Kertomisesta
Miehen vanhemmille kerrotaan niin, että ollaan teetetty sukulaisten kuvista kalenteri, laitetaan ultrakuva semmoseen söpöön pussukkaan ja kalenteriin elokuun kohdalle. Äitille pelkkä pussukka jossa ultrakuva, muiden lahjojen joukossa (toivottavasti ei saa sydäriä
). Parille kaverille oon kertonu, en kuitenkaan vielä haluis huudella kaikille jos tapahtuukin jotain. Yksi kaveri hieman järkyttyi, mutta toinen vain näki vaaleanpunaisia sydämiä ympärillään
Kestoilu
Ollaan mietitty kestoilua, koska säästäis ja onhan se ekologistakin. Mutta toisaalta, mua pelottaa se vaipanvaihto muutenkin kun on aika herkkä oksennusrefleksi :x
Ostokset
Tarvikkeita olen katsellut mm. tori.fi:stä koska löytyy halvalla ja hyvää. Mitä sitä turhaan ostamaan uutta jos voi kierrättää. Äitiysvaatteitakin olen katsellut, vaikkakin olen jo muutenkin melko isokokoinen, niin ei ihan heti tarvitse ostaa "oikeita" äitiysvaatteita. Huomenna kyllä varmaan tulee mammaleggarit. Ensi kesänä mennäänkin maximekko päällä
Vauvojen vaatteita en ole vielä uskaltanut katsoa, kun ne on niin SÖPÖJÄ!! Tulis varmaan itku
Oireista
Nyt viikon aikana on tullut todella usein huono olo. Oksettaa ja yököttää, ainut millä menee ohi, on suolaisen syömisen. Ei välttämättä mitään överisuolaista vaan voileipä jossa cheddarjuuusto. Kyllä silloin, kun on huono olo, niin ei ole yhtään mukavaa olla yksin kotona! Rinnat on todella kipeät ja turvonneet. Paleltaa koko ajan vaikka on villasukat, villapaita ja vielä viltti päällä.
Huomenna on muuten eka neuvola. Onko jo moni käynyt neuvolassa? Miten nopsaan saatte/saitte "oikean" ultran? Vitsit kun haluis mennä jo heti sinne ultraan. Mitä jos siellä onkin kaksi
Ja hei vielä.. Käyttääkö joku muukin vatsarasvaan pistettävää Klexanea? Estää siis veritukoksia.
Satiu & Pikkustidi 6+2