American history XAlkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:(Minusta ) elokuvahistorian karmein tapa polkaista ihminen hengiltä, pää vasten rotvallinreunaa. Mikä leffa?
Kyllä kyllä! :flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:American history XAlkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:(Minusta ) elokuvahistorian karmein tapa polkaista ihminen hengiltä, pää vasten rotvallinreunaa. Mikä leffa?
fanta ainakin on paikalla, nostetaas triviaalia :wave: !Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Missä elokuvassa mummo ampuu asuntonsa tohjoksi?
Voi että, en tiedä, vinkkaa lisää =) Koitan itsekin keksiä jonkun. Olen viime aikoina katsonut kyllä enimmäkseen vaan sarjoja, niin ei meinaa keksiä mitään. =)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:fanta ainakin on paikalla, nostetaas triviaalia :wave: !Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Missä elokuvassa mummo ampuu asuntonsa tohjoksi?
Lasten elokuva, ei vielä julkaistu dvd:llä.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Voi että, en tiedä, vinkkaa lisää =) Koitan itsekin keksiä jonkun. Olen viime aikoina katsonut kyllä enimmäkseen vaan sarjoja, niin ei meinaa keksiä mitään. =)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:fanta ainakin on paikalla, nostetaas triviaalia :wave: !Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Missä elokuvassa mummo ampuu asuntonsa tohjoksi?
Nyyh, en tiedä. :'(Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Lasten elokuva, ei vielä julkaistu dvd:llä.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Voi että, en tiedä, vinkkaa lisää =) Koitan itsekin keksiä jonkun. Olen viime aikoina katsonut kyllä enimmäkseen vaan sarjoja, niin ei meinaa keksiä mitään. =)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:fanta ainakin on paikalla, nostetaas triviaalia :wave: !Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Missä elokuvassa mummo ampuu asuntonsa tohjoksi?
No eipä se mitään :hug:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Nyyh, en tiedä. :'(
onks se hiiri tai rotta?Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Mikä elukka esittää pääosaa animaatiossa Rotatoulle :xmas:
Eikö Pastori tiennyt tuota minun kysymystä tossa yläpuolella :attn: ?Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Mikä elukka esittää pääosaa animaatiossa Rotatoulle :xmas:
villi veikkaus,robinsonin perhe? :|Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:No eipä se mitään :hug:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Nyyh, en tiedä. :'(
Lisävinkkinä, päähenkilö pelastautuu hukkumiselta kirjan avulla..
Tiiäthän sie, mikä lasten leffa pyörii nyt !
Die hard 4.0Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:missä leffassa autolla tiputetaan helikopteri?
:flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Die hard 4.0Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:missä leffassa autolla tiputetaan helikopteri?
The PrestigeAlkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:"siirretty ihminen" havitelluin asia?
:flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:The PrestigeAlkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:"siirretty ihminen" havitelluin asia?
Ja tietty Peltsi-vainaa niin kauan kuin kerkisi. =)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Aki Kaurismäki ja Kati Outinen.