hei,
täälläkin jo housut kiristelee, vaikka olen näin alussa. Vatsa on välillä turvonnut kuin ilmapallo ja paljon tulee röyhtäilyjä, vaikka puuroa vain söisin. Yöllä tuo vaiva haittaa nukkumista, mutta täytynee vaan kestää. Onko jollakin keinoja tuohon vaivaan?
Eilen tosin söin raakaa paprikaa, ja se taisi lisätä vatsan ärsytystä.
Ja kun nuo housut tosiaan kiristelee, niinpä ostin alesta parit numeroa isommat housut, jos niillä tässä aluksi pärjäisi ja hameethan menevät vielä pitkään. Kotona tuo vaatetuspuoli ei ole niin ongelma, trikoot venyy, mutta töissä täytyisi olla siistimmin.
Oireet ovat mullakin aika vähäiset, mutta kaupoissa tulee helposti huono olo.
Vaipoista sen verran, että täällä aika moni taisi sanoa, että käyttää kestovaippoja. Minä taidan kuulua siihen sukupolveen, jotka ovat käyttäneet pamperseja sun muuta, tosin mulla oli kolme alle nelivuotiasta ja kaksi vaipoissa yhtäaikaa, joten omaksi helpotukseksi kertakäyttövaippoja käytin silloin. Nyt ehkä olisi aikaa pestä vaippoja ja tilaa myös kuivata niitä yms.
Paljon vauvanvarusteita on kyllä sitten joskus hankittavana, kun ei mitään ole enää säästössä. Huonejärjestelyjäkin joudutaan sitten joskus tekemään, kun meillä ei ole kuin kolme lastenhuonetta, tosin pojat meillä ovat olleet innossaan, jos saavat kerrossängyn.
Hyvää lauantai-illan jatkoa!