Ihana tuo kappale, minkä joku linkitti!! En ollut ikinä kuullu. :heart: :heart: Kiitos!
Miimii.. Nyt jalat ristiin! Toivottavasti lepääminen antais vauvalle edes muutaman lisäviikon vielä.
Tuulia: Tuo sun käsien puutuminen on kuin mun viimeraskaudesta. Kyseessä lienee rannekanavien ahtautuminen turvotuksen vuoksi. Ei ole edes kovin harvinaista raskausaikana. Vaikka en mä edes silloin tajunnut olevani yhtään turvoksissa.. Se alkoi noin rv 35 ja poistui noin 4viikkoa synnytyksen jälkeen.
Taiska: Se dokkari julkaistiin just dvd:nä, joten tv-esitys menee jonnekin syksyyn.
Simpukka - Lapsettomien yhdistys.
Piianappula: Veikkaisin, että 99% todennäköisyydellä teidän kaukalo on Brio Primo. Sen telakan saa tosiaan sekä isofixeillä, että vöillä. Itse kaukaloa ei saa suoraan isofixeihin (ei saa varmaan mitään kaukaloa), vaan jos on pelkkä kaukalo, niin sitten se tulee vöillä. Ja se olis kyllä sellasta hommaa, mitä mun hermot ei kestä.. Siksi liputan ehdottomasti telakan puolesta, tulee se sitten isofixeihin tai vöihin.
Hyppy: Kurjia nuo lääkärireissut..
Olen samaa mieltä kuin Kirppiina, että kaikki mahdollinen tieto pitää saada, mutta esitystapa on nyt kyllä huono. Eikö tarkoitus olisi löytää oleelliset syntymään ja senjälkeiseen elämään liittyvät asiat. Muut ehtii sitten myöhemmin. Oletko muuten saanut vertaistukea ajatellen halkiolapsen alkutaivalta? Eikös heille ole jotain tietynlaisia pulloja ym, mitä kannattaisi hommata? Pumpusta.. Se kun tulee teillä varmasti tarpeen, niin ite hommaisin hyvän sähkökäyttöisen pumpun, missä on herumistoiminto.
(.) Täällä ei ole saamattomuutta näkynyt.. Vauvan kotiintulovaatteet on katsottu valmiiksi, koko päivä juostu neidin kanssa kaupungilla.. Kosmetologilla, Särkänniemessä, Pyynikillä munkkiretkellä..
Virtaa piisasi, kun nukuttiin molemmat 12h yöunet!
Mut unettomia öitä on varmaan luvassa. Meillä on näillä näkymin tulossa isoja muutoksia elämään. Ei mitään negatiivista, mutta muutoksia kumminkin.. Ja sellaiset asiat pyörii sitten öisin mielessä.
Mut hei.. Mä oon NIIN tyytyväinen.. Painoa on samanverran kuin toukokuun 13. päivä!! *JESJESJES*
Raitis ja myllertävä Salarakas 32+4