Pitkästä aikaa täällä :wave: Meillä viikkoja takana nyt 21+5. Viime viikon ultrassa lupailtiin
poikaa <3 ja kaikki tuntui olevan hyvin. Ultran jälkeen tämä kaikki konkretisoitui ja nyt voi tosiaan todeta että sitähän odotetaan vauvaa!Kaikki on aiemmin tuntunut kovinkin etäiseltä. Nyt olen alkanut jo katsomaan noita esikoiselta jääneitä vaatteita ja muita tavaroita,vaunuja on etsiskelty ja jotenkin tuo äitiysloman alkukin tuntuu olevan jo aika lähellä
Me ei varmaan oteta tuota äitiyspakkausta, kun tuntuu että vaatetta riittää, niistä talvivaatteista ei ole kokonsa puolesta ehkä mitään hyötyä ja peittokin taitaa olla vielä tallella. Mites te muut? Ja jos ette ota pakkausta niin mitä tarvikkeita teidän pitää hankkia erikseen? Ainakin niistäjää, harsoja ja kynsisaksia ei taida meillä olla enää tallessa. Itse olen voinut nyt vihdoin ihan hyvin. Selkä välillä oireilee ja painoa kertyy..tosin en ole siitä huolissani sillä uskoisin olevani vielä suht normimitoissa näille viikoille..pakko ainakin itselle on niin uskotella
Liikuntaa kuitenkin kaipaan mutta silti ajatuskin lenkille lähdöstä tuntuu tuskaiselle...ehkä sitä olisi jo aika voittaa itsensä ja kaivaa nuo lenkkarit jalkaan. Hyötyliikuntaan olen koittanut turvautua aika huonoin tuloksin. väri 21+5