Heipat taasen kaikille :heart:
Hmm...mistähän sitä alottais kun tänne mukavasti tätä tekstiä ilmaantuu ja kun ei ehdi kovin usein kirjoittelemaan ni sit on valtava määrä kommentoitavaa
Mutta poimitaan nyt jotain, eli:
myyden onnea uusille kesäkuteille
Se on mahtava tunne kun saa sopivaa päällepantavaa ja mieluistakin vielä :heart:
Imettämisestä julkisilla paikoilla...mä oon kans sellainen hällä väliä tyyppi et annan kyllä vauvalle ruokaa silloin ja siellä missä milloinkin sattuu nälkä yllättämään...otan sen aina siltä kannalta että on kyse hyvinkin luonnollisesta asiasta kuin ruokkimisesta =) Tietysti kohteliaisuus/siveys syistä peitän tietysti aina rinnat niin ettei tilanne herätä suurta huomiota
Nukkumisesta, minä olen kova pyörimään ja kääntyilemään unissani ja yön aikana muutenkin mutta heti jos siirryn liikaa vatsan päälle ilmoittaa poitsu potkuilla että on aika vaihtaa asentoa
Miltä vauva näyttää...hmm...kyllähän sitä tietty miettii että kuinkahan käy onko poika enemmän isäänsä tullut vai äitiinsä...me mennään 12.5 4D ultraan jossa toivon mukaan saadaan kurkistaa myös kasvonpiirteitä =)
Mittumaaria, Onnea uusille menopeleille...halvalla tosiaan sait...hieno juttu :heart:
Hypylle SUUREN SUURET
ONNITTELUT ihanista uutisista :heart:
Sf mitasta sen verran että viime viikolla neuvolassa viikolla 25+0 mitta oli 26cm eli yläkäyrällä mennään ja masu on mielestänikin näille viikoille kyllä ihan kiitettävän kokoinen...mulla on ollu ongelmia päästä tossa aamupaasto sokerissa rajojen alle niin toivottavasti en kasvattele mitään sokeri vauvelia
Blanco, täällä luultavasti sama edessä eli iltainsuliinin aloitus :| en saa millään aamusokereita kuriin...muuten kyllä päivä arvot on reilusti rajojen alla vaik söisin mitä...ensi viikolla ilmeisesti selviää kohtalo kun neuvolasta laitettiin viime viikolla lähete keskussairaalaan :ashamed:
Niin ja Onnea myös
Blancolle uusista kärryistä :heart:
Hankinnoista, täällä on vaunut, rottinki ensisänky, mieletön määrä vaatteita ja liinavaatteet sekä harsot, rasvat, tutit, vaipat, Britaxin B-Dualit kaukaloineen ym. jo hankittu..eli meiltä oikeastaan uupuu vain hoitopöytä sellainen laatikollinen versio mihin saa sitten nuo vaatteet järjesteltyä.
Sisätutkimuksesta täällä päin tehdään 3 kappaletta alussa keskellä ja sitten loppu metreillä. Mulla viime viikolla juurikin sisätarkastus lääkärillä ja viikolla 25. Jos alkuraskaudessa käy yksityisellä varhaisultrassa jää se neuvolan ensimmäinen lääkärin sisätutkimus sitten väliin.
(.) Mä vielä soudan ja huopaan ton uuden äitiyspakkauksen kanssa...hmm...se olis musta kyllä tosi kiva värit käy pojalle kyllä niin nappiin
Mut en tiä...noh paprut pitäis kohta toimittaa työpaikan sairaskassaan joten päätös on tehtävä pian
Vauva on tosi aktiivinen edelleen päivällä malttaa olla aloillaan noin vartista puoleen tuntiin, muun ajan myllää ja myyrtää kyllä koko ajan. Potkut tunnen jo tosi ylhäällä ja melkein jo erotan raajatkin...eli masun päälle tuntuu kaikki liikkeet =)
Mutta sitten ulkoilemaan ja äidin tykö pääsiäis aterialle...ihanaa mennä valmiiseen ruokapöytään pitkästä aikaa :flower:
Aurinkoiset ja Lämpimät Pääsiäisen jatkot kaikille :heart: