Elokuva-ilta 2

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Elokuva-ilta 2
Mervi alkoi nojaamaan sohvaan ja aloin varovaisesti työntämään kaluani hänen peppuunsa.Hänen täydelliset pakarat näkyivät edessäni, olihan hänen farkkuminihame noussut yli pakaroiden.
Peppu oli tosi tiukka ja sain hitaasti työnnettyä kovan kaluni sinne sisälle.
Hitaasti aloin liikuttaa kaluani Mervin pepusta ja samalla hamusin hänen täydellisiä isoja, ehkä f tai d-kupin rintoja käsiini.

Kaluni,tuo ihan se normi 15 senttinen,mutta vähän paksuhko oli kivikovana kun työnnyin yhä kiihtyvää tahtia Mervin herkkuperseeseen.
Mervi piti pientä voihkintaa ja itse aloin hieroa samalla Mervin klitorista ja hiljensin tahtia. Pakko,muuten spermani olisi lentänyt,mutta halusin pitkittää tätä nautintoa.
Keskityin Mervin klitoriksen hyväilemiseen ja hän alkoi saamaan orgasmia.Klitoris sai kaiken huomioni ja Mervi laukesi orgasmin äärelle.Otin Merviä hiuksista kiinni ja aloin panna peppua yhä kiihtyvää tahtia ja tunsin kaluni olevan räjähtämäisillään kunnes annoin periksi ja spermani suihkui Mervin pepun sisälle.

Huh.Laukesin ja vedin kaluni pois hänen pepustaan ja käänsin hänet sohvalle selälleen .Menin hänen päällensä ja aloin suudella häntä ja käteni vaelsi hänen täydellisillä tiukoilla reisillään ja halusin hänen ihania muotojaan.totesin,että pieni pesu ja tauko tekisi hyvää.

Hetken suudeltuamme menin pesemään kaluni ja muutenkin itseäni ja tulin takaisin.
Mervi meni vessaan ja pienelle pesulle myöskin ja tuli takaisin lyhyessä punaisessa minihameessa ,mustissa sukkahousuissa ja tiukassa topissa.
Hän istui viereeni ja elokuva pyöri televisiossa mennen kohti loppuaan.
Vaimoni Krista nukkui sikeästi ja sen todettuamme aloin kosketella kädelläni Mervin täydellisiä sukkahousuisujen verhoamia reisiä. Kaluni kovettui vähitellen ja ja en voinut olla irti Mervistä.

Totesin hänelle ,että jos sopii tulisi ratsastamaan päälleni.
Sukkahousut saivat uuden reikänsä oikeaan kohtaan ja Mervi tuli päälleni.
Kivikovaksi paisunut kaluni liukui sukkahousujen reiästä Mervin tiukkaan pilluun.Mervi aloitti liikkumisen hiljaisella rytmillä ja keskityin katsomaan Mervin rintoja mitkä topin kanssa olivat täydelliset. Samalla pidin kiinni hänen sukkahousureisistään ja totesin, että en turhaan ollut sinusta haaveillut ja runkannut vuosien mittaan. Mervi liukui yhä kovemmin ja kaluni koveni entisestään kunnes minun oli pakko antaa spermani suihkuta hänen pilluun.Ei voi olla totta kuinka hyvältä se tuntui.Mervi osasi lypsää kaluni täysin tyhjäksi.

Lauettuani Mervin sisään, hän alkoi suudella minua ja antoi ihania kielisuudelmia.Olin kokoajan hänen sisällään ja hänen tiedettyään minihame heikkouteni hän sai sille vastinetta kaluni pysyessä suhteellisen kovana kokoajan ja kovettuen täyteen kovuuteensa tosi nopeasti ollessani hänen sisällään pystyen näin jatkamaan ilman keskeytystä .

Mervi ratsasti uudestaan ja otti tiukan toppinsa pois ja hänen ihanat seksikkäät rintansa oli minun käsien hyväiltävänä.
Mervi ratsasti yhä nopeammin ja samalla kävi välillä suutelemassa minua.
Mervin hengitys nopeutui nopeutumistaan ja puristin hänen reisiään samalla. Vielä muutaman kerran sai kaluni painua Mervin pillun pohjaan asti kunnes hänen selkänsä meni vähän kaarelle ja orgasmi otti hänestä vallan.

En tällä kertaa tullut,olinhan jo saanut monta kertaa spermani Merviin.
Tämän huomattuaan hän nousi ja kääntyi ja peruutti selkä minuun päin kaluni päälle ja alkoi ratsastamaan kaluni päällä.

Nyt täytyy todeta ,että Mervin kauniit kasvot,ihanat vaaleat kauniit hiukset, mielestäni täydelliset pakarat ja täydelliset reidet ja hänen seksikkyyttä korostava asukokonaisuus saivat kaluni kaikesta siihen astisesta laukeamisestaan huolimatta yhä kovemmaksi ja kovemmaksi ja en voinut enää sekuntiakaan pidätellä vaan annoin spermani syöksyä Mervin pilluun.

Ihanaa.Totesin hänen olevan todella kaunis ja seksikäs ja kysyin,että kai tämä oli vasta alkua kaikelle ja hän vastasi,että kyllä.

Mervi otti sukkahousut pois ja tuli viereeni katsomaan elokuvaa alusta.
 

Yhteistyössä