J
Jemma29 (37+3)
Vieras
Heipsins!
Kiva lueskella muiden kuulumisia ja meininkiä ja huomata, että samalla tavoin ne etenee ku täälläkin..
Aika vaan alkaa käydä pitkäksi näin loppuraskaudesta, kun supistusten takia jouduin saraslomalle jo vkolla 27..kymmenen viikkoa on oltu rauhallisesti jo ja supistuksetkin loppui äippäloman alkuun..
se hyvä puoli lomasta tietty oli, että kaikki ois "Suloa" varten jo hankittuna,pestynä, silitettynä ja paikoillaan, itse masukas vaan antaa odottaa itseään..
noh, onhan tässä nyt vielä pari viikkoa armonaikaa..tai ei ihan kaikki oo valmiina, sänky on vielä laittamatta, sen verran "taikauskoinen" olen, että isukki saa sen sitten kasata ja pedata kun ollaan poitsun kanssa laitoksella..
Joku tuolla mainitsikin, että oma th on lomalla, niin täälläkin..hiukan harmittavaista näin loppuraskaudessa se on, kun käyntejä on kuitenki viikottain ja mulla on nyt ollut viimeiset viis käyntiä aina eri ihminen mittaamassa esim. sf-mittaa,joka onkin heitellyt laidasta laitaan..
no,ensi viikolla pitäis olla jo omankin tädin palannut lomilta..
Mukavaa odotusta kaikille, me mennään nyt syömään!
Kiva lueskella muiden kuulumisia ja meininkiä ja huomata, että samalla tavoin ne etenee ku täälläkin..
Aika vaan alkaa käydä pitkäksi näin loppuraskaudesta, kun supistusten takia jouduin saraslomalle jo vkolla 27..kymmenen viikkoa on oltu rauhallisesti jo ja supistuksetkin loppui äippäloman alkuun..
Joku tuolla mainitsikin, että oma th on lomalla, niin täälläkin..hiukan harmittavaista näin loppuraskaudessa se on, kun käyntejä on kuitenki viikottain ja mulla on nyt ollut viimeiset viis käyntiä aina eri ihminen mittaamassa esim. sf-mittaa,joka onkin heitellyt laidasta laitaan..
Mukavaa odotusta kaikille, me mennään nyt syömään!