Kiitos kiitos, ihana että sain tulla:heart: Nyt mä sit notkun täällä ihan riesaksi asti
Jep, kiitos kun opastatte viisaampana, mä jo säikähdin et oisko ne soseet ja vellit kuitenkin jo pitäny alottaa, vaikka toki oon kuullut puhuttavan 6 kk täysimetyksestä
Meillä taidetaan siis jatkaa tisulinjalla, se vaan on niiiiiiiin paljon helpompaa ja tyttö kuitenkin pitää päivällä 3-4 tunnin taukoja syömisestä, joten kai se vielä pärjää maidolla. Perunaporkkanalla sit taidan alotella minäkin kunhan sen aika tulee.
On se jännä, kun oon jo tämmönen vanha akka, niin ei jaksa rueta tuohonkaan touhuun ennen kun on pakko, poikien ollessa pieniä ( mulla siis 15- ja 13 v. poitsut ) alotin vellit jo vähän yli 2 kk ja kiinteet 3-4 kk.
Samuelinäiti myöhästyneet synttärionnittelut:flower: Ja tsemppiä työnhaku matkalle!
Luckygirl, miten ihmeessä vauvan saa nukkumaan läpi yön ? Ei taida olla meillä ihan ajankohtasta:kieh: Ihana et teillä neiti on tyytyväinen, nukkui tai ei, täällä asustaa siinäkin suhteessa täysin erilainen tyttö.
Joku olikin kirjoittanut et saa toimia kokoajan ohjelmatoimistona, siihen yhdyn minäkin. Heti jos yrität tehdä jotain omia juttuja, niin alkaa armoton kiukku.
Tämä aika päivästä oikeestaan ainut, et ennättää tehdä muutakin (paitsi jos istuu kokoajan koneella ),kun neiti nukkuu 3-4 tuntia vaunuissa.
kilimanjaro, mä kysyin neuvolasta tuota kakkimisasiaa...Meilläkin nimittäin se tulee korkeintaan joka toinen päivä, joskus menee muutamakin päivä ja neuvolantäti sanoi, et rintamaitoa saavilla lapsilla se on todella yleistä. Kuulema se maito jotenkin menee kaikkeen muuhun, kasvamiseen, leikkimiseen, nukkumiseen, kiukkuun yms. ja sitä ei vaan sit tuu niin usein ulos
Nippe82, mä kyl nostan sulle hattua, kun selviät siellä kahden pikkuisen kanssa, minä kun en aina meinaa selvitä yhdenkään:O Mutta ihanaa varmasti kun nyyttejä on kaksi:heart:
Taruolento, voimia kovasti:hug: Meillä oli myös jossain vaiheessa alkuun sellaista, ettei tyttö nukkunu oikeestaan missään, eikä millonkaan muuten kun yöllä. Mut mä vaan sinnikkäästi tarvoin vaunujen kanssa piiiiiiitkiä lenkkejä, neiti huusi kurkkusuorana ja minä vaan kävelin ja kävelin. Sit se yhtäkkiä alkoikin nukkumaan noi pitkät unet ulkona vaunuissa. Sisällä nukkuu korkeintaan puoli tuntia, yleensä ei sitäkään, joten toivottavasti ei tule kovin kylmä talvi!!!
Ja muakin kiinnostas kovasti tuo tutiin opettaminen? Joo, kuulostaa ehkä hölmältä miks pitäs opettaa tutia imemään, mut ois se vaan niin helppo "lohduke" aina kun sattuu olemaan paha päivä ( niitäkin meillä aika usein näkyy ).
Tyttö ottaa tutin aina nukkumaan ruetessa, illalla ja päikkäreillä ja tissinkin saan tutiin vaihdettua, mut hereillä ollessa tuntuu et oikein närkästyy, kun yritän sitä tarjota. Siis onks siihen jotain poppaskonsteja?
Ja sori jos kyselen sellasia asioita mitä ootte jo monesti puinu täällä, en vaan millään oo ennättäny lukea koko ketjua, joten voitte jättää vastaamatta jos aihe jo tökkii: /
Oottekos jo paljon valmistellu Joulua? Minkälaisia lahjaideoita pikkuisille ootte suunnitellu? Mä ostin meidän neitille lampaan taljan, sitä varmaan tarvitaan nykypäivän pakkasissa.
Mut nyt auttamaan hetkeksi joulupukkia, ennenku pojat tulee koulusta:xmas:
Ai niin, vielä jäi sanomatta, että tuo vauvan nauru...Voih miten ihanaa kuultavaa:heart: