Rokotteista meidän typyt sai tiistaina sen yhdistelmärokotteen ja rota-rokotteesta sen toisen annoksen, eikä onneksi tullut mitään vaivoja. Mies on ollut tämän viikon lomalla, ajoitettiin niin, et jos olisi tullut jotain niin olisi ollut apuna mahdollisissa huudoissa. No, onneksi ei tullut mitään. Itse rokotuksessa oli kyllä äidillä kyyneleet silmissä, niin teki kipeätä vaikkei mua pistettykään
Kiinteistä Me ollaan nyt kolmena iltana annettu typyille maissivelliä, hyvin on tehnyt kauppansa, eikä ole tullut vatsa kipeäksi. Ei se kyllä yöuniin ole vaikuttanut, mutta annettiin kun mies sitä jo varmaan kuukauden höpöttänyt. Yritin kysellä et miksi, kun hyvin nukkuvat yönsä, yhdellä syötöllä tai jopa joskus ilman yösyöttöjä, mutta halusi vaan, ettei tarvitsisi nannia kantaa selkä vääränä. No, neuvolassa eivät tyrmänneet ajatusta, niin annettiin sitten. Katotaan sitten koska aletaan maistattaan perunaa ja muuta. Muistan että esikoisella aloitettiin kiinteät kolmen kuukauden ikäisenä. Ehtiihän sitä...
Turhin hankinta oli varmaan lyhyt hihaiset bodyt, ei kertaakaan päällä, muistaakseni. Ja nukin tuttipullot. Typyt eivät syö niistä.
Paras hankinta on ollut sitterit, korvaamaton apu, kun ei kädet riitä aina kahdelle. Tulee jaloillekkin jumppaa, kun hötkyttää molemmilla jaloilla sittereitä.
En tiedä mitä jumppaa tarvis ruveta harrastaan, kun jenkkikahvat senkun kasvaa. Niin mukavasti lähti kilot ja painoin vähemmän kun odottamaan rupesin ja nyt sit jo pari kiloa tullut takas. Miksi tykkään makeasta ja hyvästä ruuasta?? Ja miksi niitä täytyy mättää kuin heikkopäinen?? Odotusaikana mun herkku, suklaa, teki pahaa, mut eipä tee enää, olisi vaan saanut se "inho" jäädä päälle.
OutikoToi on niin tuttu tunne, et ymmärtää että miehen täytyy päästä "nollaamaan" päätään ja antaa luvan, mut silti kuitenkin ärsyttää ja kiukuttaa. Onko se vaan jotain kateutta, kun kuitenkin enemmän mä ainakin oon vaan kotona, vaikka johonkin välillä aina pääsenkin. Baariin meno ei kyllä nappaa, sit vasta väsynyt olisinkin, mutta toisaalta olisi se kiva vaan istua, juoda ja höpöttää jonkun kanssa ja nollata sitä päätä. Ja sen päälle nukkua aamulla pitkään. Ehkä sit joskus...
Ja kyllä mäkin joskus mietin, jos mä oon niin kamala jäkättävä akka ja mies ei jaksa tätä tuplavauvarumbaa, et mies lähtee ja jättää, mutta kyllä mä tiedän ettei niin käy, mutta joskus vaan miettii kaikkea tylsää.
Typyt on jo yöunilla, taidanpa minäkin kömpiä sänkyyn. Mukavia pyhiä kaikille!!!