Heippa!
Ihanaa, kun on joulu ohi! On se jännä juttu, että aina sitä odottaa, mutta huokaisee helpotuksesta, kun se on ohi. Vähän sama, kuin matkoille lähtö, että ihana on lähteä, mutta lopulta on vielä kivempi tulla kotiin

. Olittekos olleet kilttejä? Mä oli ollut aika kiltti

. Sain mm. ihanan Nomination-rannekorun ja kauan himoitsemani punaisen Mariskoolin

.
Mutta asiaan...
Tervetuloa mukaan Petra ja Hamma! Kivaa saada lisää jutustelijoita! Meitä onkin sitten jo kolme 24. päivälle tuossa listassa. Uskoisin kyllä omani vielä muutuvan vähän myöhemmäksi... Ja tosiaan jos vanhat merkit paikkansa pitää, tää vauva syntyy siinä syyskuun 8. tienoilla

.
).( Mulla on aika hyvä olo tästä raskaudesta, mikä on kyllä ihana juttu. Ei oo sitä fiilistä, et tuntuis, et joku on huonosti. Pitää vaan luottaa nyt itseen ja tuntemuksiin! Eilen näytti pahoinvointi ekaa kertaa vähän kynsiään ja toivon todella, ettei se tuosta paljoa yltyisi. Sellaista aika ajoin ällötystä on päällä ja just siksi pitäisi syödä vähän väliä jotain, ettei paha olo pääse yltymään. Rinnat mulla ei oo kipeet, eikä edes nännit. Selkää juilii välillä ja repäisykipuja (olikohan ne niitä liitoskipuja jo...? eikai sentään?) on varsinkin, kun nousee ylös istumasta. Ja nukuttaa. Mutta siinäpä ne. Hyvä, että pieni alkio kuitenkin ilmoittelee olemassaolostaan, eikä

.
Santtu81: Konsteja pahoinvoinnin lievittämiseen taitaa olla kourallisia, mutta se mikä toimii kenelläkin (ja miten missäkin raskaudessa!), onkin sitten salatiedettä

. Mä havaitsin hyväksi esikoista odottaessa sen, että mies toi mulle aamulla sänkyyn kylmän tuoremehulasillisen, jonka sitten pillillä join ennen kuin nousin jalkeille. Mulla oli pahin olo aamuisin, joten hoidin meikkaamisenkin selälläni sohvalla ja söin siinä samalla aamupalankin

. En kyllä tiedä, miten moinen tällä kertaa onnistuisi, kun on tuo pieni ihmislapsi huollettavana. hmm.
Pidät Santtu81 töissä jotain välipalakeksejä tms. mukana ja mutustelet niitä

. Pitääkö / haluatko sä pitää raskauden salassa työpaikalla?
Hamma: ihana toi sun greippimehu-uskomus

! Pidä vaan uskosta kiinni ja tiukasti! Mäkin uskon, että raskauduin ihan vaan CB:n ovistikkujen ansiosta, kun halusin ehdottomasti niitä kokeilla. Ekasta tikuttelukierrosta tärppäsi!
Petra: Mahtava tuo teidän tarina, kun kotikonstein kuitenkin tärppäsi

. Antaa taatusti uskoa monelle samassa tilanteessa olevalle, että aina on toivoa, konstilla jos toisella

.
Selia rv 5+5
Ps. Tarrasukkia meidän kaikille vauvanaluille edelleen! Pidetään kaverit kyydissä, eikö niin

!!!