Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

moikka taasen!

nostan samalla meidän pinoa vähän ylöspäin.

äsken oli pakko käyä lääkärissä näytättämässä poskionteloja. mulle tuli pääsiäisenä kurkku ja korva kipeäksi. räkää ei kulje mihinkään suuntaan ja tänään alkoi tuttu jomotus silmien yläpuolella. sain nasolin-tippoja ensihätään ja jos ne ei tehoa, niin sitten on antibioottiresepti oottamassa. limakalvot olivat tosi turvoksissa ja kurkku selvästi punaisena, mutta tulehdus on sen verran lievässä vaiheessa, että kokeillaan ensin ilman antibioottia. kävi sitten vähän nolompi homma tuolla tohtorin pakeilla... lääkäri oli oikein mukiinmenevän näköinen alle nelikymppinen mies, joka asiaankuuluvasti halusi kuunnella myös hengityselimet. nostin paidan korviin, ja... tajusin ettei mulla ole rintsikoita! en muistanu lääkäriin lähtiessä, että olin ottannu rintsikat pois hetkeä aiemmin, kun niissä kaarituet pistivät kankaan alta esiin ja raapivat kipeesti rintojen väliin. lääkäri varmasti oli nähnyt tissejä aiemminkin, mutta mua vähän nolotti.

iskä tuolla pihalla taas grillaa, pihviä mulle ja itelleen haukifilettä. valmista kuulema on, lähen popsimaan.kuulumisiin!

jari-maija 23+2

Heippa pitkästä aikaa.

Eipä tänne kummempaa kuulu.
Mulla oli tuossa pitkä "kausi" takana kun ei koskenut eikä särkenyt mihinkää, mutta nyt on taas nivuset ja alavatsa kipeä kun kävin taas esikon kanssa leikkekentällä kävelemässä. Vaikka sinne on alle 2 km niin ei miun paikat näköjään kestä edes sellasta matkaa.
Mikä on harmi, kun tiedän että jos lähden kävelemään päivällä niin illalla saan vain maata sohvalla.

No, mutta kyllähän nämä kestää kun ei nämä ole joka päiväisiä ja tiedän mikä ihanuus tästä syntyy, oma vauva! =)

Me ei olla hommattu vauvalle kun ne uuden vaunut.
Vauvan vaatteet on jo kaapissa ja tutteja meinaan ostaa. Meidän esikoinen kun ei ikinä tutteja syönyt niin nyt pidän huolta että tämä vauva syö eikä ime peukkua.
Tuttipulloihin meinaan ostaa uudet tutit niin siinähän ne meidän hankinnat ovatkin. =)

23+2 (viikot kasvaa nopeesti :heart: )

Heippa pitkästä aikaa.

Mulla oli tuossa pitkä "kausi" takana kun ei koskenut eikä särkenyt mihinkää, mutta nyt on taas nivuset ja alavatsa kipeä kun kävin taas esikon kanssa leikkekentällä kävelemässä. Vaikka sinne on alle 2 km niin ei miun paikat näköjään kestä edes sellasta matkaa.
Mikä on harmi, kun tiedän että jos lähden kävelemään päivällä niin illalla saan vain maata sohvalla.

No, mutta kyllähän nämä kestää kun ei nämä ole joka päiväisiä ja tiedän mikä ihanuus tästä syntyy, oma vauva! =)

Vauvan vaatteet on jo kaapissa ja tutteja meinaan ostaa. Meidän esikoinen kun ei ikinä tutteja syönyt niin nyt pidän huolta että tämä vauva syö eikä ime peukkua.
Tuttipulloihin meinaan ostaa uudet tutit niin siinähän ne meidän hankinnat ovatkin. =)

Heippa pitkästä aikaa.

Tere!

Nyt on mullakin profiilissa kuva!

Hankinnoista ollu paljo puhetta ja täytyy sanoo että mä oon varmaan jotenki omituinen kun tuntuu et jos jotain ostan niin jotain pahaa sit tapahtuu.
Koko raskausajan oon kyllä pelänny millon mitäkin oiretta tai sen puutetta :D pitänee yrittää vähän rentoutua..

Pellava sait jo Zampan kautta viestiä mammajoogasta. Suosittelen menoa jos löydät jonkun toisen kurssin. Zamppa, huomiseen!

Mirjamic :LOL: Ihana päivän piriste, ikävää että olet kipeänä, mutta silti :LOL:

Hankinnoista: hommataan kaikki mahdollinen ja mahdoton kirpparilta jne. Paitsi vaatteet tulivat jo isovanhempien ostamina. Myyrmäessä on 19-20.5 viikonloppuna isot kirpparit ja suunnistetaan sinne! Mun mieheen on kylläkin iskenyt joku outo tauti. Ekonomi mieheni kävi tänään omatoimisesti ostamassa Puukeskuksesta lautaa jne tavaroita 65? (kääk!!!!) eurolla ja aikoo RAKENTAA Pinkulle ITSE pinnasängyn. Meillä taitaa tuo pesänrakentamisvietti olla suurempi isällä kuin äiskällä. Katsotaan millainen pinnasänky sieltä tulee...

t.Soippa ja Pinku 22+1

Feeniks
Nikidemus meilläkin tehdään riskiryhmäläisille yli-innokkaasti myös jos BMI on vähääkään koholla. Esikoisen kanssa kävin juuri BMI:n takia joka oli vain hieman yli. Huono olo siitä tuli ja koko päivän olin pahoinvoiva. Nyt sanoin neuvolassa etten mene pelkästään BMI:n perusteella. Jos on virtsassa jotain siihen viittaavaa niin sitten toki. Musta on ihan turhaa juosta kaiken maailman kokeissa ellei ole hyvin perusteltua. Mun rakkain harrastus on painonhallinta ja olen lievästi ylipainoinen jo valmiiksi. Sen takia on musta turhaa mennä sokerirasitukseen. ugh :D

Marisk meidän mökki on Kangasniemellä. Samanlaiset kelit oli siellä kuin kuvailemasi. Aurinkoa ja lunta vuorotellen.. :kieh: Selvitin kesäksi lähimmän sairaalan mihin mennä jos tulee hätätilanne. Mikkelihän se. Aivan ihanan kätilön kanssa juttelin puhelimessa. Laitoin varmuudeksi synnytyspäivystyksen numeron kännykkään. Eihän sitä tiedä jos tuliskin lähtö ajoissa. Tuskin tosin Heinäkuussa esim huvittaa mökkeillä ja olla paarmojen ja itikoiden ykkösmaalina..

Allergia aiheuttaa kamalaa yskää, päänsärkyä ja pöhötystä ja kuumeista oloa. Lievästi suppareita silloin tällöin kun on tosi väsynyt. Soitin NKL:ään ja sain kuulla että zyrteciä voisi ottaa. Noh, se väsyttää mua niin etten pysy hereillä! Saattaapa olla että huomenna en enää jaksa raahautua töihin vaan jään kotia lepäilee. :headwall: käskivät käydä allergialekurillani.. Kyl mä tiedän mitä se sanoo. Sairaslomaa ja ulkonaliikkumiskielto. :/

Huomenta!

Pitkästä aikaa kirjottelen. Se on 6 päivän pääsiäisloma ohi ja paluu arkeen ja töihin. No onneks ei oo kun 3 päivää ja taas on vkonloppu. Tai oikeastaan vaan 2 työpäivää, kun perjantaina meillä on tyky-päivä. Pääsiäinen meni ihan mukavasti kotona ollessa ja touhutessa. Maanantaina ja eilen tuli kyllä ahkeroitua, siivosin koko talon ja leivoin. Kyllä mä sit olinkin vaivanen eilen illalla, selkää särki ja painon tunne alamahassa.

Olo on ollu ihan ok, mitä nyt meinas olla monta päivää putkeen pää kipeä. Mut sit kun mies vähän hiero, niin se onneks autto. Toisessa rinnassa on ollu ihme särkyä viime aikoina. Arathan ne on ollu koko raskauden ajan, mut tää on sellasta särkyä. Ei kai tää nyt mikään rintatulehdus oo? Jotenki alkaa jo tympiä tää maha, kun kaikki alkaa olla niin hankalaa ja hankalammaksi menee, kun maha tuosta edelleen kasvaa. Tuntuu että vauva vois jo syntyä, no ei nyt tietysti näillä viikoilla, mut muuten. Vaan onhan se tietysti sen arvosta oottaa sinne kesään, kun vaavi viimein syntyy.

Hankinnoista on ollu puhetta, meillä nyt muuten aika lailla kaikki on, mut se kaukalo pitäis hankkia. Tytölle vaatteita olis, mut jos sattuu oleen poika, niin niitä sit joutus ostella. Mutta kun ultrassa ei asiaan saanu varmuutta. Oon mä jotain neutraaleja vaatteita ostanu. Kaikki vaan tuntuu olevan niin joko vaalenapunaista tai sinistä. Mitään en vauvaa varten ala vielä valmiiksi laittamaan, koska meillä on kesäkuussa muutto uuteen taloon, niin sinne sitten. Uuden masukuvankin otin, mutta se on vielä kamerassa. Päivittelen sen profiiliin, kunhan saan sen siirrettyä koneelleni.

Mutta nyt pitäis varmaan alkaa tehdä töitäkin välillä

:wave: :wave:

Pipe75 24+3

Pauzi

Moikka moi!

Jotenkin tuo pääsiäisen aika vierähti niin nopeasti etten ehtinyt edes lukea teidän kuulumisia. Eilen ja tänään kun niitä tuossa lueskelin, niin kyllä oli taas tekstiä tullut paljon. En edes muistakaan kaikkea mistä olette keskustelleet...

Niin, hankkinnoista vielä sen verran, että me ollaan hankittu uudet yhdistelmävaunut (Ora Jovi Air), niissä takuu alkaa vasta lasketusta ajasta, itkuhälyttimen hankin käytettynä huuto.netistä, vaatteita on jäänyt esikoiselta ja ajattelin ilmanmuuta ottaa äitiyspakkauksen, ammekin on esikoiselta vielä tallessa. Enää ei oikeastaan puutu muuta kuin pinnasänky, turvakaukalo ja hoitotaso.

Mulla tuntuu välillä tosi hassusti nuo vauvan liikkeet. Toissapäivänä kaveri potki jatkuvasti, tuntui että ihan muutaman tunnin välein tuntui liikkeitä, mut eilen sit vaan ihan satunnaisia silloin tällöin. Edes illalla nukkumaan mennessä ei tuntunut oikein mitään. Pitääkö olla jo huolissaan, vai vieläkö se vauvan asento vaikuttaa siihen että tuntuuko niitä?

Ummetus on pysynyt mulla nyt aisoissa, mut aikaisemmin jouduin minäkin tuota Levolacia ottamaan. Luumutkaan ei aina tehonneet... Voi olla että kun kahvi on taas alkanut maistumaan,niin se auttaa tuohon mahan toimimiseen myös. Ennen join kahvia tosi paljon, mut jo alkuraskaudessa se töksähti, ja vasta tossa puolenvälin jälkeen olen taas juonut kupin tai pari päivässä...

Nää liitoskivut on jotain ihan kauheeta!! \|O
Eilen meni "alapää" ihan jumiin, pelkkä tuolilla istuminenkin särki niin maan pirkuleesti tuonne häpyliitokseen, ja kun kävelemään lähti niin meinas jalat lähteä alta... Apuva!

Mutta nyt taas hommiin, oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille!!

