Huomenta kaikille, herätty on kyllä jo 07.30. Viimeisen kerran, yöllä vähän väliä, kun meillä oli muutama kärpänen, jotka päätti käyttää mun "hikistä" kroppaa alustana pikku-kärpästen teolle!! Vähänkö kävin kierroksilla, kun kyllä olisi väsyttänyt, eikä olisi tarvinnut edes pissalla käydä! :kieh:
Neuvolaan pitää mennä, kivakin nyt käydä, neuvolan täti sanoi jo puhelimessa, että koska tahansa voi vauva jo tulla.. Jotenkin mulla on ollut mielessä koko ajan 38+4, ihan raskauden alusta alkaen vaikken silloin edes tiennyt millä viikoilla yleensä synnytään. Mutta katotaan, niin kärvistelen täällä vielä syyskuussa. Oon ihan varma asiasta. Loppuviikosta alan lenkkeillä ahkerammin, siivota, ikkunan pesua.. Alkuviikosta olisi "mukavaa vapaa-ajan puuhaa", joten vauva voisi vielä pysyä sisällä.
Ristiäisistä meillä tulee isovanhemmat, sisarukset perheineen ja yksi kummi on "perheen" ulkopuolelta. Joku vajaa 20 hlöä. Kotona pidetään, kihlajaisissamme oli muistaakseni 40-50 läheistä sukulaista (kaverit myöhemmin) ja hyvin näin sovittiin. Omista kummeistamme (siis mun ja miehen) en vielä tiedä, kutsutaankokaan niitä yleensä?
Citilda mulla oli aamulla samanlainen olo kuin sulla. Söin pienen sämpylän ja mehua, ja ajattelin että pitääköhän oksentaa.. Ei onneksi..
Outiko mulla maha alkaa kans tissien alta (nyt ehkä 2cm laskeutunut, toivottavasti ainakin), enkä oo saanu ainakaan iltaisin henkeä. Pituutta 165cm ja 100% tyttölupaus. Oon kyllä levinnyt myös "reunoilta", mutta aina toki on ollut jenkkakahvoja joten en tiedä johtuuko mahasta vai kiloista.
Tervetuloa
uusille!
Vaavitar + tintta 37+2 tai jotain..