Onnea koitokseen,pippuri!! Tervetuloa kaikille uusille,joita on rohkaistunut mukaan näin loppumetreillä!On ihan kivaa,ku täälä saa lukea ja jutustella näitä asioita,jotka kaikilla on varmaan päällimäisenä mielessä tällä hetkellä.
Jännää pekunalle!
VilmalleTäytyy itse varmaan pitää huolta siitä,että saa sairaalasta keskusteluapua!Mä ainakin huomasin tämän ollessani tosa toukokuun alussa TYKS:ssa lapsivedenmenoepäilyn takia vuorokauden!Pirun tylyä oli henkilökunta ainakin sillä osastolla.Toivotaan et siellä synnyttäneiden osastolla on vähän toisenlaista sit.
Oltiin miehen kanssa neuvolassa tänään:
Painoa viikossa+1600g(huh,huh)toivotaan et johtuu siitä ku eri vaaka
RR 120/72
SF-mitta 33
Pissa puhdas,turvotus+(jalkaterät ku norsulla)
Vauvan syke 140 ja liikkui ja muksaisi doppleria kovasti
Kätilö sanos,et saa syntyä jo!Mä luulinkin jo,et jotain tapahtuis,ku aamulla miehen kanssa kokeiltiin sitä yhtä S:ää ja neuvolan pissapurkkiin lumpsahti pissan joukkoon jotain limaista.Tää ois kyllä mulle eka kerta sit ku jotain limasta alkais tulemaan.Muuten ei oo ollu mitään merkkejä ees limaisemmasta valkkarista!Sorry tää yksityiskohtaisen tarkka kuvaus näistä eritteistä!oon vaan niin happy,jos mullakin alkais tapahtua kohta jotain!
Pahoinvointia on ollu täälläkin jo viikon aina syömisen jälkeen ja muutenkin annoskoot on pienentyneet aika lailla!Hyvä niin,mut näkyis sit hiukan tosa painossakin.
Vika pyöräreissu sit täälläkin tänään kaiketi.Tasapaino alkaa menemään jotenkin ihmeellisesti.Ei uskalla enää kunnolla hypätä pyörän päälle eikä niille pedaaleille.Ja mies pelkää ja pyöräilee ihan takavanteessa kiinni..Saa mennä pyöräsuojaan odottamaan ens kevättä!
Nyt täytyy mennä laittaan uuni päälle et saadaan ruokaa vihdoin!Ostin latva-artisokkaa cittarista ja ajattelin keittää sitä kalan viereen ja lisäkkeeks vaan salaattia.Nam nam!
T:Maria-s ja masumylläri 37+3