Hieman päivittelyjä täältäkin suunnalta.
Ihan ensiksi pahoittelut niille, jotka ovat saaneet huonoja uutisia ja epäasiallista käyttäytymistä terveydenhuollon puolelta. :hug:
Sitten näihin muihin juttuihin.
Dopplerista tämäkin meillä, mutta vielä en ole saanut sykettä paikallistettua. Johtunee varmaan omasta massamäärästä, ettei vatsanpeitteiden läpi vielä ihan kaikki kuulu
Verikokeista ja seuloista, meillä ainakin on edelleen pakollisena nuo verikokeet. Eilen kävin itse neuvolassa ja lääkärissä, ja kun viikkojen todettiin olevan 9+0, niin sain luvan mennä kokeisiin, samalla siis otettiin sikiöseulat NP-ultraa varten. Mulle oli selvää, että nuo seulat otetaan, koska mun oma veli on aikanaan syntynyt down-lapsena.
Oloista. Onhan niitä, jatkuva krapula vaivaa koko ajan. Sairastin myös mahataudin sopivasti viime viikolla, ja hetken jo ajattelin että nyt se oksentaminen raskauden myötä alkoi. Luojan kiitos näin ei ollut, mikää ei pysynyt sisällä ja iski jo vähän huoli kuivumisesta.
Äitiyspakkauksesta, en tiedä vielä otetaanko vai ei. Oon miettinyt paljon sitä, että kirppareilta saisi samalla rahalla myös vaatteita.
Sukupuolta ei aiota ottaa selville.
Sitten ihan vaan napailua. Eilen tosiaan ultrassa kävi ilmi, että pikku möttiäinen on viikoilla 9+0, siellä se pienillä kädenaluillaan heilutteli ja vähän liikuskelikin. Sydän löi vimmastusti <3 Itseäni huvittaa vaan kovasti tämän meidän neuvolan laskukaava, neukkaritäti on ikäloppu ja ollut alalla varmaan jo ties kuinka kauan. Hän oli laskenut meidän lasketun ajan 10.9.2013, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Mulla on ollut viimeksi menkat 9.11.2012 ja 25-päivän kierrolla..
Työpaikalla olen kertonut, että jään kesällä näillä näkymin pois. Suhtautuminen oli onneksi todella positiivinen.