Hyppy kyseli jo useampi sivu sitten tehon hoitajista..niin tämä kyseinen hoitaja on ihan kamala..äksyilee vauvoille jne
mulle sanottiin suoraan että minä todellakin voin itse päättää ketkä mun lastani hoitavat,joten eikun rohkeasti vaan sanomaan jos vaikuttaa ettette ole samalla aaltopituudella asioista!!se on TEIDÄN lapsi ja te päätätte
mie en edellisellä kerralla uskaltanu/osannu vaatia tai toimia omalla tavallani,nyt olin rohkeampi kun oli jo kokemusta asiasta
tsemppiä kovasti!
Niin se tämä vauva-arki on kiireistä ettei ehdi kunnolla lukeakkaan näitä..saati kommentoida=/
Täällä ollaan vähän puulla päähän lyötyjä
Oletettiin että valvominen alkaa kun vauva syntyy mutta enpä ole viimeiseen pariin kuukauteen nukkunu näin hyvin
Viime yönä neiti veti unta klo 21-07 "yhden pysähdyksen taktiikalla" eli kolmen maissa tankkas ja jatkoi uniaan seiskaan asti <3 ristiäispäivä on varattu ja eilen kävi neuvolatäti..syntymäpaino saavutettu omalla maidolla,kotona ei ole tarvinnu lisämaitoa antaa ollenkaan enää..sairaalassa sai vielä pieniä määriä sokereiden takia mut kotiutuspäivänä maito nousi kunnolla
tuttia ei ole tarvinnu ollenkaan..jos imuhaluja niin saa imeä rintaa,mikäs sen mukavampaa <3
jaa-ha jos sitä lähtis aamupalalle ennen kun isommat herää touhuamaan niin sais ehkä rauhassa syödä,kun pikkuneiti seurustelee isin kans