Moikka!
Uskaltautuisinkohan minäkin joukkoonne. Olen käynyt lukemassa palstalla, mutta en ole uskaltanu tätä ennen liittyä. Harmittavan hiljaista täällä näköjään muutenkin ollut. Minä en ole fb:ssa, joten mielelläni kirjoittelisin tänne.
Lyhyesti taustastamme. Ensimmäistä siis odotamme. Meillä lapsettomuutta takana 4 vuotta, joista hoidoissa olimme 3 vuotta, ilman tulosta. Hoidot päättyivät ja tuloksena muutamia kemiallisia koko raskausyrityksen aikana. Nyt kuitenkin joulukuun puolessa välissä plussasin!! Enhän tietenkään uskonut, että tämäkään raskaus kestäisi, mutta niin vain on kahteen kertaan sykkeet nähty ultrissa.
Nyt odotellaan kutsua np-ultraan.
Olot olleet melko vaihtelevia, välillä luulin jo raskauden keskeytyneen, kun oireet hävisivät täysin, mutta tulivatkin voimakkaampina viime viikon alussa takaisin. Siitä lähtien olen ollut erityisesti koko aamupäivän ja välillä iltaisin huonovointinen. Oksentanut olen vain aamupalan jälkeen, enkä läheskään joka aamu, joten koen päässeeni suht helpolla pahoinvoinnin osalta. Enkä valita, kyllä tätä on odotettukin.
nyt kuitenkin tuntuu, että kotitöitäkin pystyy alkaa hiljalleen tekemään.
Katsoin, että
gingan kanssa mennään aika lailla samoissa, joten mukava olisi että täälläkin voitaisiin keskustelua jatkaa.
Niin ja uskaltauduin hankkimaan ekan neuvolakäynnin jälkeen oman dopplerinkin, kun saatiin sykkeet neuvolassakin kuulumaan. Tiedän ettei dopplerilla kuullut äänet takaa ettei keskenmenoa tapahtuisi, mutta kyllä ne ainakin rauhoittaa mieltä (hetkeksi).
Välillä tosin ollut päiviä, ettei ole kuulunut ja yleensä vieläkin saanut etsimällä etsiä, että saan ne äänet kuulumaan. Äitiyshousut laitoin tilaukseen, kun turvotusta ollut niin ettei ole enää farkkuja pystynyt töissä pitämään joulun jälkeen. Mutta olenko ymmärtänyt oikein, että turvotus voi vielä helpottaa ennenkuin oikea masu alkaa kasvamaan?
Jennica 10+2