Hei,
Hui, ensimmäistä kertaa koskaan missään mitään keskustelupalstaan olen alkanut kirjoitella... Kuitenkin täällä ollaan... Olen kyllä seuraillut kirjoituksianne jo jonkin aikaa.
Testi tehty 7.12, 9.12 ja vahvistus vielä nyt tänään 15.12. Ensimmäinen neuvolakäynti olisi varattuna 14.1. Puhelimessa terkkari sanoi, että 15.1 alkaa vko 10, mutta itse en nyt tiedä miten niin, kun viimeiset menkat alkoi 6.11... noh, he kaiketi tietävät. Niin ja itsekseni olen laskeskellut, että LA olisi n. 14.8... Jos sinne saakka päästään. Tuntuu kummalta, kun toisesta yrityskierrosta tärppäsi. Ja nyt niin paljon kuitenkin jännittää, että ei haluttaisi kertoa vielä kenellekään. Haastavaa näin pikkujouluaikaa, toistaiseksi mennyt hyvin! Mutta joulu ja uuden vuoden juhlat vielä olisi edessä. Katsotaan miten selvitään, en ole koskaan ollut kuppiin sylkijä, joten juomattomuus (vaikka autolla oltaisiinkin) herättää anopissa ja muissa suvun naisissa sekä ystävissä varmasti epäilyt. Kunhan eivät kyselisi... suvun naiset eivät ole olleet kovin hienotunteisia tässä viime vuosina, kun ovat meille kuumeilleet vauvaa jo kauan ennen kuin me tähän päätettiin tosissaan ryhtyä. Tämä "salailu" on tässä se stressaavin vaihe, mutta kunhan sinne neuvolaaan ja koska ties johonkin ultraan päästään, että varmistuu onko vatsassa elämää edes, niin sitten varmasti voi alkaa nauttimaan ja kertomaan ilosanomaa.
Tuo neuvolakäyntikin mietityttää, että millä sitä töissä selittäisi poissaolon. Kun en ole pahemmin sairastellut ja lääkärissä käynyt. Töissä aion kertoa niin myöhällä kuin on mahdollista, ei ole mitään syytä kertoa aiemmin. Kaikki riippunee siitä miten vatsa lähtee kasvuun.
Toistaiseksi olo on ollut hyvä! Väsymys on ainoa konkreettinen oire, joka on ollut. Kaikki muut "oireet" voi johtua mistä tahansa muustakin, joten en viitsi edes pistää niitä tuon solumöykyn syyksi.
No tässä nyt näitä minun ensitietoja... ehkä kirjoittelen vielä joskus toistekin, varovasti.
Elythia 5+4? Auttakaa joku, jos olen väärässä?