huuhteluaineista. Käytän kyllä.. Enkä varmaan osais olla ilman,kun niin ihanan pehmeää pyykkiä saa.. En kuulu ihmisiin,joka jaksais silittää tai mankeloida edes vuodevaatteita.. Muuten tosta
silittämisestä,kuinka pakollista se on pikkuisen vaatteiden kohdalla? Eihän niitä oo pakko silittää? Ko mun pittäis ostaa sit silitysrauta ( nykyään tarviin sitä niiiiin vähä,että käyn anopilla silittää)
Lapsivesi En edes tiedä onko mulla siitä mitään merkintää? Kait se pitäis olla,mutten oo tutkinu vissiin neuvolakortin joka kohtaa niin tarkkaan
Kirpputoreilla en käy,kun en tykkää ahtaudesta.. Tai ainakin yleensä missä kirppiksillä mä oon käyny,niin kaikki on niin täyteen sullottuja,että ahdistun.
Vitamiinit on käytössä satunnaisesti.. En vain yksinkertaisesti muista niitä joka päivä syödä.. Sillon kun se kaapin avaan,missä vitskut on!
isyyspakkaus olis kiva,saisin sen vain aikaseks väkerrettyä.. No jospa tässä kun kahden viikon päästä alkaa loma,niin sitten on taas aikaa miettiä ja tehä vaikka mitä!
Liitoskipuja on ja hermo menee niiden kanssa. Ei nousta sohvalta enää samaa tahtia.. Sit kun liikut niin ne ei tunnu,mutta mulla ihanasti tuli kaveriksi selkäkipu! Kun hoitolasta nostin tässä yks aamu,niin oikein naksahti selässä! Ja nyt aina kun astun vasemmalla jalalla tuntuu semmonen pistävä kipu selässä,MUTTA välillä myös niin kun jokin terävä iskettäis mahanpuolelle selästä läpi. En kehtais saikkua hakee,kun vain kaks viikkoo töitä,mutta en oikein jaksa lasten perässäkään pysyä kun sattuu
Kesälomareissun teen,jos vointi antaa myöten.. Kaupunkiin pittäis suunnistaa.. Helsinkiin.. Tai laivalle. Riippuen nyt tuosta seurasta ja sen reissun ajankohdasta. Mutta kovasti olisin lähössä. Ja tänä kesänä pääsen pitkästä aikaa ihan kotipaikkakunnan kesätapahtumiin osallistumaan,josta olen erittäin ilonen
(nyt aikuisiällä,kun oon ollu kesän aina töissä,niin eihän sinne oo päässy)
Ullelin isyyspaketti kuulostaa kivalta !
Ja vielä ON: (jos tähän enää mahtuu
) Eli sokerirasituksesta selvisin puhtain paperein! (JEEE) ja painokaan ei ollu noussu yhtään! Mut pakkohan pojan on ollu kasvaa? Eli meinaisko tää nyt sitä,että oma paino on tippunu? Jos niin on,niin tosi hyvä
Mutta nyt,vaikka siis synnytys ei edes vielä oo lähellä,niin mulle tullu pelko,että millä mä sinne sairaalaan menen! Taksilla? Lanssilla? Taksista ahdistun kun matkaa sairaalaan on kuitenkin se 100km ,että jos en selviikkään sillä.. Ampparia pelkään,että jos siellä on yks tuttu mies töissä,niin en tahtois sille levitellä jalkojani,vaikka työtään se vain tekee.. Ja kolmas,että oma ukko vois viedä,mut entäs jos se on sillä viikolla töissä ja meillä kun sillon välimatka on sen 700km että tuskin kerkee vaikka sen heti hälyyttäisinkin.. Onko tyhmää miettiä tämmösiä?
Ja sain rattaatkin tilattua! En tiedä siitäkään oonko liian aikasin liikenteessä,mutta oli ihan pakko.. Kaikki niin uutta ja ihmeellistä ettei tiedä mistään mitään
Tilasin firkonin f7 metallilime/musta.. Ihanat!
Mutta kiitos taas kun sain purkaa,nyt pakko jatkaa töihin
Ainiin
Biliga kiitos onnitteluista ja onnea muille synttärisankareille!
Ja päivittäjä jos vois laittaa mulle sen 24
Taiska ja napero 29+2