Elokuiset 2025❤️

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on ollut silloin tällöin outoa juilintaa vasemmalla ja väkisinkin miettii, että onko ehkä kohdunulkoinen vai muutenko vain näitä tuntemuksia on. En muista edellisistä tällaisia tunteneeni. Vaan eiköhän se jossain kohtaa käy kivuliaaksi, jos alkio väärässä paikassa kasvaa. Haluaisin varhaisultrassa käydä varmistamassa tilanteen parin viikon päästä, mutta Jyväskylän seudulla ei taida olla sellaista edukasta kätilön tekemää ultrapalvelua kuten vaikka Tampereella. Täällä on jotain 300€ lääkärin vastaanottoja. Ei kiitos :S

Oletteko jo varanneet neuvolaa? Itse ajattelin soitella maanantaina. Mulla ei toistaiseksi vielä oikein mitään oireita, rinnat ehkä vähän arat, mutta tuntuu että nekin oli kipeämmät vielä muutama päivä sit, nyt ei oikein mitään. Mutta oireettomuus on toki täysin normaalia myös.

vierailija
En ole vielä varannut neuvola-aikaa, mutta kohta varmaan jo pitäisi. Olen halunnut seurailla, pysyykö kaveri kyydissä mukana vai ei. Toisaalta mua ei millään huvittaisi neuvolakäynnit tai ainakaan se ensimmäinen. Kahta ensimmäistä lasta odottaessa asuin 10 min etäisyydellä neuvolasta ja silloinkin meni hirveästi aikaa siihen reissuun. Nyt asun n. puolen tunnin ajomatkan päässä ja aivan turhaa lätinää se eka käynti ja sijoittuu ajankohtaan, kun oma vointi on paskimmillaan. Toivottavasti ajat on sen verta muuttuneet, että voisin saada jonkun etävastaanoton, kun kyllä siinäkin saa hoidettua ajanvarauksia verikokeisiin ja ultraan ja samalla voisi olla käpertyneenä omassa pesässä tai halailla vessanpönttöä.

vierailija
Rv 6+0. Ensimmäinen laatta lensi eilen ja lisäksi satunnaisia yökkäilyjä. Kauheeta ku yks kaks vaa yökkäilee aivan yllättäen. Onneksi tämä ei vielä ole mitenkään kokonaisvaltaista ja jatkuvaa oksentelua. Tällaiseksi tämä saisi luvan pysähtyä 🤢

vierailija
Moikka, täällä myös elokuista odotetaan. Laskettu aika olisi 11.8. Taustalla useampia menetyksiä mutta toisaalta yksi onnistunutkin raskaus. Kovasti tekisi mieli varhaisultraan mennä mutta pitää vielä pohtia raaskiiko siihen panostaa yli kahtasataa euroa.

oisko täällä kiinnostusta pienemmälle faceryhmälle? Julkisessa faceryhmässä jo yli kaksisataa elokuista 😅

Yhteistyössä