:heart:
 
No niin, nyt on sitten viikonloppu taas mennyt ja alkoi juhannus viikko.
Eilen oltiin reissun päällä, käytiin miehen papan luona ja automatka kesti n. tunnin ja kyllä oli alamaha kipee koko illan.
Saa nähdä nimittäin tänään lähden reissuun kotipaikalle joka kestää 3 tuntia että kuinka siinä käy... onneksi seurana on isä, sisko ja sen mies. Oma mies tulee perässä vasta torstaina kun pitää olla alkuviikko töissä.

Tänään on neuvola, mutten siitä ehdi tänne käydä kertoilemassa...tai sitten ehkä iltasella... kaikki on kuitenkin ihan ok...

Ei muuta kun mukavaa juhannuksen odotusta kaikille...ja laittakaa y.viestiä ne jotka täältä jyväskylästä haluatte kirjoitella!!!!!

Tinni 30+5
 

Yhteistyössä