Huh mikä päivä takana!!! Mä olin jouluostoksilla monta tuntia ja oon ihan poikki.
Onneksi sain kaikki viimeisetkin lahjat ostettua jo
Mutta oli ihanaa kun sain välillä ihan omaa aikaa ilman lapsia
pekunalle tsemppiä ultraan, toivottavasti kaikki on kunnossa :hug:
La vida es un destino Ihana kuva sun tytöstä :heart:
Kävitkö tk:ssa jo? Toivottavasti saat tulehduksen nopeasti hoidettua pois, jos oli sellainen.
Mulla oli ekan synnytyksen jälkeen muutaman kerran se tulehdus ja oli kyllä inhottavaa. Mä söin ennen tokaa synnytystä jonkun aikaa niitä Karpalokapseleita (luontaistuotetta) ehkäisemään tulehdusta. Apteekin mukaan ainakin niitä sai käyttää raskausaikanakin, ja mulla ei niitä tulehduksia sitten tullut. Ehkä tietysti voit neuvolastakin kysyä, jos sellasia kannattais käyttää? Tai sitten juo päivittäin lasillinen karpalomehua..
Mä myöhemmin vastailen taas sulle yv:henkin, kun ehdin
chick-82 Mulla on ollut ihan samanlaisia ajatuksia kun sullakin. Tuntuu niin pahalta lasten puolesta, kuinka vauva vie sitten suurimman osan ajasta, kun sitä täytyy imettää ja vaihtaa vaippoja jatkuvasti jne.. Raskausaikakaan ei varmaan tule taaskaan olemaan niin helppo, eli jää välillä ulkona liikkumiset ja leikkimiset vähemmälle.
Sairaalassa olokin oli aivan kamalaa, kun kakkonen syntyi. Itkeskelin siellä jatkuvasti, kun ajattelin miten tyttö pärjää muutaman päivän ilman mua :ashamed: Mutta kyllä lapset tottuu, vaikka tuleehan sitä mustasukkaisuuttakin taas tietysti olemaan
Elokuun 09 mamma Mullakin välillä pahoinvointi loppuu. Oon tietysti heti huolestunut, kun mun keskenmenneessä raskaudessa ei ollut ollenkaan pahoinvointia, kaikissa muissa on ollut. Mutta onhan meidän raskaudet vielä niin alussa, että kai sitä ehtii vielä oksenteleen monta viikkoa, että sitten jo toivoo ettei oliskaan pahoinvointia
Onko täällä muita, joilla tulee
useampi lapsi pienellä ikäerolla? Meidän esikoisella on 4v synttärit muutama päivä ennen tämän uuden vauvan laskettua aikaa. Poika on vauvan syntyessä 1v9kk. Tulee varmaan tekemistä riittämään, varmaan on kaksi vaippaikäistä samaan aikaan. Jännittävää, kuinka sitä pärjää!!
Mä lähden lämmitteleen saunaa! Oon koko päivän odottanut, että pääsisin saunaan, kun mä PALELEN jatkuvasti :/ Tekis mieli olla peiton alla tai saunassa koko aika =)
RangaTanga rv 5+2 :heart: