Pitkästä aikaa jos kirjoittelis, paljon on tullu tekstiä kovasti olen koittanut lueskella, mutta työ pitää kiireisenä ja loppuaijan onkin aina niin väsynyt ettei jaksa ku petiin kömpiä ja unten maille. Nauroinkin miehelleni, että kun lapsi syntyy taidan lopettaa työt siihen saakka kun ipana täyttää 30v
Ihan ekaksi onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!!! Ja uusille tervetuloa joukkoon!
Mutta
nukkumajärjestelyistä oli puhuttu, meillä pinnis tuodaan meidän makkariin mun puolelle petiä, sieltä helppo napata yösyönneille ym. Viereen en uskaltaisi alkaa nukuttamaan, pelkäisin että rusentuisi alle, olen senverran hyväuninen ja kova pyörimään että tuskin nukkumisesta mitään tulisi.
Hiustenvärjäys on jäänyt ihan tyystin, mies oli sitä mieltä että liian rankat myrkyt
Toki mukavasti tulee myös säästöä siinä sivussa ja omat hiukset saa lepoaikaa, mulla mennyt 2prk aina värjäämiseen.
Kestovaippoja en ole ajatellut käyttää, tunnustaudun senverran laiskaksi etten jaksa panostaa siihen puuhaan, toki ajattelin että äippäpakkauksen kestoja voisi jossain vaiheessa testata, ajatus ei siis aivan pois suljettu..
(.) Täällä jännätään jo kovasti maanantain rakenneultraa, saa nähdä ja kuulla pitkästä aikaa pikkuisen:heart:
Kovasti on tenava alkanut potkiskella ja möyriä masussa, vaikka todella raastavaa oli odotella liikkeitä, mutta sieltä ne sitten 19+1 tuntui ja heti oikein kunnolla
Sen jälkeen onkin potkiskellut oikein urakalla ja mieskin saanut jo osan potkuista
Innostuksissani olen alkanut virkata vaaville ekaa nuttua ja tekisi niin mieli jo ostella kaikkea tavaraa, täytyy vain ensin tehdä inventaariota siskon vauvatarvikkeisiin, että mitä sieltä saisi käytettynä.
Mukavaa viikonloppua kaikille mammoille!!
hipsuk & vilperi rv20 POKS!!