Pujaja se meidän neidin patti on sellanen, ehkä just vauvan sormen pään kokoinen ja muljuaa kun koskettaa eli sellanen kova "kuula".. vauva muuten ihan terve, vatsavaivatkin vähentyneet. Kovasti naureskelee mulle päivisin kun apinoin eri ilmeitä ja päästelen "pyryytys" ääniä, tänään jo vähän luettiin kirjaakin hauskaa vaikka eihän se ymmärrä mutta kiva niitä kuvia katsella Nukkuu ja syö hyvin. Aika hyvin omaa rytmiäkin pitää 24.00 alkaa yöunille(sikeempi uni) herää 03.00-04.00 syö, vaihdetaan vaippa ja röyhtäistään ja takas sänkyyn(ei edes herää kunnolla missään vaiheessa höpöttämään kun himmeellä valolla mennään enkä hirveesti puhele erottaa kai jo jotenkin yön ja päivän sen takia)ja sitten herätään seuraavan kerran 07.00-08.00 maissa, jolloin minä yleensä herään mutta tyttö jatkaa yleensä syönnin ja vaipan vaihdon jälkeen unia, vasta 10-11.00 meidän tyttö aloittaa päivänsä, yleensä isolla kakilla ja pesujen jälkeen ISOLLA HYMYLLÄ ja huu äänillä...
hitto kun kaikki menee nyt niin hyvin niin nyt se perkuleen patti itkettää...oon lukenu kaikkia mahd diagnooseja netistä tänään ja pelottaa ihan hurjana ettei ole mitään syöpää tms, meidän äiti sanoi että mulla itelläni on verikokeita otettu imusolmukkeiden takia alle puoli vuotiaana ja eka luokalla...mutta terve oon muuten aina ollut..kumpa vaan tyttökin <3 kamala huoli...enpäs tiennyt ennen tytön syntymistä että jotain voi rakastaa näin paljon...:heart: :heart:
Niin ja tytön nimeksi tuli Jade Ada Maria Nyt viimestään tutut arvaa mutta ihan sama
hitto kun kaikki menee nyt niin hyvin niin nyt se perkuleen patti itkettää...oon lukenu kaikkia mahd diagnooseja netistä tänään ja pelottaa ihan hurjana ettei ole mitään syöpää tms, meidän äiti sanoi että mulla itelläni on verikokeita otettu imusolmukkeiden takia alle puoli vuotiaana ja eka luokalla...mutta terve oon muuten aina ollut..kumpa vaan tyttökin <3 kamala huoli...enpäs tiennyt ennen tytön syntymistä että jotain voi rakastaa näin paljon...:heart: :heart:
Niin ja tytön nimeksi tuli Jade Ada Maria Nyt viimestään tutut arvaa mutta ihan sama