Kamalasti taas asiaa, enkä vahingossakaan muista puoliakaan mitä piti kommentoida. Sama hormonimyrskyinen pää, aamusta iltaan
Mammavaatteista: mä löysin halvalla hyväkuntoiset housut + paidan. Normaalisti olen XS/S- kokoa ja pelkäsin että hukun noihin S- koon HM- mammahousuihin, niin pöh. Nyt jo kiristää persiistä ja jaloista, eivät taida mennä kovin kauan. Masuvaraa sentään vielä on
Joten, täytynee pian käydä uutta ostamassa. Tilipäivää odotellessa
Miwwi: Malta ihan rauhassa, liuska näytti hyvältä. Mun edellisessä raskaudessa hcg nousi tosi hitaasti ja nyt kun plussasin jo ennen menkkojen alkua, mä oon ihan varma että tuolla on ainaki tuplat
Ei sentään, se hormoni nousee tosi yksilöllisesti, joten odottele ja jos edelleen huolettaa, käy sitten verikokeissa. Maltti on valttia!
Olot pahenemaan päin. Aamuisin tissit on niin kipeät ja "kovat", mutta normalisoituu päivän edetessä. Yöllä herään vessahätään, mutta en vaan jaksa nousta vessaan, ellei oo ihan tositosi pakko. Vielä ei siis oo ollu. Metallinmaku on taas palannu suuhun, hyi yök. Ja ällötykset pahenemaan päin, yhtäkkisiä aaltomaisia oloja, yllättäen. Ja sydän hakkaa samalla tuhatta ja sataa. Kamala päänsärky ollut kaverina kaks päivää, parasetamolilla (1000 mg Paratabs) helpottaa hetkellisesti. Väsyttää koko ajan; aamut on tuskaa, vaikka töihinmeno on klo 10. Töiden jälkeen pitää kaatua päikkäreille, joita nukkuisin kai koko illan jos vois. Tänäänki tuli otettua tunnin unet ja klo 20 olin valmis yöunille. Saunareissu jäi 5 min visiitiksi, kun tuli huono olo. Levottomat jalat ei jätä rauhaan, tuskaista kituuttamista ja kipuilua, osin niiden vuoksi menin saunaanki jos lämpö rauhoittais. Pöh. Tällä menolla jos jatkuu tämä elämä, päädyn pian saikulle hetkellisesti.. : / Miehelle kirosinkin, ettenpä muistanut tämän tällaista olevan, se tuumaili vaan että onhan siitä edellisestä raskaudesta jo muutama vuosi aikaa.. hmm.. joo.
Nyt tämä turpoava mamma painuu unille. Tuleepahan nukuttua ainakin.
Bambini + salamatkustaja 6+6 (jippii, huomenna pokspoks uudet viikot) :heart: