juu mulla se pistoshoito on fragmin nimistä lääkettä ja kirvelee kyl nin maan perusteellisesti..ööö vai oonko niin yliherkkä, no ainakin neulakammonen..
sit oli tosta sterilisaatiosta, juu meillä mies kans menee siihen on kuulemma hänen velvollisuus , sitten kun meijän lapsiluku on täynnä, mä toivon edelleen vielä yhtä vaaleenpunasta rinsessaa, ei sillä etteikö pojat olisi ihania,mutta en ole vielä valmis sanomaan ettei meille enää tule vauvaa... :heart: haluaisin yhden vielä :saint: ...
juu kummiudesta...meillä oli kaks kummia heti selvillä minun rakas serkku skånesta miehensä kanssa..sain kysellä ensin ruotsalaisista kummijutskista ja samalla lailla niillä siellä...juu ja kaks kummia vielä uupuu on niin monta ehdokasta ettei oikeen tiedä ketä kysyis..
selkäsärystä ollu puhetta..hommatkaa ihmeessä niitä lämpöpusseja vaikka viljapusseja ne vie kivasti särkyä pois..
valkovuodosta...juu sitä tulee ilman pikkuhousun suojia en eläisi tällä hetkellä oon ihastunu niihin lidl aloevera suojiin eivät hiosta , ja on freessi olo ..
tosta freessistä olosta vinkkinä annan jos toi hikoilu ressaa niin apteekissa on bats merkkistä deodoranttia creme versioina ja se ei petä eikä siinä hajusteita, mä en pärjäis ilman sitä...
mulla toi kuumuus mikä oli hikoilutti järkysti oon oon ostanu nivean ison tölkin talkkia makso parieuroa ja puuteroin itteni sillä ja ihanana pysy olo sillä...käytin ennen välillä niitä natusanin mut niin vähän niissä purkeissa ja kauheen hintasia...juu ja itteeni en halua perunajauhoissa rullata, vauvalle tietty sitä käytän
...
muuten ei täällä sen kummallisempaa, tänään olis siivouspäivä ja toi kasvimaa pitäs kitkeä...kaipa tää ruho täytyis taas nostaa ylös ja alkaa hommiin...
nirzu 29+jotain