Kurkin tänne taas, kun kerran jouduin sängystä nousemaan. Ehkä mulla oli vaan univelkaa, kun nyt on taas ihan hyvä ja virkeä olo.
Kainuun mammat: Mua kyllä kiinnostais treffailu ehkä vähän keväämmällä. Kunhan oon saanu raahattua loputkin tavarat Kajaaniin.
Varhaisultrasta: Mulla ois ollu aika 17.12, mutta peruin sen. Arvelin että jaksan odotella sinne np-ultraan. Ei oo enää montaa viikkoa ja tuntuu että kaikki on ok. Harmittaa kun joissain paikoissa varhaisultra kuuluu normisti pakettiin ja toisissa paikoissa (niinkuin mulla) pitää kärvistellä. Noh, säästöä se on pienikin säästö.
Asunnosta: Me ollaan asuntoa etsitty vaan ei tunnu oikein löytyvän sopivaa. Aina kun mä tykkään jostain, sanoo mies että "EI VARMASTI OTETA TOTA, SE ON LIIAN KAUKANA JÄÄHALLISTA!" Pitänee sitten muuttaa siihen jäähallin nurkalle, että herralle kelpaa. :headwall:
Opiskelusta: Joku tais puhua jotain opiskeluiden kesken jäämisestä. Mä opiskelen nyt ensimmäistä vuotta amk:ssa ja joudun jäämään jo huhti-toukokuussa pois matkasta. Kukaan tuskin ottaa palkalliseen harjotteluun yli puolen välin raskaana olevaa. En kyllä varmaan pystyis paljoa tekemäänkään, kun on sen verran fyysinen harjottelu tulossa. Vuoden päästä sitten. Saapahan rauhassa mammailla ja totutella tulokkaaseen. Tosin ajattelin että voisin jonkun kurssin suorittaa ens syksynä jos on mahdollista.
Harrastuksista synnytyksen jälkeen: Kuulostaa ehkä hassulta mutta oon miettiny miten ehtii harrastella synnytyksen jälkeen. Mulle on elämästä ja kuolemasta kysymys jos en pääse syksyllä metälle koirien kanssa. Ehkä tuokin asia järjestyy. Kaikkea sitä miettiikin. :stick:
Painonnousu ja turvotus: Mä niin eilen masennuin kun vaaka näytti +2kg alkupainosta.
Oon muka yrittäny syödä hyvin ja terveellisesti. Ärsyttää! Eka neuvola on vasta 10.1 ja oon siihen mennessä ehtiny lihoa 10kg jos tämä meno jatkuu. Ja voin kertoa että litteästä vatsasta ei ole enää tietoakaan.
Anteeksi avautuminen. Mies ei oikein arvosta kun valitan aiheesta.
Synnytys: Mua ehkä vähän pelottaa. Ei pitäis lukea synnytysjuttuja netistä, mutta oon jo ihan koukussa niihin. Oon ajatellu että en ihan naturellina siitä tuu selviytymään. Lääkkeitä joutuu varmasti ottamaan vastaan.
Meillä on suvussa myös paljon ennenaikaisia synnytyksiä ja raskausmyrkytyksiä. Lähes jokaisella naisella äidin puolelta. Saas nähdä miten mulle käy. Itsekin synnyin 3 viikkoa etuajassa, kuulemma.
Minkälainen paikka KAKS on synnyttää? Täällä tais olla muitakin KAKS:lle menijöitä. Ois ihan kiva kuulla kokemuksia paikasta.
Tässä oli mun mietteitä. Enemmän tai vähemmän sekava teksti. Jotenkin paljon helpompi purkaa ajatuksia tänne palstalle.
Zanizipp ja masuasukki 7+4 :heart: