sukulaisista: Meillä mieheni isä on aivan järkyttävä tapaus!!!Jos jaksaisi niin kertoisin kaikki möläytykset..Enää ei edes jaksa kuunnella niitä nasevia kommentteja ja neuvoja mitä hän jakelee. 1. Kun kuuli ekasta raskaudesta niin kysyi ensimmäisenä,että "nyt sitten varmasti laitatte koirat pois!" 2. Ei ollut kiva kuulla raskaudesta niin varhain,kun jotuu odottamaan niin kauan. 3.Teidän lapsi kyllä syö liikaa ja ihan väärää ruokaa, tyhjiä hiilareita (siis kun sai jauhelihakastiketta ja tummaa spagettia).Ja itse hän on ylipainoinen ja syö jatkuvasti. 4. Olimme ennen esikoisen syntymää ostamassa asuntoa ja hänen piti AINA päästä mukaan katsomaan,koska takaa lainaa jos tarvitsee ja kun oli löydetty sopiva ja menossa pankkiin niin hän soittaa ja peruu,ettei haluakkaan. Jaksaa moittia KOKOAJAN!Arvatkaa tekeekö mieli jättää kertomatta tästä raskaudesta! Niin ja 5.HÄNEN mielestään me ei saada "tehdä" lapsia enempää kuin 2, kun kerroin,että ainakin 3 olisi haaveissa.6. Uutta autoa ostaessamme meidän olisi pitänyt kysyä häneltä lupa ja hänen olisi pitänyt olla mukana ostohetkellä.MIKSI MUKA??Mieheni oli ennen tapaamistamme mammanpoika,eli teki kaiken niinkuin isi ja äiti haluaa,nykyään osaa päättää itse ja välillä appiukko suuttuukin,eikä soittele moneen päivään. Ja sitte appivanhempia molempia häiritsee,kun emme vie lasta heille hoitoon,vaikka nyt sitten kauppareissun ajaksi,ettei lapsi hermostu kaupassa,WHAAAAT?Kerran sanoin anopille,että mä en ole lasta tehnyt siksi,että toiset sais häntä hoitaa!!KIITOS TÄSTÄ AVAUTIMISESTA!
Näin meillä.