*** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)



Hippuli-81..................kp 43/65..............................yk4
marrr.........................kp 30/32..............................yk9
HayLina.....................kp 30/29..............................yk8
Cladoceran................kp 29/37-42.........................yk6
Ansku-82...................kp 27/35..............................yk8
sintsu78....................kp 21/30-33.........................yk7
piprane ema..............kp 15/20-28..........................
Varanikki....................kp 11/28..............................yk4
KS09..........................kp 8/33-36...........................yk2
kaapo80....................kp 7/28-30...........................yk4



Taustalla

Ella-83
Dreaming86
Myrtle



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...


 
Täällä kans ollaan heti paikalla uutta pinoa juhlistamassa. :) Mulla menossa kp 30, mut ei oo tätiä näkyny, eikä kyllä näykään jos on minusta kiinni! :) Tilasin tänään netistä r-testejä, nii josko tuota sitte loppuviikosta pääsis testaileenki jos ja kun se täti ei oo jo porhaltanu paikalle. ;)

Kiitti uudesta pinosta varanikki! =) ja paljon plussatuulia meille kaikille! ++++++++ :whistle:
 
Kiitos Varanikki uudesta pinosta! Minusta toi otsikko on just hyvä! Tahtoa ja yritystä löytyy! Vaikka tosin mulla meinaa usko loppua kesken tässä projektissa... Ahdistavaa, kun ei voikaan itse niin kauheasti vaikuttaa raskautumiseen. Tosin meillä on vielä parannettavaa ajoituksessa, mutta se onkin vaikeaa, kun ei olla saman katon alla arkisin.

Eilen sain ovistestit, joten jännittää, että milloin voi alkaa testaamaan. Täytyy varmaan ekan kerran kokeilla huomenna tai ylihuomenna, ihan vaan varmuuden vuoksi.

Mulla on nyt kp7/28-30
 
Uusi pino, kiitokset siitä, meni hetki ennen kuin tajusin :) Nyt ei ole kyllä menkkojen alun jälkeen ollut ollenkaan fiilistä harrastella, jotenkin negatiivinen asenne jo koko raskautumiseen, ei se kuitenkaan tärppää, ei viitsi edes toivoa. Mutta jep, yk 2 vasta menossa, fiilistä nostatellessa ja kärppänä bongaamassa ovista, jotta saadaan tuo kierron pituus taas kohdilleen *Takoo positiivista ajatteutapaa päähänsä :headwall: * :)
 
Saako liittyä?:)

Eli kp 21/28 ja yk 1, epäilen kyl ettei viel tuu plussaa ku ehkäisykin vasta lopetettu. Toivossa hyvä elää;D.

Ja tosiaanki täällä ollaan "kärsitty" vauvakuumeesta jo vuosia, niin minä kuin ukkokin. Mutta jokin on estänyt tarttumasta toimeen, lähinnä epävarmuus rahatilanteesta..kuinka pärjää kun tulot huononee ja menot kasvaa.
No, nyt päätimme..että turha sitä on enää murehtia, vauva saa tulla jos on tullakseen (ja toivottavasti tuleekin,jos ei nyt niin myöhemmin sitten...mutta toki mitä nopeemmin sen parempi)
 
Saisinko mäkin liittyä?

Ois kp 1/28-41 ja yk 6, eli ei kyllä plussaa elokuulle, mut haluisin silti tulla tänne hömpöttämään :) vaik nyt kyl hiukan masis olo ku täti kurvas aamulla paikalle, mut kyllä se tästä taas lähtee ja onneks lomakin alkaa ens viikolla.

 
Noh minä tyhmä sorruin testaamaan illalla negan, toisaalta dpo:t tänään vasta 13. No nyt seurailen, loppuko menkat jo vai oliko joku taukopäivä tässä. Seuraava testi olis sitten ovistesti ja saan alkaa tikuttelemaan kp 8, näin lyhyellä kierrolla onkin kiva kun jännäilyjä on nopeammin.
 
Löysinpäs minäkin tänne :D jos tuo nyt nimi sitten enteilis vihdoin sitä plussaa meille kaikille :p
Heinäkuussa on niitä tullut aika paljon :heart: joten ++++++++++ :whistle: kaikille.
Itse en ole omissa päivissä edes enää laskuissa pysyny mut testin mukaan olis dpo 3 tänään ku la oli siinä kaks viivaa...ja hermoilut taas alkaa :ashamed: Miten sitä voikin olla niin malttamaton! Mä haluisin aina heti tietää onko tärpänny, ei millään jaksais odottaa :headwall:
 
Eilen illalla dpo 13 testasin negan, mutta tänään on kylkiä ja selkää nipistellyt ja välillä alavatsaakin. Menkkavuotoa ei ole ollut tänään yhtään ja enhän mä vuotanut kun 1,5 päivää niukasti ylipäänsä. Vauvakuume on hirmuinen ja toivon, että olisin kaikesta huolimatta raskaana mutta ei mulla mitään selvää raskausoiretta ole mielestäni.. Nälkä mulla ei ole lainkaan, eikä huvita syödä lämmintä ruokaa. Töissä eväinä vain mehua ja keksejä.. Jos vaikka loppuviikosta testaisi uudestaan mikäli vuoto ei jatku enää..

Aikoinaan plussasin haamun dpo 15 ja dpo 16 tuli selvä plussa..
 
Nyt oli kyllä niin vetävä otsikko, että eihän tuota voi vastustaa! Jospa se olisi hyvä enne! Eli jospa minäkin tänne tulisin.

Täällä ollaan samassa tilanteessa suunnilleen Ellan ja Cladoceran kanssa! Eli mulla on nyt dpo 12, kahtena päivänä tullut aavistuksen verran väriä alkkareihin. Ei muuta.

Testasin maanantaina negan, silloin siis oli dpo 10.
Täällä olisi oireina: lämmöt koholla ollut jo reilun viikon, rinnat on arat, kylki on kipeä!, suuta kuivaa ihan kamalasti!, huono olo ajoittain.

No, kyllähän se täti sieltä tietysti on kylään kurvaamassa, mutta kyllähän tuo olematon vuoto pitää hieman toivoa yllä! Tosin ei mulla aikaisemmissa raskauksissa (3kpl) ole ollut mitään vuotoja, sen sijaan useinkin ennen menkkoja. Polttelis kuitenkin kovasti vielä käydä testi ostamassa! Voi kun malttaisin vielä, onhan noita niin paljon turhaan jo ostettu!
Perjantaille kun malttaisi! kyllä se siihen mennessä jo tätikin oikeasti tulee, jos on tullakseen.
 
^^ Mukavaa, että heti alkukuusta pääsee jännäilemään muidenkin puolest.. En kyllä tajua, miksi mä menin testaamaan dpo 13 iltapissasta, olin vielä illalla juonut runsaasti.. Kai sitä toivoi, että saisi vähän väriä tikkuun edes. No mä tilasin ovistestejä niin kaupan päälle tulee 3 r-testiä, nii loppuviikosta voin r-testinkin tehdä. Tilasin reilusti ovistestejä, ni ois aika huvittavaa jos ei niitä nyt tarvitsisi. :D
 
Tahtois tulla mukaan teihin jotka elokuussa plussaa! :D

Täällä onkin monta kenellä on totuuden hetki lähellä. Tsemppiä ja toivon että plussat sieltä pärähtäisi jokaiselle!! =)

Mulla nyt menossa kp 6/29, yk 1.
Ennestään meillä on poika -05 ja tyttö -08. Tytön syntymän jälkeen päätettiin, että lapsiluku on nyt täysi, mutta kuinkas kävikään. :D
Mies vielä paljasti, kun päätettiin jättää ehkäisy pois, että on salaa koko ajan kuumeillut vielä yhdestä pienokaisesta! Musta outoa, että mies enemmän vauvakuumeen kourissa, kuin nainen. =)

Tarkoittaako toi dpo ovulaation jälkeisiä päivä ennen mahdollisia menkkoja?
En oo ennen moiseen lyhennelmään törmänny. :whistle:

HooÄs
 

Yhteistyössä