Ei ehdi enää koneella istua kun mies aloitti kesäloman B) Nyt sain pinoa luettua, paljon onnea Tinuli 71 ja Mandy :flower:
Meillä oli torstaina lääkärineuvola eli se synnytystapa arvio..
Paino tullut 350g/viikko (yhteensä 5.4kg alusta, onneksi ei enenpää kun lähtö painoa on muutenkin )
Näyteet ok, samoin vs ok
RR 136/68
HB noussut 129 *jes*, virtaa onki kyllä ollut enemmän!
No itse lääkäri tapaaminen sitten. Tiesinkin jo etukäteen että neuvolalääkärimme on kesälomalla ja että tk lääkäri tulee tekemään arvion niin en ihmeitä odottanutkaan... Aikansa kun väänteli tuota alapäätä niin totes että mahtuu tulemaan jos ei jättivauva ole.. Ja sanoi että paikai kiinni mutta pehmeät, korttiin merkkasi kuitenkin että kiinteä.. pituutta 3cm
No siinä sitten ku alettiin ultraamaan niin mulle tuli aivan järkyttävä olo, korvissa vain humisi ja kylmä hiki nousi iholle. Sinnittelin aikani mutta sitten kun lääkärin puhe muuttui mongerrukseski pyysin päästä istumaan. No lääkäri setä pisti mut vaan takas pitkälleen ja olo paheni heti :ashamed: No loppu ultra meni aivan sumussa, sukupuolta ei vieläkään näkynyt.. Itse en nähnyt pientä kun näyttö oli musta pois päin ja mieskin sanoi ettei hän saanut tällä kertaa mitään selvää, yleensä on aina selitetty missä on mitäkin jne... No loppujen lopuksi kun pääsin pois siitä pöydältä ja istuin vähän aikaa niin olo helpottui.
Sanoi että painoarviota ei osaa tehdä, että olisko joku alle 2 kiloinen nyt, synnytyksessä ehkä 3½-4kg.. Voiko vauva olla tosiaan vielä noin pieni että alle kaksi kiloa rv 36? rv 28 arvioitu paino oli 1165g...
RT pieni on edelleenkin, onneksi
Arveltiin ku ens viikolla on neuvola että pyydetään voitaisko ultrata kun jäi harmittaan tuo käynti.. ei kyllä itselle saanut oikein mitään :/
Sitten käytiin eilen ostamassa uusi pinnasänky, viedään se mikä saatiin anoppilasta takaisin.. Laitan kuvia sitten kunhan saadaan se koottua, vanha sänky pitää kuitenkin viedä sitä ennen pois ku loppuu neliöt kesken =)
Tänään piti olla siivouspäivä niin vettä tulee, hienoa :kieh:
Hyvää viikonloppua kaikille :heart:
Muratti ja maha-asukki 36+2