Kiitos tsempeistä! Mulla on nyt molemmat tissit niin kipeät että alan senkin puolesta uskoa, että raskaana olen! Vielä aion kuitenkin tän viikon rauhassa kattella, kun menkat on pisimmän kierron mukaan myöhässä oikeastaan vasta lauantaina. Maanantaina sitten soittoa neuvolaan
@Minga, huoli pois tuon juomasi mehun suhteen! Mun äiti söi mua odottaessaan maksapihvejä kun oikein himoitsi niitä! Ei silloin 80-luvun lopussa ollut tietoakaan mistään a-vitamiinin haitoista. Ja mä olen ihan terve En usko myöskään että noista mehuista edes imeytyy kovin hyvin ne vitamiinit.
Varhaisultrasta, mä haluaisin ehkä mennä aiemmin kokemani keskenmenon takia. Sais huolta pienemmäksi. Mutta tarttee kattella niitä hintoja. Täällä paikkakunnalla jossa asun, katsotaan jo ekassa lääkärineuvolassa, rv8+, ultralla sykkeet.
Oireista, mulla tosiaan tissit nyt viimeisen vuorokauden aikana vielä enemmän turvonneet ja kipeytyneet. Lisäksi on ollut kuvottavaa oloa. Ihmettelen, voiko kuvotus alkaa tosiaan näin aikaisin.
Heräsin taas keskellä yötä ja nousin syömään voileivän. Mieli kelaa paljon kaikkea. Tässä on samassa rytäkässä nyt niin paljon isoa muutosta. Tää raskausuutinen tuli samaan syssyyn yhteenmuuton kanssa. Ja nyt 1.päivä vielä alkaa uusi työ! Elämä rytinällä uusiks
Kauanko olette olleet yhdessä miehenne kanssa? Oletteko kihloissa tai naimisissa? Me ollaan oltu yhdessä kaksi vuotta. Kihloja ei vielä.