Hei kaikki!
Mukavan vilkasta on ollut nyt meidän ketjussa, kiva tulla lukemaan kuulumisia!
Viikonloppu on ollut säiden puolesta aivan mahtava, oonkin yrittänyt nauttia ja ulkoilla paljon. Joku ihmeen itsesääli-puuska tosin on vaan vaivannut eilisen ja tämän päivän, siis jollain lailla olo tuntuu vaan tosi kurjalta. Eikä asiaa helpottanut se, että mies oli kavereitten kanssa rilluttelemassa ja makasi olotiloissaan koko viikonlopun sohvalla. Ja kun minä olisin toivonut jotain muutakin ohjelmaa. No, ehkäpä ne hormonit nyt vaan yrittää jyrätä, en mä yleensä näin herkkä ole...
Noista painoasioita ja sokerirasituksesta. Mun lähtömitat oli 56/173, nyt kiloja 63. Neuvolantäti sanoi, että lähtöpainoon nähden noita kiloja ei ole tullut yhtään liikaa. Sokerirasitukseen mä en muuten varmaan olisi joutunut, mutta pissanäytteessä oli vähän viitettä kerran siihen suuntaan, että kannattaa käydä tsekkaamassa. Sokeriarvot oli kuitenkin erinomaiset ja nyt pissa on ollut puhdas.
Kävin kurkkaamassa Kelan sivuilla uutta äitiyspakkausta ja tykkään kovasti! Laitan huomenna paperit Kelaan menemään ja todella toivon, että saan sen uuden...Mun mieleen on juuri tuollaiset vaaleat sävyt, tosin hirveesti ei nuo retrovihreät innosta..
Puh, älä huoli. Riski tosiaan siihen listeriatartuntaan on todella pieni...Mutta toki ymmärrän sua. Itse pesen kaikki hedelmät ja vihannekset aivan hysteerisen tarkasti ja jos jossain piirakassa/pitsassa on esim. homejuustoa, kuumennan sen aivan kiehuvaksi..

Eli kyllä varmaan itselläkin hirveä huoli olisi, jos jotain "kiellettyä" suuhun laittaisi.
Mä olen töissä terveydenhuoltoalalla ja tällä hetkellä toimin terveysasemalla. Suunnitelmissa olisi katsella uutta tyopaikkaa äitiysloman jälkeen, sen verran olen kypsähtänyt nykyiseen työhön. Onneksi meidän alalla töitä riittää, joten on varaa valita!
Mulla olisi vielä tasan 4 viikkoa töitä, sitten alkaa loma! Onhan se lyhyt aika, mutta silti tuntuu, että ei enää millään huvittaisi. Tsemppiä muillekin viimeisiin työviikkoihin! Ja onnea Toiveikkaalle talon löytyisestä! Meillä myös haaveena oma talo ja varsinkin näin kesäaikaan "kuume" eikun nousee...
Tuikku 29+2