Pauzi ja papunen 23+2

Heippa!

Kirjoittelenpa minäkin pitkästä aikaa.. Olen kyllä lueskellut juttujanne päiväittäin. Tosi kiva, että on tällainen palsta olemassa! :)

Mua on vaivannut jo viikon verran kamala kutina, jota on ympäri kehoa, mutta erityisesti kaulassa, käsissä ja reisissä. Tänään kävin verikokeissa, kun pitää kuulemma tarkistaa, ettei ole joku raskauden aikainen maksan toimintahäiriö... Toivotaan parasta. Iho voi kyllä kuulemma raskauden aikana herkistyä sellaisille tuotteille, joita se normaalisti sietää, joten todennäköisesti on kyse vaan siitä.

Muuten raskaus on edennyt mukavasti. Vauva potkii kovasti ja yleensä aina illalla alkaa kovat potkuharjoitukset, kun menen sänkyyn makoilemaan. Mieskin on saanut osansa potkuista. =)

Painoa on tullut sellaiset 6 kiloa tähän mennessä. On kyllä herkut sun muut maistunu viime aikoina vähän liian hyvin! Viime raskaudessa tuli yhteensä 17 kiloa, jotka sain kaikki karistettua imetyksen myötä. Yritän, ettei tulisi nyt ainakaan enempää.

Parin viikon päästä ollaan lähdössä etelä-Ranskaan viikon lomalle. Vähän jännittää miten reissu menee, kun meidän esikoinen (1 v 8 kk) pääsee eka kertaa ulkomaille! Toivottavasti se jaksaa istua lentokoneessa... Muuten todella ihanaa päästä reissuun. Aion myös maistella ihania ranskalaisia juustoja, vaikka ne on kai ainakin Suomessa kiellettyjä. ;)

Masusta en oo saanu otettua vielä yhtään kuvaa, mutta melko iso se jo on. Ei jää kenellekään epäselväksi, että "pulla on uunissa". :LOL:

zamppa
Jälleen uusi viikko pyörähti käyntiin.......
Tänään oltiin jälleen neuvolassa ja kaikki kunnossa. Painoa ei onneksi ollut tullut lisää kuin vajaa kaksi kiloa, noin puoli kiloa/viikko. Paineet oli pikkasen noussut samoin kuin hemppa mutta edelleen raudan voimin mennään.Ensimmäisen kerran otti myös tuon sf-mitan, josta on ollut puhetta. Sf-mitta oli 20,5. Sydän löi 140 vauhdilla, aika tasasta ollut sen suhteen koko ajan.
Hankinnoista olitte jutelleet... meillä on aika pitkälti kaikki muu kohta hankittu paitsi vaipat :LOL: . Ollaan vähän innostutttu ja huuto.netin kautta on ollut hyviä tuotteita tarjolla, joten ollaan ostettu sitä kautta esim vaunut ja sitteri kun suht edullisesti melko uudet on saanut. Nyt pitäs vähän rauhottua hankintojen suhteen tai hukutaan kohta vauvan tavaroihin :D .
Mutta tää tyttö lähtee vapaapäivän ratoksi katsomaan Happy feetiä ja illalla sitten joogaamaan.

zamppa 22+0

Elo07: Tuli vaan kirjoituksestasi mieleen oma äitini. Hän pelkäsi minua (esikoistaan) odottaessaan niin kovasti että jotain pahaa tapahtuu, ettei hankkinut juuri mitään "liian aikaisin" valmiiksi. Sitten kun synnyinkin jo pari viikkoa ennen laskettua aikaa niin tuli vanhemmilleni hieman kiirus hankkia kaikki tarpeellinen. Onneksi kuulemma sukulaiset ja ystävät avustivat isääni kun äiti oli minun kanssani sen ajan tapojen mukaisesti melkein viikon sairaalassa. No, hyvin tässä on selvitty kuitenkin :) .

Käytin aamulla esikoista korvakontrollissa. Putket olivat paikoillaan ja korvat puhtaat, jee. Keuhkoista sen sijaan kuuli vinkunaa. Tähän kun päälle kerroin lääkärille pojan yöyskästä, omituisesta on/off ihottumasta ja kirkkaasta nuhasta, niin laittoi sitten pojan allergiakokeisiin. Poika (1 v 9 kk) itki NIIN kun kyynärtaipeesta otettiin verta, että äidin sydäntä särki. Mutta hyvähän tämä on selvittää. Määräsi yölliseen yskään myös jotain (sikakallista) allergiseen yskään auttavaa lääkettä. Ja asiaan...
Kysyin samalla omasta nuhasta ja allergiamahdollisuudesta sekä siihen raskaanaolevalle sopivasta lääkityksestä. Lääkäri antoi ystävällisesti samalla minulle reseptin Flixonase-nenäsuihkeeseen. Sanoi että se on raskaana suun kautta otettavia lääkkeitä parempi vaihtoehto koska vaikuttaa paikallisemmin. Katsotaanpa onko apua.

77mm ja Minimi rv 21+5

harmaakassu
Omaa napaa tässä vain.......VALIVALI.........siis tekisi mieli valittaa ja teillehän on hyvä jupista,kun olette niin ihania kuuntelijoita,eikä perhesuhteet kärsi jos teille sadattelen :kieh:

Siis......mies TAAS piiiiiitkääään työreissussa ja keskimmäisellä ihan kamala uhma pukkasi yhtäkkiä päälle:tönii,huitoo,ärhentelee,kitistää hampaita ja karjuu :ashamed: Ihan uutta meidän perheessä enkä oikein tiedä,kuinka minun pitäisi siihen suhtautua.Arestia ja syliä,huomiota ja kurinpalautusta.Kaikkea olen kokeillut. :'( Lisäksi kuopus vilustui ja nukkuu nyt huonosti:saattaa neljäkin tuntia valvoa juuri pahimpaan aikaan aamuyöllä.Sitten kaiken kukkuraksi meillä vaihtui noissa jumppakuvioissa tunnit ja minulla on 4 erilaista tuntia vedettävänä!!!!!Ja ne pitäisi siis vetää ja SUUNNITELLA....Välillä tuntuu,että painatan eteenpäin ja odotan vain sitä pistettä,että romahdan:sairastun,alan synnyttää ennenaikaisesti tai sitten vain henkisesti uuvun.

No,ehkä vain juuri tällä hetkellä tuntuu siltä monen huonosti nukutun yön ja tapellun päivän jälkeen.Eiköhän tämä tästä.

Onko kukaan muuten lukenut/kuullut DOULA-toiminnasta?minulla on doula nyt tällä kertaa kuvioissa mukana.Jos käy niin,että mieheni joutuu jäämään lapsien kanssa kotiin kun synnytys käynnistyy tai jos hän on juuri silloin pois (taas) kaupungista.Enpähän joudu yksin synnytyssaliin sitten tällä kertaa.

RUIKUTIRUIKUTI.

Kiitos kun jaksoitte kuunnella.Helpotti.

Kassu ja Alma

kassulle :hug:

77mm: Minä ostin eilen juuri tuon Flixonasen, kun suosittelivat ja sitten 40mg silmätippoja... Toivotaan, että auttavat.

..minä havahduin tänään, että huomenna on neuvola =) Ehkä sitä ois sitten huomenna enemmän kerrottavaa ja sanottavaa :)

(Muutoin tässä ollaan menty ihan normisti. B-lausunto tuli lekurilta ja odotellaan sairaspäivärahapäätöstä Kelalta. Niskat jumissa ja lantio yhä tohjo... Elämä on.)<br><br>

kassulle jaksamista. meillä oli tytöllä todella voimakas uhma viime talvena. tyttö oli silloin 3v. sai väliin aivan käsittämättömiä hysteriakohtauksia, siis sellaisia, joista näki että se ei tosiaan ollut enää sen hallittavissa. niihin pystyi suhtautumaan suht rauhallisesti, mutta muut kiukunpuuskat meni sitten vaihtelevasti. kiukku saattoi alkaa ihan yhtäkkiä ja ns. aiheetta. meillä auttoi se kun antoi tytön mesota huoneessaan, eteisessä (josta kerran kyllä karkasi) tai kotioloissa siellä missä se kiukku alkoi. syliinottaminen oli pahasta, se vaan sai raivon kasvamaan. sitten kun paha ilma oli purettu pois, niin sitten syli kelpasi ja anteeksi pyydeltiin taas puolin ja toisin. meillä pahin aika oli n. puoli vuotta. sitten tuli kesä ja kaikki oli taas helpompaa. meillä iskän kireet on hetkeksi hellittänyt, mutta toukokuussa saattaa taas olla paljon pois. alkuvuosi on kieltämättä ollut väliin raskasta, mutta jotenkin siitä on vaan selvinnyt. onko sulla mahdollista pyytää apua esim. mll:n kautta? ite olen muutaman kerran turvautunut heidän apuun ja uskallan suositella. olin silloin työelämässä ja lapsi kotona hoitotätin kanssa. saisit vaikka nuo jumppa-asiat tehtyä. ei kotoa tarvitse pois lähteä, vaikka hoitaja sinne tuleekin. hintakin oli pari vuotta sitten n. 4.20e/tunti+matkakulut. älä suotta vedä itseäsi piippuun, siitä ei iloa ole kenellekkään.

tuosta duola-toiminnasta olen kuullut vain sanan doula, en sen enempää. kuulostaa ainakin ihan tarpeelliselta ja voisin itsekkin hakita. mikä/mitkä yhteisöt sitä järjestää?

hankinnoista yms valmisteluista: meillä on kaikki vielä tekemättä. saan vaatteet kierrosta kesällä ja ne ajattelin sitten laittaa kaappiin, mutta kyllä aika viimetippaan kaikki on jäänyt ainakin aiemmin. olen joka asiassa sellainen viimetipan ihminen, että en osaa valmistella asioita "liian" hyvissä ajoin. äippäpakkauksen päätin nyt olla tilaamatta, sen kanssa mietin pitkään, mutta vaatetta, kylpymittareita, harjoja yms muuta löytyy jo, en halua niitä lisää pyörimään. pakkaus vaikutti kivalta, mutta jos saiskin vaan sen vaateosan siitä.

taidan lähteä hetkeksi iskän seuralaiseksi verstaasen, on kyhäämässä siellä kitaratelinettä. mukavaa päivänjatkoa!

jari-maija 23+3

Feeniks
Saikkua tuli..
Zyrtec on ainoa tutkittu mitä saa ottaa. Sanoin sen väsyttävän niin että olen ihan vuode-kamaa johon ihana naislekuri alta kulmain hieman hämmästellen et kyl sä olet nyt muutenkin. Hih. Piti mulle oikein nätin saarnan. Lupasin levätä. Ensi viikolla ehkä vielä lisää saikkua, enää puoltoista viikkoa ois töitäkään ennen kun pääsen lomalle-äitiyslomalle.

Nasonex suihke on hyvä, tekee limakalvoille suojaavan kalvon ettei allergeenit pääse vaikuttamaan. Eli ei vaikuta verenkierron kautta sikiöön. Noissa nenäsuihkeissakin saa olla varovainen ja ainakin nasolinit ym ei käy loppuraskaudesta kun supistaa verisuonia.

