Vakuutuksesta Täytin vakuutusta ottaessamme lyhyen lomakkeen, jossa kysyttiin, olenko käyttänyt huumeita, onko minulla diabetes, onko minulle määrätty lääkkeitä johonkin sairauteen, olenko kärsinyt alkoholismista, olenko käynyt ultrassa, ilmenikö ultrassa aihetta lisätutkimuksiin, onko aiemmissa raskauksissa ollut ongelmia. Pituudesta tai painosta ei kysytty, mutta otettiin kopio äitiyskortistani - siellähän ne tiedot ovat suoraan.
Saimme valita omavastuuosuuden suuruuden ja sitä pohtiessa menikin tovi.
Jokainen perhe tekee sen mukaan, miten parhaaksi näkee. Minä halusin ehdottomasti vauvalle vakuutuksen, kyse oli vain siitä, että otetaanko se jo nyt vai vasta syntymän jälkeen. Toivon, että vauva perii isänsä korvakäytävät, sillä jos vauva tulee minuun siinä suhteessa, niin edessä on korvatulehduskierre ja putket.
Luckygirl & Vintiö 15+3
Saimme valita omavastuuosuuden suuruuden ja sitä pohtiessa menikin tovi.
Jokainen perhe tekee sen mukaan, miten parhaaksi näkee. Minä halusin ehdottomasti vauvalle vakuutuksen, kyse oli vain siitä, että otetaanko se jo nyt vai vasta syntymän jälkeen. Toivon, että vauva perii isänsä korvakäytävät, sillä jos vauva tulee minuun siinä suhteessa, niin edessä on korvatulehduskierre ja putket.
Luckygirl & Vintiö 15+3