Kiitos
Kimalle vastauksestasi! Voi voi, eli tässä voi siis ihan hyvin mennä vielä se pari viikkoa (jolloin sitten jo käynnistelläänkin)...mä kun olin jo vähän toivonut että jos tulee paljon limaa niin ehkä viikon sisällä olis mahis että alkais synnytys...no, hyvä että mut palutettiin maan pinnalle takas, ei kai tässä sit muu auta ku jatkaa limojen keräilyä (ja sitähän riittää!!!) ja odotella vaikka niitä varmempia merkkejä lähenevästä synnytyksestä, eli supistuksia tai vesien menoa (ei muuten mennyt vedet siellä kirppiksellä
sonjuska- : en usko että sulla on syytä huoleen, eikös ne liikkeet ala vähenemäänkin tässä loppuvaiheessa kun ei sitä tilaakaan ole niin paljon enää...en kyllä tosta ihan varma oo mutta en mäkään välttämättä saa aina niitä liikkeitä "tarpeeksi" ja sitten taas esimerkiksi viime yönä masukki rymisteli KOKO YÖN, kiva, yritä siinä sitten nukkua
Ni tosiaan, en oo jaksanu huolestua koska kuitenkin välillä tuntuu niiiiiin paljon ja suuresti niitä liikkeitä. Mutta voithan sä soittaa sairaalaan/nauvolaan jos huolestuttaa, parempi se on tarkistaa ammattilaisilta että kaikki on kunnossa kun meiltä leijonaemoilta (vaikka kyllä mekin jo aika paljon kaikkea tiedetään...
Ja sitten mitä tohon sun miehees tulee niin...huoh, ei voi muuta sanoa kuin että oli tosi tökerösti sanottu kyllä
Itellekin tuli täällä paha mieli sun puolestas, vaikka mistäs sitä tietää mitä se oma mies ajattelee mutta ei vaan viitsi sanoa...oon sille sanonut kanssa että älä kato sinne alakertaan kun vauva syntyy, ei oo kaunista katteltavaa varmaan. Mutta jos se haluaa sinne katsoa niin sitten on ihan turha kyllä valittaa että sai traumoja
Koeta jaksaa miestäsi, onneksi kuitenkin tajusi pyytää anteeksi ja ymmärsi varmaan hetken miettimisen jälkeen miten ilkeästi tuli sanottua :hug:
Onko muuten monella ollut
hengitysvaikeuksia? Yöllä niitä on mulla ollut ja ihan normaalia kuulemma koska vauva painaa paikkoja kasaan, mutta tänään oli vielä aamulla kun nousin ja päivälläkin vähän...ei kiva
Kaipa sekin sitten on ihan normaalia mutta on kyllä todella inhottavaa kun se iskee!