kalenterin mukaan meille olis tulossa poika, esikoisesta meni oikein ja on poika. Nytten on kummiski hitusen tyttöolo ja kaikki miltei veikkaa tyttöö. Saa ny nähä
painosta imetyksen aikana/jälkeen: Mie olin raskauden alussa 66,7kg, kiloja tuli yhteensä 10,2. Laihduin het 9 pvässä raskautta edeltäviin mittoihin. 3,5kk synnytyksestä olin jo tiputtanu yhteensä 18kg. Imetin 9kk.
Sittemmin paino nous pari kiloa ja ny olin n. 60kg. Paino tipahti parisataa grammaa neuvoloiden välissä täs alussa. Mut eihä tuo oo mitään ku niinhä se heittelehtii jo pvän aikanakin. Jos meidän vaakaa olis uskominen, ni olis tullu ny 1kg lisää. Mutta neuvolan paino ol aamupaino ja ny olin vaa'alla iltasella. Eli tuskimpa on juur kiloja tullu ja hyvä niin
Tulin siis raskaaks ja jo het alussa suosittelivat neuvolassa lopettaan imetyksen oman jaksamisen vuoks. Poika heräili 1-2h välein öisin ja söi aina, tavan vuoks. Ja sit ku ei ois vitamiinit riittäny äiteelle tai jottain. Niinhä ne aina suosittelee. No, mie imetin silti sinne rv10 paikkeille asti, mut sit alko ne voimat loppua ja päätin lopettaa. Oli tosi paha olla ja haikee mieli, mut poika ku otti asian niin hyvin ni mullaki olo parani rutkasti, eikä enää tunnu pahalta etten imetä
Poika hamus rinnalle vaa pari kertaa sen jälkee ja sit ei ees muistanu koko rintoja ja maitoa
Must muute tuntuu, et mulla kans ne minipillerit sai aikaan sen parin kilon uudelleen tulemisen. Mut painooni olin tyytyväinen sillon ja sen jälkeenkin. Pari kiloa sinne tänne. Oon 169cm pitkä. Ja ny toivon, että painoa tulis hillitysti taasen sekä imetys sais ne katoamaan sit, vaikken miten syömisiäni vahtaakaan. Liikun iha liika vähän, en juuur ollenkaa. Joskus vaunuilemas käyn. Eli sekään ei saanu aikaan sitä mun painon putoamista.