Huomenia, tervetuloa uudet, lisää tullut joukkoon :wave:
Nacu, ainakin HUSin alueella saa vapaasti valita HUSin sairaaloista minkä lystää.
Buuh, teillä ollu puhetta noista pillereistä, mitä nappailee.. mulla multivitan monivitamiini, joka siis raskausajalle tarkoitettu. Sitä päivittäin ja kalkkitabuja sillon tällön, pitäis ostaa uus purkki kun just loppui.. ja niitä maitohappobakteereita pitäis kans muistaa ostaa. Mikähän kalanmaksaöljy olis hyvä näin raskausaikana? Kun lohta ei kauheesti suositella syötäväksi ja se on käytännösä ainoa mitä kalaa tulee syötyä tavallisesti niin... pitäis varmaan ottaa noi öljyt mukaan kans.
Bääh, mä olin eilisen poissa kun sunnuntaina meni vatsa sekaisin ja su-ma yön kärvistelin polttelevan ylävatsan ja ruokatorven kanssa. Tuli kovana kohtaus päälle (mulla siis ruokatorvessa väljyyttä ja masuhapot pääsee vallattomasti nieluun saakka) ja tuntu kuin joku olis nuotion sytyttänu ylävatsaan. Otin lääkkeen, pitää vielä tänään soittaa teratologiseen palveluuun että saahan niitä edelleen ottaa raskaana. Lääkkeen tiedoissa lukee ettei saa, mutta terat. palvelusta sain viimeksikin vapauttavan sanan johon lääkärikin totesi, että sillä luvalla voi napsia niitä pillereitä.
Hah, varasin hammaslääkäriajan ja pitäis raskaana muka päästä jotenkin nopeammin?? No ei täällä, puolen vuoden jono, sanoi että pääset sitten elokuussa
Totesin, että syytä olis ehkä hiukka aiemmin päästä kun silloin saatan olla puskemassa vauvaa pihalle... enkä todelllakaan aio enää loppuraskaudessa kellistyä päälaelleen mihinkään hammaslääkärin pedille. Mutta joo, katon jos käväsen yliopistolla tässä keväällä, sinne saa paremmin aikoja ja ei maksakaan käytännössä mitään.
Jaaha, töitä pitäis alkaa taas tekemään ja jos hakis vaikka aamukaakaot. Kahvi tai tee on nyt pannassa ton vatsan takia, saa nähdä meneekö pelkäksi sairasteluksi nyt tämä olo.. toivon mukaan ei mene.
Edda, mä toivon kevättä kans ja odotan niitä kirpakoita kevätiltoja, että pääsis lenkille! En vaan halua tuolla pimeässä vaeltaa ja väsyttääkin niin pirusti iltaisin! Muutoin aika kyllä kuluu siivillä, helmikuukin on jo yli puolen välin eli pianhan tässä keväässä ollaan =)
Mukavaa päivää kaikille! Mulla tulee tänään varmaan ei niin mukava päivä, kun meinasin pomolle ilmotella nyt tästä kasvasta vatsakummusta....
runttis ja sytkylä 14+4 (nla 14+0)