Ihanaa uutta vuotta kaikille!
Ihan sydän syrjällään luin
esikoista vailla juttua, onneksi kaikki on kuitenkin hyvin
Täällä kärsitään kamalasta
flunssasta. Eikä oloa auta yhtään se, ettei nenäsumutteita ja Duactia saa ottaa. No onneksi apteekista sain ostettua yhtä sumutetta (ACC Sinus) joka saa liman juoksevammaksi. Jos sais ensi yönä nukuttua. Ei ollu kovin hehkeenä lähtee aamulla töihin noin neljän tunnin unilla...
Aamuisin etenkin paha olo edelleen, jatkuva syöminen pitkin auttaa. Vielä sain tungettua normityöhousut jalkaan, vaikka turvotusta on vieläkin. Joinakin aamuina tosin vatsa on lähes normaali, varsinkin jos on kävellyt enemmän edellisenä päivänä. Muutama vierailu on tehty eikä kukaan arvannnut (vaikka omasta mielestä näytänkin jo ihan mammutilta). Huono omatunto vaivaa, kun en ole töissä kertonut
Mutta en vaan uskalla ennen ultraa sitten kuun lopulla
Vastailen vaan jotain epämääräistä kun puhutaan syksyn työsuunnitelmista yms. Rennie on auttanut jonkin verran ahdistuksen tunteeseen ylävatsasssa.
Sorry törkeä omanapaisuus.
Neuvoloista Mulla on seuraava neuvola helmikuun lopulla eli joskus ennen viikkoa 15..?. Ainakin sinne pyysi varaamaan seuraavaa aikaa vielä ennen talvilomia. Neuvolalääkäri on helmikuun alussa. Meillä ei edes ole neuvolassa ultralaitteita, joten siellä ei ultrata.
Sokerirasituksesta Unohdin käydä ekassa neuvolassa pissaamassa purkkiin, mutta se ei kuulema ollut pakollista vielä ekalla kerralla. Jatkossa yritän muistaa. Mulla on molemmissa aiemmissa raskauksissa tosiaan ollut sokerit plussalla jo ekassa neuvolassa ja insuliinihoidossa olen ollut molemmista. Nyt pitää käydä rasituksessa ennen viikkoa 15 eli käytännössä helmikuun aikana. Ei se mun mielestä ole kovin paha juttu ollut, enemmän kuin se litku (joka maistuu mun mielestä sokerilimsalle) on mulle ne neulat. Pitää olla pitkällään kun otetaan näyte, ettei mene taju. Se juoma nostaa sokereita sen verran, että ei tule paha olo matalan sokerin takia. Se on tietysti yksilöllistä.
Kuluista aika nopsaan että pääsis näistä keskenmenopeloista ja voisi alkaa nauttia odotuksesta! Tuntuu niiiin pitkältä ajalta odottaa 24.1. saakka että näkee onko tyyppi kunnossa :/
Tsemppiä muille murehtijoille ja pahoinvoiville!
Mussukka82 ja pikkumussukka 8+4