Noppis: Joo, meillä Ukolla menee kaikki edelleen suuhun. Hiekkalaatikolla käydään välillä, mutta ei me siellä kauaa voida olla kun on suu täynnä hiekkaa koko ajan ja Ukko jyrsii sitä laatikon reunaa.. Ja yöt oli meilläkin jossain vaiheessa parempia, nyt on jo pitkään ollu aamuyöt neljästä-viidestä alkaen sellasta pyörimistä.. Mä oon vaan luottanu, että kai ne yöt jossain vaiheessa helpottaa! Tai jos kokeilis laittaa Ukon eri huoneeseen nukkumaan kun monet on sanonu että se auttaa.. Tiiä sitten. Mutta kun Ukko on anoppilassa yökylässä niin siellä se nukkuu hyvin, mun ja iskän seurassa ei. En tiiä, mikä siinäkin on. Mutta kai me joskus saadaan nukkua.
Ruokailusta: Mä en oo oikein edes vielä antanu lusikkaa kun ei siitä mitään hyötyä ole syömisen kannalta.. Ukko kyllä ite syö banaania, kurkkua, rusinoita, vesimelonia yms. mutta nekin pitää antaa valmiina paloina kun muuten sitä tavaraa tungetaan suu täyteen! Että ei voi kuvitellakaan että Ukolle antas banaania ison palan, että pure siitä, se ois kokonaan suussa kerralla!
Mutta tänne ei sen kummempia, juhannus meni kotosalla, loppuviikosta suunnataan Ukon kans Ouluun!
Ruokailusta: Mä en oo oikein edes vielä antanu lusikkaa kun ei siitä mitään hyötyä ole syömisen kannalta.. Ukko kyllä ite syö banaania, kurkkua, rusinoita, vesimelonia yms. mutta nekin pitää antaa valmiina paloina kun muuten sitä tavaraa tungetaan suu täyteen! Että ei voi kuvitellakaan että Ukolle antas banaania ison palan, että pure siitä, se ois kokonaan suussa kerralla!
Mutta tänne ei sen kummempia, juhannus meni kotosalla, loppuviikosta suunnataan Ukon kans Ouluun!