Elokuiset leijonanpennut - PK-seudun tapaaminen!

Vieläkö olette treffaamassa 11.6? Oletteko sopineet tarkempaa ajankohtaa ja paikkaa? Ehdottaisin tosiaan tuota Helsingin "vauvakahvilaksikin" kutsuttua sanomatalon waynes coffeeta... Sinne kaikki osaa kun on rautatieaseman vieressä. Minä kyllä päivällä ottaisin mielelläni tytön mukaan...
 
Heippa kaikille!

Kaksi ehdotusta Sanomatalon Waynesille joten se varmaan on hyvä paikka :) Ketkä kaikki olisi nyt tulossa? Ainakin lenan, Tigrita, misu75 ??? Entäs Jeremias äiti , djinn, Zinnie, miiwa? Ja käykö tuo aimmin ehdottamani 13.30?

Minä otan sitten tytön kuitenkin mukaan, päivällä en oikeen saa hoitajaa järkättyä.

Laittakaa vaikka joku puumerkki, ketkä varmasti olisi vielä tulossa niin osataan sitten odotella oikeaa määrää paikalle. Ja tavataanko jo rautatieasemalla vai siellä kahvilassa?
 
Hei kiitos kaikille ketkä paikalle pääsivät! Oli tosi mukava jakaa kokemuksia ja tutustua uusiin ihmisiin :) Harmi, että kaikki asutaan niin kaukana toisistamme, että extempore-näkemiset ei varmaan kovin helposti onnistu, mutta minä ainakin toivoisin, että voitaisiin ottaa joskus uusiksi :)
 
Kiitoksia vaan eilisestä seurasta! Mukava oli jutustella vaikkakin tuon tytön perässä sai juostakin. Hyviä vointeja vaan kaikille ja toivottavasti helppoja synnytyksiä =) Niin samoihin aikoihin oli meillä la:t että ties vaikka laitoksella törmättäisiin.

Harvemmin edes kirjaudun tänne sivuille, mutta jos uusia tapaamisia suunnittelette niin laittakaahan vaikka yv:tä...
 

Yhteistyössä