hosso: Ymmärrän tunteesi.. Välillä oikeen harmittaa, että oon mennyt jo työpaikalla kertomaan raskaudesta, kun nyt saan jatkuvasti kuulla neuvoja siitä, miten pitäis olla, ettei tämä(kin) raskaus menis kesken. Parasta oli, kun mulle sanottiin, et älä kävele noin kovaa vauhtia, ei oo vauvalle hyväks.. Kiertoliikkeitäkään ei sais tehdä ja muutenkin ottaa tosi rauhallisesti.Oma äitinikin on täysin vakuuttunut, että viime km johtui mun pyöräilystä,hohhoijaa. Silti aina välillä tulee mieleen, että stressaanko taas liikaa, tai nostelenko liian painavia juttuja ja sitten iskee syyllisyys, että onko neuvojat sittenkin oikeessa :/
Marikki A: Ootko jo soittanut neuvolaan noista kivuista? Paranemisia flunssaan!Oon muuten miettinyt,et heikentääköhän raskaus vastustuskykyä, kun tuntuu, että kaikki ollaan koko ajan kipeinä.
mammaliini83: Kyllä se oikea talo vielä jostain tulee vastaan, tietty muuttoa ois tosin kivempi tehdä nyt, kuin sitten ison masun kanssa. Me käytiin tätä kotia ostettaessa yli 40 näytössä, kunnes kolahti ja ollaan kyllä tosi tyytyväisiä, ettei tyydytty "ihan kivaan" kotiin. Toivottavasti pian se unelmien talo tulee teidänkin kohdalle.
Katham:Onnea liikkeistä, ihanaa :flower: On varmaan ihan uskomaton tunne. Miten oot muuten saanut saikulla ajan kulumaan ja kuinka paljon uskallat tehdä, esim. kotihommia?Entä ootko huomannut, et supistukset ois nyt kotona ollessa vähentyneet?Anteeks, et oon näin utelias, mut välil tuntuu, et mulla supistelee levossakin.
Minä oon ihan vähän (tai no paljon)kateellinen teille kaikille, jotka liikkeitä jo tuntevat. Oon yrittäny oikeen hiljaa kuulostella tuntisinko jotain, mutta ei oo vielä mitään tuntunut. No ei noita viikkojakaan tiety oo vielä ihan hirmusesti. :ashamed:
Eliisa80: Minuakin jännittää toi rakenneultra ihan älyttömästi ja on vasta joskus kuukauden päästä. Toivotaan, etä pikkuisilla kaikki hyvin ja sais jo alkaa nauttimaan tästä raskaudesta =) jos se nyt ylipäänsä onnistuu, mut ainakin hetken aikaa ois taas varmempi olo, et elokuussa on oikeesti meille tulossa vauva.
(.) Kuumeessa oon siis taas, tosi turhautavaa. No nyt on aikaa surffailla keskustelupalstoilla ja kehittää pientä paniikkia kaikista epämääräsistä oireista :snotty: Ei kai.. tuntuu vaan, et mun ajatuksiin ei enää mikään muu mahdu, kun tää raskaus ja vauvajutut.
On muuten ihan huippujuttu toi kotidoppler ja nyt kun tuli postissa sellasta parempaa geeliä, niin sydänäänetkin kuuluu paljon vahvemmin kuin sillä kaupanpäällisgeelillä. Rauhoittaa aika tehokkaasti omaa mieltä, kun jumpsutusta kuuntelee iltasin :heart: ja joskus aamuisinkin =)
Oviili ja vauva 15+jotain