Ma kirjoitin viime viikolla piitkan patkan mutta nettiyhteys katkesi juuri kun olin lahettamassa sen.. kiukutti niin paljon etten sitten jaksanut kirjoitella mitaan koko loppuviikon. Eli tassa siis osa uudestaan, ja osa uutta kommenttia.
Imetysliiveista oli puhetta (monta sivua sitten). Jos erikoisia & kauniita liiveja etsitte, niin suosittelen mm. HotMilk, Cake Lingerie, Elle McPherson ja Figleaves-merkkeja. Niita loytyy seuraavilta sivuilta (toisella ilmainen lahetys Euroopassa), ja hinnat eivat paata huimaavia ottaen huomioon punnan heikon kurssin:
Designer Lingerie, Bras, Briefs, Underwear, Swimwear | figleaves.com
ASOS | Shop women's fashion & men's clothing | Free Delivery & Returns
Itsellani taitaa olla pari sellaista kaunista mallia, ja sitten kolme ihan perusmallia. Taidan parjata niilla ainakin alkuun, ostelen sitten lisaa jos tarttee.
Miimiin vauvansankya ihasteltiin. Toi on just sellainen ns. 'Moses basket' jota 'kaikki' kayttaa taallapain. Meidan (perus)malli odottaa nyt uutta tulokasta tuolla kaapin paalla, mutta olishan niita ihania uusia malleja, mm. tuo 'The snug' tarttui silmaan...
Cribs & Moses Baskets | Nursery Furniture & Accessories | Mothercare
Esikoinen nukkui meidan huoneessa Moses basketissaan ensimmaiset 6kk ja siirtyi sen jalkeen omaan huoneen pinnikseen. Katsotaan miten uusi tulokas kasvaa ja missa vaiheessa hanelle hankitaan oma pinnis.
Siskonpetia emme kokeile, mulle oma tila on tosi tarkea, etenkin kun uni tulee olemaan katkonaista eika omaa aikaa juuri ole.
Meilla on sitten vihdoin ja viimein saatu esikoisen huone muokattua isojen tyttojen huoneeksi. Eli poistettiin pinniksen reuna (edelleen huutaa aamuisin, etta tulkaa hakemaan..
), lisattiin huoneeseen pieni poyta, tuoli, matto ja lelujen sailytyslokerikko, jotta han tulevaisuudessa voisi leikkia omassa huoneessaan. Ma olisin halunnut jonkun kivan puisen sailytysjarjestelman noille leuluille, mutta mies meni ja osti kamalan muovisen hassakan.. hmpf. Mutta loppujen lopuksi olen vaan tyytyvainen siita, etta saimme projektin vihdoin tehtya, ettei silla silla sailytysratkaisulla ole niin valia. Olen yleensa aika voimakastahtoinen joten joustaminen tekee mulle vaan hyvaa, hehe.
Harjoitussuppareita tuntuu olevan enemmistolla ja niin myos taalla. Niita tulee enemman kun esikoisen aikaan, ja tuntuvat enemman, mutta harva on onneksi kunnolla kipea. Vahan kylla mietin, etta onko tama merkki siita, etta pitaisi ottaa rauhallisemmin..? Mies on kylla ollut tosi avulias kaikessa, mutta olen esim kaynyt edelleen balettitunneilla. Mitas muut? Oletteko hidastaneet tahtia suppareitten takia? Mun mielesta fyysisella ponnistuksella ei tunnu olevan merkitysta suppareihin.. niita tuntuu tulevan eniten paivisin klo 12-15 ja iltasin klo 20-22, riippumatta siita, mita olen puuhaillut..?
Huikkikselle tsemppia osastomakuulle! Ei ole herkkua, mutta nyt ollaan jo loppusuoralla.. :hug:
Hypylle myos tsemppia tuon ikavan tilanteen kanssa. Laakari ei vaikuta kivalta mutta toisaalta kiva etta tahan asiaan suhtaudutaan noin vakavasti, vaikka hyvin epatodennakoista, etta lapsella olisi muita ongelmia. Yritan olla kuullostamatta hihhulilta, mutta joskus on myos hyva muistuttaa itseaan siita, miten hyvin meidan terveydenhoito pelaa lansimaissa. Toivoisi vaan, etta tuolla sun laakarilla olisi paremmat kommunikaatiotaidot. :hug:
Bump rv 31+4 (kaak - 6.5 viikkoa aippalomaan!)