Päivitetty.
Jee, kerrankin kunnolla tekstiä! Ehkä pitäis käydä täällä vähän harvemmin ku viis kertaa päivässä... ;D
OLA, mulla ainakin tuntuu kohtu vaan tuossa häpyluun yläpuolella, kun laittaa kämmenen siihen. Ja nimenomaan selällään tuntuu. Yksilöllisiähän nuokin kai on
Sipuri, pelottaa. Välillä meinaa iskeä oikein paniikki. Mua pelottaa suurimmaks osaks synnytys, koska esikoisen synnytys meni vähän niin ja näin vaikka sieltä elävä poika sitten tupsahtikin. Yritän muuttaa sen synnytyspelon sellaiseksi, että yritän itse aktiivisesti vaikuttaa siihen miten synnytys mahdollisesti sujuu. Siis, treenaamalla, ulkoilemalla, syömällä hyvin, tekemällä hengitysharjoituksia ja pitämällä itseni kunnossa. Koska synnytys vaatii paljon enemmän voimia kuin kuvittelin. Paljon enemmän! Se ei oo mitään puppupuhetta kun sanotaan että synnytys on kuin maratoni. Varsinkin jos se venyy
tarantellah, oon ymmärtänyt että on ihan normaaliakin jos yhtään oireita ei ole. Ei kannata huolestua liikaa, tiistaina se sitten selviää
Eiköhän kaikki ole hyvin!
Tervetuloa
TatjanaL! :flower:
helke, jep. Täällä kokemusta. Mies on opiskelija, ja minä olen opiskelija hoitovapaalla. Me pärjätään ihan hyvin tällä hetkellä, koska itseasiassa hoitolisä on isompi kuin opintotuki
Mä siis olen kotona luultavasti siihen asti kunnes mies valmistuu ja työllistyy, ja jatkan itse sitten opintoja. Elikkä siis mies saa tällähetkellä opintotukea ja yleistä asumistukea (koska perheelliset opiskelijat eivät jostain kumman syystä saa opintotuen opintolisää). Minä saan sitten sitä kotihoidontukea ja lapsilisän. Ihan hyvin pärjää jos on tottunut elämään opiskelijatuloilla
Mua kyllä vähän huolettaa miten kahden lapsen kanssa pärjää näillä tuilla, mutta eipä niitä lapsia rahalla kasvateta
reirei, me otetaan se seulonta
Just kävin toissapäivänä verikokeissa.
Elythia, kiva että ainakin joku haluaa jäädä tänne
Shuri, tulipa hyvä fiilis tuosta mitä sanoit! Ihan tuli tippa linssiin :') Kiitos!
Kertomisesta, kerrottiin eilen muutamalle miehen koulukaverille kun kävivät meillä kahvittelemassa. Tästä porukasta ainut naispuolinen tutkaili VÄLITTÖMÄSTI mun mahaa! Joten ajattelin siinä sitten että noh, kai sen voi näille kertoa. Yksi heistä itseasiassa jo tiesi, siis oikeasti oli kuullut tästä, vaikken ollut kertonut
Haha. Muuten ajattelin kyllä venyttää sinne np-ultraan, eihän siihen ole enää ku kaks viikkoo...Hoh!
) . ( Täällä rinnat kipenee kipenemistään. Alavatsaa myös nipistelee lähes säännöllisesti. Mulle on nyt parin päivän ajan iltaisin päivällisen jälkeen tullut ihan järkyttävän huono olo. Mistähän sekin lie johtuu, iltapahoinvointia...
Ei kait tässä nyt sitten muuta, aika tuntuu just nyt taas jostain syystä matelevan, ehkä johtuu siitä kaukaisuudessa odottavasta np-ultrasta...
Pinsuli ja himpula 11+0 *poks* !! :heart: