~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

Sone
Kiia08: Hieroja vastaa :)

Jos on supisteluja tai pelkoa ennenaikaisesta synnytyksestä ei saa hieroa alaselkää eikä jalassa tiettyjä vyöhyketerapia pisteitä voimakkaasti. Tosin en usko että kotikonstein kukaan saa aikaiseksi synnytyksen käynnistymistä jalkapohjista, siinä täytyy todella tietää mistä painelee ja käyttää joko voimaa tai energiaa. Jos on turvotusta niin ei myöskään suositella hierontaa tai epäilystä raskausmyrkytyksestä. Hieronta ja lämpö voi lisätä jo olevaa turvotusta koska verenkierto lisääntyy ja ravinne-sekä vasta-aineiden pitoisuus lisääntyy käsiteltävällä alueella. Sively taasen vaikuttaa lymfakiertoon, mikä laskee turvotusta.

Sively öljyllä on hyvä vaihtoehto! Toisen ihmisen kosketus rentouttaa ja näin pääsee purkautumaan jännitystä ilman kovaa hierontaa. Kipeälle selälle myös lämpö voi olla hyvä. Turvonneille jaloille taasen kylmät kylvyt ja jalkoja vaan kattoa koti.

Rentoutushetki hyvässä asennossa ja hyvää musiikkia, aloita keskittämällä kaikki ajatuksesi jalkoihin , ja sitten polviin ja siitä ylöspäin päähän asti. Kipeän paikan tullen mieti siellä oikein on, ja päästä irti siitä kivusta. Minulla esim on kipeä pakaran seutu ja mielikuvissani tulee ekana mieleen et siellä on kasa risuja. Poltan ne kaikki risut pois. Jos joku vielä sivelee samalla jaloista päähän asti koko kropan niin omaphan harvinaisen tasapainoinen ja rentoutunut olo jälkeenpäin.

Asiasta kukkaruukku.. Imetysliiveistä on ollut puhetta, minä en ole ostanut yhtiäkään. Yhdet on triumphin liivit esikoisen ajoiltam ja niillä mennään. Tavan liivejä käytin viimeksikin, tosin imetin vaan kuukauden. Saa nähdä onnistuuko tällä kertaa imetys pitempään, toivon mukaan sen puoli vuotta olis tosi saavutus jo!

Makuukamarista: Ihan kun sirkuksesta koko touhu, naurattaa hirveesti kun sama asento ja sama kaava ollu vaikka kuinka kauan ja kauhee valas olo. Siis huumorihommia. Nyt sitä vaan kannattaa puuhaillakkin mahollisimman paljon, tulee sitten hiljasempi jakso synnytyksen jälkeen... :whistle:

Tänään onkin tullut kitkettyä kasvimaa ja tehtyä mansikka-raparperi piirakka ja kesäkeitto :p Onpas hyvää! Jospa lähtis vielä pyöräilemään ja uimaan kohan ipana herää myöhäsiltä päikkäreiltä. Rytmit on mitä sattuu nyt kesällä , mut olkoot vaan. Eilen käytiin sienessä, eipä ollut saalista, kanttarellit vielä ihan liian pieniä. Kalaakaan ei matkalla saatu ja hermot alkoi jo olla loppureissusta aika riekaleina tuon 3veen kanssa.

Muuten on ok olo itellä, mut tukalaa on kun masu niin alhaalla...
 
Heippa kaikki!!!

Unelias salamatkustaja ilmoittaa olemassa olostaan..
olen ollu niin väsyny.. |O Nukun yöt vaihtelevasti ja päivät melkein torkun..


Melluliiiii

Meillä on sama turvakaukalo mutta oranssina, haettiin tuosta tehtaanmyymälästä..
Siellä myytiin muistaakseni renkaitakin.. :D

http://www.orasel.fi/www/
Tuolta voi kattella..
 
tervehdys tänään toistamiseen :wave:
tervetuloa mommy85 mukaan!
neuvolakuulumiset!
rv35+3
paino +875/vko yht.11.1kg
turvotus +
paineet 114/71
hb: 111
sf: 35 cm
sykkeet. 155-160
ja raivotarjonnassa vauva ja kuulemma jo laskeutunutkin aika hyvin.
keskiviikkona ois sitten lääkäri,niin tietää tarkemmin :)
niin joo ja hankintoja oon tehnyt myös tän kaksplussan palstan kautta.mm.äitiysvaatteita,vauvan vaatteita,kestovaippoja ym.. ja yhteensä alle 50 euroo niin mennyt!ja tosi hyväkuntoisia :)

just tuli syötyä,joten taidan mennä kokeilee päikkäreitä nyt..jos vaikka sais nukuttua..tuli meinaa vimme yönä valvottua aika lailla taas kerran.. |O
 
Varoitus, nyt tulee valitusta: Viime yö oli yhtä tuskaa... Pitänee paljastaa,mut ennen nukkumaan menoa oltiiin miehen kans vähän petipuuhissa.. :ashamed: :whistle: No, siitäkö se vauva sitten ei oikein vissiin tykänny ja jostai syystä masu tuli tosi kipeäksi. Kaikki vauvan liikkeet sattui tooosi kivuliaasti.. vauva jotenki pukkasi itteään koko ajan tuonne oikeaan reunaan ja kivut oli valtavat.. :eek: Yritin kuitenki nukkua, mut kipuilua jatku jonnekki yö neljään-viiteen.. :/ Aattelin jo välillä, et onkohan nää supistuksia, ku kipuja tuli aika säännöllisin välein ja selkäänki sattui.. mut toisaalta maha ei menny kokonaan kovaksi vaan osittain. Ihmeellistä... :eek: Noh, aamusella olin vielä vähän kipeä, mut onneksi kivut on nyt hellittänyt... mietin jo että pitääkö lähtä käymään äippäpolilla, mut jospa kaikki ois hyvin! Ainaki vauva on aktiivisesti liikkunu.. että se siitä sänkyelämästä sitte... :kieh:

Sit toinen valituksen aihe: Mun piti soittaa tänään neuvolaan ne viime viikon verikokeitten tulokset. Noh, nukuin aamulla niin pitkään (huonosti nukutun yön jälkeen) että neuvolan soittoaika oli jo loppunu. Soitin sitte tk:hon, että saanko tulokset sieltä, ni siellä joku äkänen täti oli puhelimessa ja kysy, että onko mulla soittoaikaa. Sanoin että ei, ku ois pitäny soittaa neuvolaan mut sieltä ei vastattu, ni täti vaan että: soita sinne neuvolaan sitte.. |O Ois tehny mieli sanoa muutama sana, mut laitoin vaan puhelimen kiinni.. ihan niinku ei ois voinu niitä tuloksia antaa... |O Jooh, oon tosiaan nukkunu yön huonosti ja se varmaan näkyy... :headwall:

Noh, jotain positiivistaki, sain äsken siivottua koko talon ja laitettua ihanat pienet vauvelin vaatteet hyllyyn oottamaan käyttäjää... :heart: Ja aurinkoki on paistanu koko päivän... B)

Hankinnoista tuli vielä mieleen, että meillä pitää hommata kaksostenrattaat, ku ikäeroa noille pienokaisille tulee n. 1v7kk, ni muuten ei pääse oikein liikkumaan minnekkään! Mut ostan lultavasti käytettynä ne... :)

Nyt syömään! :wave:

Annilia & Nuppu 35+6
 
Suuret kiitokset vastauksista hierontaan upp3 ja Sone! Miten sitä pärjäiskään ilman tätä palstaa! :D Otan siis varman päälle, enkä ala selkää hierotuttamaan, vaikka kuinka särkis! Taidan kokeilla tuota öljyn sivelyä ja pistää miehen siihen puuhaan! Seksinkorviketta... :LOL:

Kiia
 
Sone
Kiia08: Kyl siinä sivelyssä voi käyttää vähän painovoimaakin, silleen mikä tuntuu hyvältä :) Kohan ei vaan lähde kaivelee ja murjoo ja tökkii.. Usein miesten tyyli hieroo 5minsaa ja täysillä, sitten ne sanoo et ei jaksa enää :LOL: Ja ajallisesti suosittelisin sinulle 10-15 minsaa yhtä aluetta, esim just sitä alaselkää. VArmaan 30min voi olla maksimi yht aika. Ja jos suppailee jälkeenpäin niin sitten ei ninkään kauan.
 
En tiedä sopiiko mellulin rattaisiin mutta itse ostin huutonetistä brio novaan renkaat tästä linkistä http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=82443697 (nimimerkki justukki myy, muistaakseni vaunula.fi tuotteita) Oli myös erilaisia vannemalleja, kannattaa kysäistä.
 
Melluli meillä taitaa olla sama istuin mutta ostettu 2005, kangas siinä on sellasta niinkuin vaunuissa ja väri ruskea. Onko teijän istuimessa se aurinkolippa sellasella ohuella littanalla mustalla osalla ja toinen pää vaan siellä reunan takana? Ymmärsitköhän mun selostusta?? Meillä se osa mennyt jo kahesti poikki ja nyt aion kokeilla jos saisin sen kankaan yltämään sen rivan yli ja ompelen sen ympärille sen ja teen aukon siihen keskelle mistä saa kannettua sitä istuinta.

Mommy85 tervetuloa!

Vaukirja-kerhosta ollaan oltu siinä joku aika kuopukselta ja ihan mukava kerho on! Kirjat kehittyy lapsen mukana ja aina tulee ihan kivoja kirjoja. Lopetin sen vaan kun nämä meijän neidit ei oikein osaa käsitellä kirjoja vaikka siitä toitotetaan joka välissä ja yläkaapit alkaa olemaan täynnä jemma-tavaraa.... =) Sitten joskus uudestaa ostetaan kirjoja.

Mitäs muuta piti kommentoida... Hmm...

Niin siitä tapaamisesta kuinkas pitkä matka kaikilla olis tampereelle?? Olisko siellä mahdollista tavata?? Meiltä tulee joku 170-180km.

Huomenna neuvola ja sitten lähen varmaan muutamaksi päiväksi lasten kanssa mun vanhemmilleni.

vielä oli varmaan jotain kun muistais! :ashamed:
 
niin no sellanen ei niin tärkeä asia mutta tilaamani vaatteet tuli tänään (ihmeen nopeaa kun viimeeksi kesti kauemmin) ja toivottavasti ovat hyviä synnytyksen jälkeen! Ainakin mitä koitin päälleni niin ihan hyviltä vaikuttaa mutta miltä näyttää ilman tätä pötsiä?! Vielä jotain jäi jälkitoimitukseen mutta ne tulee elo ja syyskuun puolivälin jälkeen. Kenkiä pitäis ostaa uusia myös.. mä tahon käyttää aina kaikki niin loppuun ja kulkea "rääsyissä" kun aina tarttuu vaan lapsille jotain niin nyt ihan kivaa saada itelleenkin jotain nättiä. Housuja pitää uusia sit kun hetki synnytyksestä.
 
Ensimmäistä kertaa olen mukana keskustelussa, muutaman kuun olen seuraillut keskustelua!
Elikkäs LA esikois pojalla olis 31.8. ja raskaus mennyt hyvin toistaiseksi!! =)
Lemmikeistä: meille tuli tuossa 4 viikkoa sitten vastoin mun suunnitelmia kaksi suloista kissanpentua joilla ikää nyt n. 9,5 viikkoa
Joku kirjoitti Vau'kirja kerhosta... tosiaan itsekin sinne laitoin postia n. 3kk sitten eikä mitään kuulunut, nyt soitin sinne ja sanoivat että paketti tulossa... toiminta siellä hiukan hidasta
 
Plääh... Kävin neuvolassa pikavisiitillä, verenpaine oli edelleen korkeella, alapaine nyt 93. Terveydenhoitaja sanoi vaan, että ei silti lähetä mua mihinkään, koska pissa oli kuitenkin puhdas. Jos olis ollut valkuaista niin äitiyspolille olis tullut lähete.

Torstaina taas neuvolaan. Pitää nyt nää päivät juoda paljon vettä ja välttää kaikkea verenpainetta nostavaa.

Hassu juttu muuten. Eilen aamulla tuntui koko vauvamasu yhtäkkiä kadonneen! Vauva on tuolla tietty edelleen, mutta masu on tipahtanut ihan alas. Oudon helppo hengittää...

Odile 37+3
 
Suhoska Voi että!! Ihanaa! Kiitos ihan sikapaljon linkistä!!! Huusin renkaita heti! Toivottavasti saisin ne kans... Toivottavasti! Tulis niiiiiiiin tarpeeseen. Kiitti! :D *riemuissaan*

mammaliini83 se aurinkolippa siinä meijän turvakaukalossa on irroitettava. Täytyykin kattoo miten se tarkalleenottaen on kiinni, että kestää. Kiitos varoituksesta. :)
 
Hui, kun on taas tullut tekstiä niin paljon, ettei perässä pysy, vaikka lukisi pinon monta kertaa päivässä! Ootte te ahkeria! Ja miekin kun lupasin, että aktivoidun :ashamed:

Onnittelut kaikille sen ansainneille! Niin uusille vauvoille kuin heidän perheilleen sekä synttäri- ja nimpparisankareille! Ja tervetuloa uusille!

Ihan kuulkaas lunttilapun kanssa kirjoittelen tällä kertaa, kun meinaa aina kirjoitusvaiheessa tuo pääkoppa tyhjentyä! Kolotuksista ja vaivoista: ihmeen hyvä on ollut oma vointi ja tsemppiä lähettelenkin siksi kaikille, joita kivut ja muut vaivat vaivaavat! Aivan käsitämätöntä, että vointi on näin hyvä, sillä esikkoa odottaessa tuntui, että tässä vaiheessa olin jo ihan petipotilas, kun ei huvittanut liikkuminen yhtään. Liitoskivut sun muut kolotukset oli sitä suuruusluokkaa, että ei huvittanut paljon käveleskellä. Nyt siis asiat ihan toisin; olen eilen ja tänään maalannut jopa yhden huoneen kahteen kertaan! Hulluksi moni haukkuisi ja niin saa tehdäkin! B)

Lemmikeistäkin olitte juorunneet: meillä on viisivuotias rottweilernarttu miljoonien pikkukoirien (jotka asuvat sohvan alla) lisäksi. Kissaa meillä ei ole ollut eikä sellaista meidän taloon eksykään koskaan. En vihaa toisten kissoja, mutta jokin niissä vain on, etten niitä itselleni halua. Yhdessä koirassakin on jo tekemistä. Onneksi rotu on lapsiystävällinen (mitä nyt uutisissa viime aikoina ollut jotain hirviökoiria) ja ihana luonne muutenkin.

Hankinnat ovat lisääntyneet sitten viime kirjoituksen. Silloin emme olleet tainneet laittaa tikkuakaan ristiin koko vauvavarustelistan suhteen. Onneksi siis on edistystä tapahtunut! Voisi muuten tulla jopa kiire. :LOL: Esikoinenhan on siis vasta 1v3kk, joten turvakaukalo, harsot, rasvat, peitot, vaatteet, sängyt sun muut on vielä tallessa. Vaatteet olen saanut pestyä, silittämistä vielä odottavat (eli siis sitä, että joku käy ne silittämässä, kun olemme vauvan kanssa laitoksella...). Harsot on menossa seuraavana pyykkiin, sänky on valmiina makkarissa odottamassa (paitsi että esikoinen on käynyt sen jo koeajamassa). Tuplarattaat on vielä hakematta kaupasta, varattunahan ne siellä ovat jo tovin olleet. Rintapumppu oli käsikäyttöinen ja huono sellainen, joten sen aion käydä ostamassa uuden. Ja yhden tutinkin olen hyllylle jo ostanut. Ja jälkivuotoa varten suojat on hommattuna. Sairaalakassia en edelleenkään ole suostunut ajattelemaan, joten otan varmaan vain neuvolakortin mukaan, kun lähtö tulee. Jos muistan sitäkään... No, tarkoitus olisi kuitenkin pakata se kassi, mutta onhan se päivä vielä huomennakin ja laskettuun aikaan on vielä tasan kuukausi. Ehtiihän sen vielä. Ehtiihän?

Lääkärineuvolan ajankohtaa olen ihmetellyt, sillä nyt viikkoja on 35+4 ja seuraava neuvola-aika on viikoilla 36+4. Lääkärineuvolasta ei ole kukaan puhunut vielä mitään! No, ehtiihän sen sittenkin käydä, kun olen ensin käynyt synnyttämässä tämän vilkerin! Mikäs hätä sitä valmiissa maailmassa?

Painoarvioista ja mahan koosta oli myös ollut jotain puhetta. Mie en usko mihinkään painoarvioon enää esikoisen jälkeen! 4 päivää ennen syntymää poika arvioitiin 3,3-kiloiseksi ja todellakin syntyessään oli 3,9 kg. Joten nehän saattavat heittää häränpyllyä. Esikoisen arvio heitti ihan sen vuoksi, että epeli oli laskeutunut synnytyskanavaan jo kauan ennen laskettua aikaa, ja jopa niin alas, että päänympärystää ei voitu mitata kunnolla. Siksi myös painoarvio heitti niin paljon. Tämä vekara ei ole laskeutunut vielä mihinkään ja maha onkin kasvanut ihan järjettömän paljon ihan pienessä ajassa. Mielenkiinnolla odotan huomista äitiyspolilla käyntiä, jolloin tehdään painoarvio. Luulen vekaran olevan isokokoinen, mutta toivottavasti ei mene isonveljen mittojen yli syntyessään!

Kerhoihin olen esikoisen aika liittynyt ahkerasti, joten nyt ei tarvitse kirjakerhoihin enää paneutua. Ruotsalaisesta lastenvaatekerhosta meille tulee kerran kuussa paketti ja siihen liitän myös tämän uuden tulokkaan. Ovat sen verran laadukkaita vaatteita, että meillä pidetään niitä jatkuvasti.

Mutta nyt esikoinen alkoi mellastamaan sängyssään, näki kai pahaa unta. Palailen taas astialle huomisen ä-polikäynnin jälkeen!

-Madison
 
Piti tulla vielä lukemaan teidän kuulumiset ennenkuin menen nukkumaan..kauhea väsy kun oon koittanut pieniä kotihommia tehdä pitkin päivää.

Ei sitten ollutkaan tänään lääkärille aikaa, normaali neuvolakäynti vain, josta ei mitään erikoista mainittavaa,kaikki ok. Ensi viikolle siirtyi sitten se lääkärikäynti..pieni pettymys :/

seksistä: meilläkin on sen osalta ollut erittäin hiljaista varmaan kuukauden päivät :ashamed: itseä kyllä huvittaisi, mutta mies ei innostu..hän ajattelee että vauva on jotenkin touhussa mukana ja näkee kaiken..voi pojat.. ja muutenkin hän vähän tuota mun mahaani kauhistelee :whistle:

Kukas puhuikaan tuosta Anna Wahlgrenin Lapsikirjasta? Minä sain kyseisen kirjan äidiltäni ja tänään aloin sitä lukemaan, enkä meinannut millään malttaa lopettaa..Erittäin mielenkiintoinen kirja,varsinkin se osa missä käsiteltiin synnytykseen valmistautumisesta ja rentoutusharjoituksista :) neuvolasta sain tänään lainaan Synnytä rentoutuneesti- CD:n, pitänee kokeilla jos siitä jotain hyötyä olisi..jokseenkin tuntuu siltä että miten on mahdollista rentoutua kun on oikein tuskissaan supistuksien kanssa |O

Imetysliiveistä: sorruin nyt minäkin sitten tilaamaan ne Carriwellin liivit Taikapilvestä, joten kiitokset vinkeistä! :)

Keräilystä: onneksi en kerää mitään astioita tai muita vastaavia, koska miehelläni on aikamoinen kokoelma erilaisia kaljatuoppeja ja matkamuistoja..Hän kun on paljon reissaillut ennen kuin tavattiin. Anopilla on myös tapana tuoda matkoiltaan kaikenmoista "krääsää" vaikka ollaan koitettu sanoa ettei tarvitse meille mitään tuoda koska on tuota tavaraa jo niin paljon muutenkin :headwall:

Lemmikeistä: Ollaan kumpikin eläinrakkaita ja olen aina haaveillut koirasta, mutta kun anopin koira oli meillä keväällä yhden viikon hoidossa menin niin huonoon kuntoon etten meinannut happea saada, että ilmeisesti jonkinasteista allergiaa on, koska sen kohtauksen jälkeen alkanut kauheasti kutittamaan kasvoja ja silmät vuotamaan jos olen yhtään kauemmin samassa tilassa tämän koiran kanssa. Anoppihan tästä minulle sitten suuttui ja sanoi että se on luulotautia :kieh: sen jälkeen ollut kireät välit kyseisen ihmisen kanssa. Nyt hän on taas lähdössä reissuun ja tottakai olettaa että otamme koiran taas vaikka sanoin ettei voida ottaa sitä..suoraan sanottuna vit***aa se ihminen, ilmoittaa vaan lähtevänsä ulkomaille ja että koira jää sitten meidän hoidettavaksi..raivostuttava akka :kieh: :headwall: |O oho, poikkesi vähän aiheesta..oli vain pakko saada vähän purkaa ajatuksia

jostain piti vielä kirjottaa mutta iski täydellinen muistikatkos..lienee merkki siitä että on nukkumaanmeno aika. Heh alkoi niin suututtamaan kun tuli tuo anoppi mieleen että senkin takia parempi mennä koisimaan. Hyvät yöt kaikille! :wave:

Triinu ja pikkukaveri 34+4 :heart:
 
Varhaista huomenta =)
Pitikin mennä kehumaan viime yön menneen hyvin, heti saa maksella :kieh: Päätin just, että synnytykseen saakka nukun vuorokauden ajasta riippumatta silloin kun nukuttaa - pyörimiset sängyssä saa loppua tähän. Toivottavasti vauvasta ei tule tällä menolla kunnon yökukkujaa :D

Tervetuloa joukkoon mommy85 ja Antsu85 :wave:

katham: Täällä myös tuo painoarvio samoissa lukemissa eli viime viikolla (rv 36+0) 2,5 kg ja syntymähetken arvioksi saivat 3-3,2 kg. Lääkäri ei ollut ollenkaan huolissaan vauvan koosta, vaan sanoi, että synnytystäkin ajatellen mukavan kokoinen vauva tulossa. Tosin tässä kun oon lukenut muiden juttuja täysin metsään menneistä arvioista ja katsellut mahani kokoa, niin vaikea on uskoa, että sieltä tosiaan olis tulossa jotain neljää kiloa pienempää :D

Eiliset neuvolakuulumiset vielä perään:
-hb 133 - rautakuuri loppui
-paineet 113/79
-painoa viikossa +800g (Nyt yhteensä 9,8 kg)
-sf-mitta sama kuin viikko sitten eli 34 cm
-Elmerin syke 145 ja pikkuisen kun mahaa koputeltiin, niin parissa sekunnissa 165 :D Pää tuntui olevan jo hyvin alhaalla.

Hirmuinen nälkä iski. Pitää mennä kehittämään jotain yöpalaa, että sais närästystä vähän lisää aikaiseksi... Illalla nautiskellut mansikatkin on vielä puolessavälissä ruokatorvea eikä tiedä meniskö alas vai tulisko takaisin ylös :headwall:

kaneliomena ja Elmeri tasan 37
 
Huomenet!
Tervetuloa uudet elomassut!:)

Täällä iha ok yö takana, mitä nyt valvoin taas klo5-6 kun aloin miettii vauvan nimeä....:D En saa tuohon kaksosaseen puskettua mitään kolmatta väliin, niin ei "voi" sit mahd. tuleville vauvoillekaan antaa kuin kaks nimeä :LOL: Turhamainenko?! Itseäni ainaki ärsyttää kun kahdella isosisarellani on kolme nimeä, mut meillä kolmella seuraavalla vaan kaks nimeä. :kieh: :whistle: Vois olla suurempiakin murheita.;)

Vinkkinä kaikille ketkä tilailee noita carriwellin liivejä, niin Sampsukka myy niitä postikuluitta, huono puoli vaan se ettei siel näytä olevan kuin pehmoliivejä ja lace drop cuppeja.. http://www.sampsukka.com/tuotteet.html?id=35/ Tuolta ite tilasin nuo pehmot, hyvä ja nopea palvelu kaikin puolin :)

Hmm...Aurinkoenergiaa tais oikeesti lähteä vauvanhakureissulle kun ei oo kuulunu, ei näkyny moneen päivään! =) Jännää!

Sain eilen tädiltäni rintarepun (joka tosin on hänellä ollut siskoltani lainassa:D ) ja pikkuisia vauvanvaatteita, useita puolipotkareita ja bodyja, niitä pienimpiä onki ollu vähän niin kiva ylläri! =)

Pitäsköhän alkaa ompelemaan.

Upp3 ja Mötky tasan 36! Vielä viikko niin hänet lasketaan jo täysiaikaiseksi! Meinaan aina sanoa että "täysi-ikäiseksi" :LOL: ei ihan!:D
 
Vielä niistä renkaista, kyllä niitä on varmaan myynnissä useammat kierrokset siihen hintaan 39e, jatkuvasti justukilla on niitä huutonetissä ollut myynnissä. Ja tosiaan vaikka vaunula.fi sivuilta en löytänyt juuri nyt niitä renkaita, lähetä justukille s-postia tai soita siihen numeroon joka oli huutiksessa. En tiedä kuinka paljon olet käyttänyt huutista, mutta myyjälle voi laittaa esim yksityisviestin ja kysellä tarkemmin renkaiden sopivuudesta tms.

Nämä renkaat on tosi edulliset (39e) Oz babyssa brion omat renkaat maksoi yli puolet enemmän samoin jossain vaunuliikkeessä/lastentarvikeliikkeessä netsissä josta silloin niitä kyselin ja etsin.

Mutta olen tosi iloinen jos olen voinut auttaa :flower: =) Kiitokset sinulle itsellesi :flower: =)
 

Yhteistyössä