Lara83pikaiseen
Kassulle myötätuntoinen :hug: tänne sitä kannattaa tulla purkamaan paha olo, ettei aina mieheen tule purettua :)

Noista allergialääkkeistä.. Olen kahdelta lääkäriltä saanut nyt kyllä niin ristiriitaista tietoa että en kyllä uskalla kohta käyttää mitään. Toinen kielsi ehdottomasti kaikki nieltävät allergialääkkeet ja toinen suositteli esim. Clarityniä jos on pahat oireet, antoi ymmärtää että sen kun popsin vaan että ei huolta. hmm.. jompi kumpi on viissiin väärässä, täytyy varmaan soittaa teratologiseen tietopalveluun... Nasonex on ainakin minulla ollut ihan yhtä tyhjän kanssa, ei auta yhtään vaikka kiltisti olen käyttänyt sitä jo melkein kuukauden päivittäin.

Lara83 ja 22+5 :heart:

metsätähti harmaana
kassulle jaksu hali=)

hankinnoista: just tänään sain huutamani tuplat=) Ja tyytyväinen olen=) Lisäksi ollaan ostettu sitteri=) Muuta ei sitten tarviikkaan hankkia paitsi jotain söpöstelyä ihan omaksi iloksi=) Ja sitten pieniä vaippoja lähempänä laskettua aikaa. Esikoiselta on vielä kaikki tallessa. Äitiyspakkauksen meinasin kyllä ottaa tällekkin. Kunhan ensin saan sen todistuksen raskauden kestosta ja saan ne paperit kelaan. Täällä pakkaus tulee onneks TOSI nopeasti=) Viimekskin alle kahdessa viikossa papereiden viennistä oli pakkaus postissa=)
Ihanaa huomenna pääsen pitkästä aikaa Helsinkiin=) Ihana nähdä siskoja ja kavereita=)

Metsätähti 23+3

Iltaa arvon emännät!

Huoh.. nyt on sitten töihin palattu :\|
Pitkiä on iltavuoron tunnit ja vielä olis 5 iltaa edessä. Ei kertakaikkiaan kiinnostus riitä enää, vaan pakko jaksaa..
Vaavikin tuolla mahassa alko just potkimaan, että käyhän mamma duunissa että saat rattaat ostettua =)

Nyt petiin ja potkuja ihmettelemään avokin kanssa!

t: elo ja kimmo 20+4

Välillä pitänee kertoilla kuulumisia täältäkin suunnalta...
Reilu viikko sitte oli neuvola. Painoa oli tullu 240g/viikkoa eli nyt on lähtöpainoon tullu 300 grammaa lisäystä. Ei onneksi sen enempää. Verenpaine oli noussu, nyt sitte toivon ettei se olis ens kertaan mennes noussu yhtää enempää ku on nytki jo suht korkeis lukemis. Sitte taas vastaavasti hb oli laskenu 135:stä 119. Rautatabuja täs pitäis syörä ku muistais niitä eka hakia apteekista :ashamed:
No tänään sitte oli se kauan orotettu rakenneultra...ja kaikki on hyvin, tai ainaki pitäis olla. Kaveri vastas viikkoja sen verran hyvin ettei laskettua aikaa alettu muuttamaan.
Sielä se heilutteli käsiänsä ja taipuu aiva uskomattomiin asentoihin, välillä oli melekeen jalaat niskan takana :LOL: hassua kattottavaa.
Kyllä nyt on sen verran huojentunu olo, että ehkä täs jo uskaltais käydä kattelemas jotaki kivoja vauvan vaatteita..
Mitenkäs teillä muilla joilla on lapsosia ennestään niin on isommat sisarukset ottanu vauva uutiset vastaan. Meillä tyttö on nyt sitä mieltä että äitin vattas ei oo pikkusiskoa eikä -veljeä vaan sielä on TAU-NALLE!!!
Mahtaa olla sitte elokuus pettymys ku ei sieltä semmosta tuukkaa :)
Mutta tämmöistä tänne suuntaan. Jospa sitä painuis hetkeksi makoilemaan ennen esikon kotiin hakua.

Bubble 21+4

Yhteistyössä