Minttu:mulla on kans tuo np-ultra vasta rv 13+2. 13+6 on se raja mitä ennen pitää käydä.
Vimmu:Mulle määrättiin edellisessä raskaudessa panacodeja selkäkipuun, annostus oli 1 tabl. max 2kertaa päivässä. No kerran otin yötä vasten ja oli kyllä niin hirvee yö, kun pisti pään ihan sekasi. En sitten uskaltanut ottaa enenpää.
Toivotaan, että sulla migreeni helpottaisi, ei tosiaan taida panadolit siihen auttaa.
Mä tajusin just, ettei mulla oo ekan raskauden jälkeen tainnu olla yhtään migreenikohtausta..(ei ois varmaan pitäny sanoo tuota...)
Hyppy: Kannattaa niitä vaunuja valittaessa miettiä se, mihin niitä tarvitsee. asuuko maalla/kaupungissa, miten paljon vaunuilla liikutaan, tarviiko sopia hissiin. ja täytyy muistaa siinä vaunuviidakossa oikeesti pitää pää kylmänä, vaikka ois kuin ihanan näköset vaunut, ne ei välttämättä oo omaan käyttöön parhaat. nimim. 6 erilaiset vaunut/rattaat omistanut..:ashamed:
vaunuista vielä.. mä oon löytänyt huutiksesta parit kohtuuhintaset ja hyvänoloset tuplat, jospa niistä jotkut sais huudettua itselle. Aikasta on joo ostaa, mutta ajattelen niin et jos nyt löydän halvat ja hyvät valmiiks ei tarvii sitten viime tingassa hätäillä. Ja vielä se et kerkeen testata vaunut käytännössä ennen vauvan syntymää ja vaihtaa ne tarvittaessa.
Raitis: Olipa sulla tapahtumarikas neuvolakäynti, onneks kaikki kuitenkin hyvin. Ja tuohon uhma-asiaan sen verran, että joka ikinen jolla on lapsia on kokenut/tulee kokemaan julkisen paikan raivari. Ja ihan kokemuksesta et ne muuttuu vuosi vuodelta pahemmiksi, ainakin täällä.
Me ostettiin viimeksi tuo travel system, ihan vaan siitä syystä että rattailla tuli pakettina hintaa 20.
Hyvin vähäinen oli käyttö sillä, eli ilmankin ois pärjätty. Mutta yksi ehdoton juttu on, mikä nytkin ostetaan ehdottomasti, on se isofix-jalusta. oli niin luksusta kun ei tarvinnu rassata niitä vöitä ees taas, vaan kaukalon sai napsasta jalustaan.
Pitäs pikkuhiljaa alkaa osteleen eri osia, kun ei tuo raha puussa kasva niin ei tarvii kerralla kaikkee ostaa. Jos sen np-ultran kattos ja alkas sitten haalimaan tavaraa, kun kaiken möin marraskuussa pois..
Vielä nopsaan tuohon
nappisuoritukseen, mulla esikoisen aikaan raskaus meni nappiin, ajoin vielä viimesilläni hevosia ja kävin koulua (opiskelin sillon hevostenhoitajaksi)loppuun asti. synnytyskin meni "siinä sivussa" nukuin avautumisvaiheen, ponnistin pari kertaa ja kysyin kätilöltä et tässäkö tää nyt oli? Toisessa raskaudessa mulla oli raskauden aikainen hydronefroosi ja puolesta välistä synnytykseen kävely, kumartalu ja makaaminen oli yhtä tuskaa. Molemmista oltu 4päivää sairaalassa, kun ovat kellastuneet. valohoitoon eivät oo kumpikaan joutuneet.
täytyy illalla lukea loppuun ja kommentoida, nyt pittää lähtee käyttämään kuopusta (taas vaihteeks)lääkärissä..
Tuulis ja uudelleen nimetty rusina 10+4 (9+5)